groch Napisano 24 Sierpień 2014 Autor Napisano 24 Sierpień 2014 (edytowane) Studium Justina Sweeta, Painter oczywiście: Ta sama praca namalowana w dwóch różnych programach (po lewej - Painter, po prawej - Photoshop): Edytowane 26 Sierpień 2014 przez groch
groch Napisano 15 Październik 2014 Autor Napisano 15 Październik 2014 Nowe pracki z ostatnich parunastu dni! :) "Prison Break": "The Dark House": "Jail Time": I zimowy las:
groch Napisano 1 Listopad 2014 Autor Napisano 1 Listopad 2014 Z ostatniej chwili! Smoczysko, to jeszcze WIP.
groch Napisano 2 Listopad 2014 Autor Napisano 2 Listopad 2014 Livestreammmm: http://www.livestream.com/groch?t=481493
groch Napisano 3 Listopad 2014 Autor Napisano 3 Listopad 2014 (edytowane) Ale tu ruch, jak na Marszałkowskiej! :D Tymczasem, ilustracji ciąg dalszy: Update 1: Gif z dotychczasowego postępu: Edytowane 4 Listopad 2014 przez groch
Tomasz G Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza. Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej. Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D Sorki za szczerość.
groch Napisano 4 Listopad 2014 Autor Napisano 4 Listopad 2014 Moim zdaniem ten smok lepiej wyglądał we wcześniejszych etapach. Te góry teraz wyglądają teraz jak polane lukrem, choinki jak miniaturki a ten lód i sam smok mają zbyt intensywną barwę. Twoje wcześniejsze landskejpy były super, nie wiem czemu tutaj tego nie czuć Poza tym sam kadr i pozycja ciała smoka( to uniesione skrzydło min.) mogła być lepsza. Mogłeś wcześniej pokazać kadr na etapie szkicu, może ktoś by napisał jak zrobić ciekawiej. Te wcześniejsze rysunki,co są wyżej chyba ich zbyt długo nie robiłeś. Przy pracach na poprzedniej stronie spędziłeś więcej czasu, mam takie wrażenie. Więcej takich:D Sorki za szczerość. Cóż, zatem pomyślę jeszcze nad pozycją smoka i nad górami. Co do jego barwy - https://d.facdn.net/art/aaros/1409464948.aaros_aaros_sheet_small.jpg Ale wiadomo, czerwone nie musi być czerwone. ;) To w kolorze morskim, to woda, ale pozostało mi jeszcze podmalować 'połączenie' rąk z taflą wody. Dzięki!
Tomasz G Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 No pomyśl grochu. Poza tym lepiej chyba będzie jak od początku skupisz się na prostej geometrii w ilustracji, zaczynając od dużych plam. Warto czasami używać lassa. Poza tym zrób kilka kompozycyjnych szkiców i wybierz najciekawszy:D. Takie moje rady, do których sam się często nie stosuję;p. Tak czy inaczej jestem ciekaw kolejnego smoka
denikina Napisano 4 Listopad 2014 Napisano 4 Listopad 2014 Mi kolor smoka nie przeszkadza, bo odczytuje go jako stylizowanego, z wyraźnie zaznaczonymi konturami i lekko nierealnym kolorem - jeżeli taki był zamysł, to to wszystko razem ze sobą dobrze współgra. Niestety gad musi walczyc o uwage widza z górami, które krzycza z tyłu bardzo dużym detalem. Może by je tak trochę wyciszyć, a teksturę i barwy rozprowadzić na całość łacucha, nie tylko same czubki? Wtedy powinno powstać harmonijne, wpółgrające z pierwszym planem tło. :) A tak poza tym - bardzo przyjemny jest ten widok z czerwonym słoncem! Keep it up :)
groch Napisano 4 Listopad 2014 Autor Napisano 4 Listopad 2014 denikina - dzięki bardzo, ano właśnie - tyle gustów ilu ludzi na świecie, więc nawet gdybym dokończył tamtego smoka, to cóż, jednym się spodoba, drugim nie. Ot, styl jeden z wielu. ;) Z górami bardzo słusznie doradziliście, za bardzo odwracały uwagę. A za widok dziękuję, to jeden z facebookowych 30 minutowych speedów. :) Postanowiłem mimo wszystko zmienić pozycję smoka i skupić większą uwagę na kompozycji, niż poprzednim razem, bo wtedy w ogóle o tym nie myślałem.
Tomasz G Napisano 5 Listopad 2014 Napisano 5 Listopad 2014 Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji. Zajmij się samym ujęciem. Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;). Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd. [/img]
groch Napisano 5 Listopad 2014 Autor Napisano 5 Listopad 2014 Moim zdaniem powinieneś więcej czasu zgłębić na różne ujęcia i wybrać jedno. Nie musisz robić identycznie jak ja, ale mówię, lepszy efekt będzie jeśli więcej czasu poświęcisz na samym początku. Jeśli ujęcie jest płaskie to od startu stoi na nie najlepszej pozycji. Zajmij się samym ujęciem. Lepiej zrób jednak bardziej dynamiczną kompozycje, ujęcie kamery. A jeśli już chcesz kadr jaki jest to zauważ ,że ten obrót głowy nie służy temu smokowi. Głowa zlewa się ze skrzydłem. Poza tym jeśli patrzy przed siebie z wypiętą klatą to pokazuje siłę. Przecież ,to jest stwór o niebywałej sile;). Dobrze jest przestudiować dinozaury. Zobacz jakie są gatunki ,jaką mają budowę itd. Hah, dzięki, cóż mi się to ujęcie podoba i przy nim jednak zostanę. ;) Z tej sytuacji z głową i ze skrzydłami da się wybrnąć, zawsze mogę mu rozłożyć skrzydła. W tym przypadku, żeby ujęcie nie było płaskie muszę skupić się na odpowiednim zbalansowaniu detalu i na perspektywie powietrznej (patrz jego prawa ręka i noga, góry), grubości kreski etc. A co do siły - ta poza jest równie dobra, by to przedstawić. Tak więc dłubię to dalej! Czołem! :)
groch Napisano 12 Listopad 2014 Autor Napisano 12 Listopad 2014 (edytowane) Smok zakończon! Timelapse: Edytowane 13 Listopad 2014 przez groch
DraxMustHurt Napisano 13 Listopad 2014 Napisano 13 Listopad 2014 Kolorki bardzo przyjemne, ale jaki kształt ma właściwie to na czym on stoi i gdzie jest horyzont w tej pracy? Następnym razem zacznij od siatki perspektywy i umieść w niej proste bryły, w które później np. wszkicujesz to co robisz. Obecnie glowa smoka wygląda bardzo fajnie, ale im niżej tym gorzej - ustawienie łap w ogóle nie jak się ma do podłoża. Uważaj też przy jego anatomii - popatrz jak wygląda np. w przypadku dinozaurów albo jaszczurek - fragmenty gdzie kończyny wchodzą do tułowia są trochę zbyt "sflaczałe" i za chude, szczególnie przy przednich łapach. Być może mięśnie są schowane za krągłością całej bryły korpusu, ale brak perspektywy sprawia, że nie da się tego odczytać. Podobają mi się detale łusek, w szczególności w okolicach zadu. Chętnie zobacze więcej prac od ciebie :) Cheers
groch Napisano 14 Listopad 2014 Autor Napisano 14 Listopad 2014 DraxMustHurt - dzięki za cenne uwagi! Koń namalowany w Painterze: Timelapse:
BetiiX Napisano 20 Listopad 2014 Napisano 20 Listopad 2014 ta pierwsza karykaturalna pracka naprawde przyjemna, fajna stylowka :) pozdro!
groch Napisano 31 Maj 2015 Autor Napisano 31 Maj 2015 (edytowane) Dawno mnie tu nie było. Maki i Chabry: Brahmin: Szkic na podstawie klatki z filmu Maleficent: Maleficent - walor: Prosty kolor (warstwa Color w Photoshopie): Final: Edytowane 5 Czerwiec 2015 przez groch
groch Napisano 9 Czerwiec 2015 Autor Napisano 9 Czerwiec 2015 (edytowane) Studium ilustracji fantasy. Maźnięte na podstawie klatki z filmu Dungeons & Dragons (tak, wiem że film ostro krytykowany, ale nie ma to dla mnie znaczenia). Kolor: I kolejna: Kolor: Mag, szkic: Zachód Słońca: timelapse: Edytowane 16 Czerwiec 2015 przez groch
groch Napisano 2 Lipiec 2015 Autor Napisano 2 Lipiec 2015 (edytowane) Hejoooo. Kolejne etapy maga: Edytowane 3 Lipiec 2015 przez groch
groch Napisano 7 Lipiec 2015 Autor Napisano 7 Lipiec 2015 (edytowane) Kryształowy medalion, takie studium ilustracji fantasy. Bazując na klatce z filmu "Legend of The Seeker". Edytowane 8 Lipiec 2015 przez groch
groch Napisano 19 Lipiec 2015 Autor Napisano 19 Lipiec 2015 Chyba kiedyś na maxie ludzie byli bardziej rozmowni. :P
PolakParafii Napisano 19 Lipiec 2015 Napisano 19 Lipiec 2015 Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze
groch Napisano 26 Lipiec 2015 Autor Napisano 26 Lipiec 2015 Oczekujesz od kogoś, a spójrz jakie ty masz statystyki xD zresztą są wakacje czas opieprzania się Co do prac to są świetne, niektóre krawędzie mogłyby być bardziej ostrzejsze Co racja, to racja. :) I rzeczywiście krawędzie nieco zbyt rozmyte po całości, dzięki! Dwie nowe prace:
BartLight Napisano 1 Sierpień 2015 Napisano 1 Sierpień 2015 hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie?
groch Napisano 1 Sierpień 2015 Autor Napisano 1 Sierpień 2015 hej jak zrobiłeś takie jakby mokre włosy u harrego? Dobry detal te włosy. Czy biel nie jest zbyt wyrzerająca po prawej stronie? Hej, a to jest po prostu efekt połączenia pędzla i nałożenia na końcu 'korekcji obiektywu' (lens correction), o ile się nie mylę. Nieregularne kształty pędzla dały taki efekt kropli, to akurat przez przypadek. ;)
groch Napisano 4 Wrzesień 2015 Autor Napisano 4 Wrzesień 2015 (edytowane) Trzy nowe prace ode mnie. W każdej w sumie inne podejście pod kątem techniki, najmniej sprawiało mi przyjemność malowanie drugiej, czyli lasu - praca zajęła mi trochę ponad 2 godziny, dużo przekombinowania, wszystko "pływa", wersja w połowie dokończona podobała mi się bardziej (nie ma jej tu w teczce). Chewbacca też średnio - więcej technicznego podejścia, suchych etapów, niż samej przyjemności z malowania. Natomiast najprzyjemniej malowało mi się konia, do którego podszedłem na zasadzie "jebać, nie będę się niczym sugerował, nie będę zastanawiał się nad tym, żeby przypominało styl innych artystów, po prostu namaluję tak jak czuję". korzystałem z dwóch domyślnych 'okrąglaków' w Photoshopie - twardy i miękki. EDIT: Odświeżone nieco cztery starsze prace: Edytowane 22 Listopad 2015 przez groch
groch Napisano 22 Listopad 2015 Autor Napisano 22 Listopad 2015 (edytowane) Coś nadchodzi... :) https://www.youtube.com/watch?v=Ya9zFLbdEbI Kolaż o tematyce "mroczne miasto", WIP: WIP2: Edytowane 29 Listopad 2015 przez groch
groch Napisano 11 Grudzień 2015 Autor Napisano 11 Grudzień 2015 Portret fantasy, który początkowo był 30-minutową pracą do facebookowej grupy Daily Spitpaint, lecz postanowiłem go doszlifować. :) Pozdro!
BartLight Napisano 12 Grudzień 2015 Napisano 12 Grudzień 2015 ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;) Pozdro!
groch Napisano 13 Grudzień 2015 Autor Napisano 13 Grudzień 2015 (edytowane) ładne światło i ten niebieski wzorek. Tak mysle od połowy prawie tego faceta mógłbyś dac smiało cień. Rozumiem że praca w toku wiec to tylko taka uwaga w trakcie pracy ;) Pozdro! Dzięki! :) Rzeczywiście od połowy w dół mógłby pojawić się cień, ale już tam, pracę uważam za skończoną i zmierzam dalej, oczywiście mając w pamięci Twoją uwagę. ;) A tymczasem... Toothless :) Edytowane 16 Grudzień 2015 przez groch
Rozpu Napisano 17 Grudzień 2015 Napisano 17 Grudzień 2015 http://orig06.deviantart.net/4e61/f/2015/344/8/1/fantasy_portrait___final_by_grrroch-d9jpgh6.png Zrób duży zum i pomaluj trochę szczegółów twardym pędzlem, to da dużo tej pracy, bo jest cala rozmydlona. tam gdzie sa najwieksze kontrasty zetnij krawędzie nawet lasso toolem, a tam gdzie sa nieduze zbliż walor i przejedź krawędzie oteksturowanym pedzlem albo je rozmarz pozdro
groch Napisano 24 Wrzesień 2016 Autor Napisano 24 Wrzesień 2016 (edytowane) Hejho! Trochę prac ode mnie, takich i owakich. ;) Koncepty: Edytowane 24 Wrzesień 2016 przez groch
groch Napisano 2 Lipiec 2020 Autor Napisano 2 Lipiec 2020 Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec. 4
takashmen Napisano 2 Lipiec 2020 Napisano 2 Lipiec 2020 1 godzinę temu, groch napisał: Hej wszystkim! Kiedyś prowadziłem tutaj swoją teczkę 2D i postanowiłem znów coś wrzucić. Jest to WIP ilustracji bazującej na klatce z filmu Leon Zawodowiec. Bardzo fajna stylizacja, odemnie głównie to : Spłaszczaj walor, to że coś jest w cieniu nie znaczy że nagle z waloru w świetle 3 skacze do waloru w cieniu 8, sczególnie to widać na czerwonej czapce i w okolicach szyji leona, nie dodawaj gradientu waloru zamiast tego zmianę w formie , cień rzucony , ambient occlusion możesz pokazać hue shiftem albo zmianą waloru lokalnego Pilnuj kwarędzi obiektów / plam, blokuj sobie formy lasso toolem, albo używaj magic wand żeby wyczyścić krawędzie / trzyzmać tekturę wewnątrz plamy 2
groch Napisano 2 Lipiec 2020 Autor Napisano 2 Lipiec 2020 Dzięki za cenne rady takashmen! Rzeczywiście ten walor zbyt gwałtownie przeskakuje. Tymczasem parę innych prac: 2 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się