Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Firma Tri-Ace z tokio zamieściła na swojej stronie wideo wyrenderowane za pomocą autorskiego silnika gier czasu rzeczywistego działającego na obecnej generacji konsol do gier. Film zamieszczony poniżej to wideo przechwycone bezpośrednio na wyjściu. Trzeba przyznać, że wygląda to imponująco.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1750

 

 

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@Kulki: tak, konsole playstation są tak wykorzystywane (były, poki mozna bylo instalować linucha). Nawet Pentagon korzystał z farm PS3 (tylko w nieco innym celu).

Wyglada ślicznie. Gdyby kazda konsola miala jedna specyfikacje lub producenci nie byliby chciwi i nie puszczali na wszystkie porty pewnie takie efekty nie robily by az takiego wrazenia. nalezy pamiętac ze konsola do odtwarzania grafiki + jednej sciezki audio to nie to samo co gra z interakcją. Mozna spokojnie powiedziec, ze z 50% mocy zaoszczędzili.

Napisano

To tylko na mnie ta prezentacja nie zrobila jakiegos kolosalnego wrazenia? ;) Taki standard powiedzialbym.

No moze poza mina tego cyber-astronauty. Zatwardzenie?

Napisano

no to teraz niech zrobia taka gre :) bo inaczej to sztuka dla sztuki

Napisano

Całkiem fajnie ale denerwuje ostatnio popularny flickering. Może następna generacja konsol da radę wyświetlić te wszystkie efekty w jakiejś sensownej rozdzielczości i z większą ilością sampli

Napisano

Troche to smutne ze te filmy reltajmowe z gier wygladaja podobnie jakosciowa albo nawet lepiej niz te niby super uber czolowe produkcja produkcje animacyjne 3d w Polsce.Zachod podwojnie nas przegonil . A nam chyba z szumnych zapowiedzi podboju zachodzniego rynku zostanie zgrywanie mistrzuniow tylko na lokalnym podworku.

Napisano

DeC - hyhy, lacze sie z Toba w smutku. Mozesz tez dodac ze drogi mamy gorsze niz Niemcy, PR gorszy niz Rosjanie, i czytamy mniej ksiazek niz Czesi. Potem mozesz zaczac pic. :-P

 

Na mnie tak jak EllEssa ta prezentacja tez nie ruszyla. Nie jest sam. Jest OK, ale zarówno CryEngine jak i Unreal wyglądają lepiej i mają mniej bugów antyaliasingu i odbić, a tu dodatkowo psuje wrażenie okropna po prostu historyjka i cała strona filmowa. Tego się nie da oglądać na poważnie. Już wolałbym, zeby to tech demo było jakims abstrakcyjnym tech demem. Teraz to zgroza jest.

 

salut

t.

 

  • Like 1
Napisano

Bagins pocieszaj sie pocieszaj drobnymi detalami .Ogolnie widac tendencje za piec latek gora 10 nie chce mowic co bedzie .Wam zostanie juz chyba tylko robienie filmow ze shizowana fabula na jakies denne festiwaliki .

Napisano

Ależ DaC, ja się przecież zgodziłem z Tobą :-) Możesz też dodać , że koleje mamy gorsze niż Chiny a diamenty gorsze niż Sierra Leone - wszystko będzie prawda. Zostaje tylko pić na umór - zawsze możemy zostać potęgą w piciu :-P

 

Mogę też odpisać bez ironii, ale raz, że po co rozpoczynać spór o taką błahostkę, a dwa - optymista z pesymistą się raczej na wzajem nie przekonają i tak.

 

salut

t.

Napisano

Nie wygląda to zachwycająco, ale nie o to, jak sądzę, chodziło. Jest to jednak jakościowa zmiana, jeśli cała iluminacje w scenie liczona jest realtime. Przecież, o ile się nie mylę, bo nie znam się na grach, klasyczne silniki używają map a GI "udają" najwyżej dla światła rozproszonego. Gorzej z odbiciami, trudno je oszukać, a w tym demie jest mnóstwo miękkich odbić, które są problematyczne nawet dla silników offline! Cały pokój oświetlony jest z okna, które odbija się (jak rozumiem bez tricków), w ubranku pilota.

 

To samo dotyczy głębi ostrości, która jest najwyraźniej efektem fizycznego modelu kamery, a nie post-procesem, jak to zazwyczaj się dzieje w grach (?). Reasumując, demo może nie wygląda zachwycająco, ale nietrudno sobie wyobrazić artystę, który zrobi na tym silniku cuda... i, co chyba jeszcze ważniejsze, zrobi je szybciej, niż w klasycznym silniku, bo setup tego ustrojstwa powinien być, jak sądzę, łatwiejszy. Flicker rzeczywiście przeszkadza, właśnie dlatego, że strzelają jasne partie obrazu, klasyczny problem integratorów gi ;).

Napisano

Jak zobaczyłem to po raz pierwszy to myślałem, że to jakiś przeciętny prerenderowany CG. Ale jak na RT to nieźle

 

PS: Renderer RT a Engine (z wszystkimi narzędziami) to dwie kolosalnie różne rzeczy. Rendererów jest (literelnie) 100 razy więcej na rynku, bo narzędzia wymagają kosztownego i długotrwałego R&D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności