adek Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Firma Tri-Ace z tokio zamieściła na swojej stronie wideo wyrenderowane za pomocą autorskiego silnika gier czasu rzeczywistego działającego na obecnej generacji konsol do gier. Film zamieszczony poniżej to wideo przechwycone bezpośrednio na wyjściu. Trzeba przyznać, że wygląda to imponująco. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1750
Mortom Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 To się nazywa wykorzystanie konsoli do granic możliwości :)
plasti Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 aha, niezla miazga, wyglada prawie jak filmiki renderowane z finali, meeega
Kulki Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Ciekawe czy można by wykorzystać konsolę jako render farmę?
Nezumi Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 Kulki - ale to jest silnik do gier wiec rownie dobrze mozesz skorzystac z pecetowych silnikow do "renderowania"...
olaf Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 @Kulki: tak, konsole playstation są tak wykorzystywane (były, poki mozna bylo instalować linucha). Nawet Pentagon korzystał z farm PS3 (tylko w nieco innym celu). Wyglada ślicznie. Gdyby kazda konsola miala jedna specyfikacje lub producenci nie byliby chciwi i nie puszczali na wszystkie porty pewnie takie efekty nie robily by az takiego wrazenia. nalezy pamiętac ze konsola do odtwarzania grafiki + jednej sciezki audio to nie to samo co gra z interakcją. Mozna spokojnie powiedziec, ze z 50% mocy zaoszczędzili.
Gość EllEss Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 To tylko na mnie ta prezentacja nie zrobila jakiegos kolosalnego wrazenia? ;) Taki standard powiedzialbym. No moze poza mina tego cyber-astronauty. Zatwardzenie?
Gość ant-3d Napisano 27 Kwiecień 2011 Napisano 27 Kwiecień 2011 no to teraz niech zrobia taka gre :) bo inaczej to sztuka dla sztuki
Double_G Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Całkiem fajnie ale denerwuje ostatnio popularny flickering. Może następna generacja konsol da radę wyświetlić te wszystkie efekty w jakiejś sensownej rozdzielczości i z większą ilością sampli
DeC Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Troche to smutne ze te filmy reltajmowe z gier wygladaja podobnie jakosciowa albo nawet lepiej niz te niby super uber czolowe produkcja produkcje animacyjne 3d w Polsce.Zachod podwojnie nas przegonil . A nam chyba z szumnych zapowiedzi podboju zachodzniego rynku zostanie zgrywanie mistrzuniow tylko na lokalnym podworku.
Papa Pio Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Laska jak z finala a koleś ... no zatwardzenie jak byk...
Baggins Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 DeC - hyhy, lacze sie z Toba w smutku. Mozesz tez dodac ze drogi mamy gorsze niz Niemcy, PR gorszy niz Rosjanie, i czytamy mniej ksiazek niz Czesi. Potem mozesz zaczac pic. :-P Na mnie tak jak EllEssa ta prezentacja tez nie ruszyla. Nie jest sam. Jest OK, ale zarówno CryEngine jak i Unreal wyglądają lepiej i mają mniej bugów antyaliasingu i odbić, a tu dodatkowo psuje wrażenie okropna po prostu historyjka i cała strona filmowa. Tego się nie da oglądać na poważnie. Już wolałbym, zeby to tech demo było jakims abstrakcyjnym tech demem. Teraz to zgroza jest. salut t. 1
DeC Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Bagins pocieszaj sie pocieszaj drobnymi detalami .Ogolnie widac tendencje za piec latek gora 10 nie chce mowic co bedzie .Wam zostanie juz chyba tylko robienie filmow ze shizowana fabula na jakies denne festiwaliki .
olaf Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 za piec latek gora 10 nie chce mowic co bedzie
Baggins Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Ależ DaC, ja się przecież zgodziłem z Tobą :-) Możesz też dodać , że koleje mamy gorsze niż Chiny a diamenty gorsze niż Sierra Leone - wszystko będzie prawda. Zostaje tylko pić na umór - zawsze możemy zostać potęgą w piciu :-P Mogę też odpisać bez ironii, ale raz, że po co rozpoczynać spór o taką błahostkę, a dwa - optymista z pesymistą się raczej na wzajem nie przekonają i tak. salut t.
DeC Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 No przecierz naleze do Pisu to musze sobie troche ponarzekac
Traitor Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Mruga to niemilosiernie... Mysle, ze to jeszcze daleka droga by przebic renderowane cinematiki.
deshu Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Czyżby jakaś konsola wreszcie sie nauczyła anyaliasingu? Nie sądziłęm, ze dożyje tego momentu.
SYmek Napisano 28 Kwiecień 2011 Napisano 28 Kwiecień 2011 Nie wygląda to zachwycająco, ale nie o to, jak sądzę, chodziło. Jest to jednak jakościowa zmiana, jeśli cała iluminacje w scenie liczona jest realtime. Przecież, o ile się nie mylę, bo nie znam się na grach, klasyczne silniki używają map a GI "udają" najwyżej dla światła rozproszonego. Gorzej z odbiciami, trudno je oszukać, a w tym demie jest mnóstwo miękkich odbić, które są problematyczne nawet dla silników offline! Cały pokój oświetlony jest z okna, które odbija się (jak rozumiem bez tricków), w ubranku pilota. To samo dotyczy głębi ostrości, która jest najwyraźniej efektem fizycznego modelu kamery, a nie post-procesem, jak to zazwyczaj się dzieje w grach (?). Reasumując, demo może nie wygląda zachwycająco, ale nietrudno sobie wyobrazić artystę, który zrobi na tym silniku cuda... i, co chyba jeszcze ważniejsze, zrobi je szybciej, niż w klasycznym silniku, bo setup tego ustrojstwa powinien być, jak sądzę, łatwiejszy. Flicker rzeczywiście przeszkadza, właśnie dlatego, że strzelają jasne partie obrazu, klasyczny problem integratorów gi ;).
matik Napisano 30 Kwiecień 2011 Napisano 30 Kwiecień 2011 Takie sobie, ciekawostka. Gry na tym silniku pewnie i tak nie ujrzymy.
PAINbringer Napisano 1 Maj 2011 Napisano 1 Maj 2011 Jak zobaczyłem to po raz pierwszy to myślałem, że to jakiś przeciętny prerenderowany CG. Ale jak na RT to nieźle PS: Renderer RT a Engine (z wszystkimi narzędziami) to dwie kolosalnie różne rzeczy. Rendererów jest (literelnie) 100 razy więcej na rynku, bo narzędzia wymagają kosztownego i długotrwałego R&D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się