Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam zaczynam nowy wątek bo tamten mi nie wyszedł bez printów to

nie robota.

 

Porsche-Carrera_GT_2004_800x600_wallpaper_01.jpg

Edytowane przez maksymilion

  • Odpowiedzi 32
  • Wyświetleń 5,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

oooo a ja już się ucieszyłem ze ktoś na forum robi to samo autko co ja w domowym zaciszu :/

Napisano

Te same printy ktos wkleil Ci w poprzednim watku ;p No to powodzenia jeszcze raz ;]

Napisano

Yea! A już myślałem, że kompletnie zrezygnowałeś i znalezione przeze mnie printy były daremne. Fajnie widzieć, że wróciłeś do modelu :)

 

Na temat modelu niestety nic konstruktywnego nie powiem, natomiast dalej 3mam kciuki! :)

Napisano

Moim zdaniem mocno pognieciony ten przod. Pokaz z jakims odblaksowych materialem.

Napisano

Na czerwono krzywo, a nad zielonym pod rysem to wytłoczenie ma nie równomierną grubość.

Pozdr

Napisano

Jak dla mnie trochę za gęsto przez co już Ci ciężko utrzymać powierzchnię . To jest po MS/TS czy przed?

Napisano

Generalnie te auto jest bardzo "obłe" i ciężko Ci będzie zachować jego kształty. Taka gęstość jaką masz po MS do wycinania będzie ok , upewnij się tylko, że baza zawiera wszystkie powierzchnie odpowiednie bo potem tego nie poprawisz a na oko jest trochę niezgodności. Sory za poprzedni post, lekka wtopa z mojej strony bo widać , ze to po ms ;p

Napisano

Pokaż jeszcze sam model bez siatki ale na wygładzeniu np x2 czy nawet x3. Konwert jest na X1 oczywiście, ale czasem pewnych rzeczy nie widać jeszcze na X1. Także jak na wysokiej iteracji będzie git to możesz cisnąć dalej.

Napisano

Z tyłu jest całkiem oki tylko sam dół popraw. Zaznaczone miejsca trochę falują plus masz mega wypukłość na łączeniu połówek. Pilnuj bazy żeby była równa bo później nie poprawisz tego :)

 

sssac.jpg

Napisano

Mój autorski sposób (czyli że sam na niego wpadłem) na tą wypukłość na płaszczyźnie symetrii to scalić modyfikator Symmetry czyniąc obiekt monolitem i dać na to MS czyTS. Scalić kiedyś trzeba po to żeby zrobić np. wlew paliwa i zmniejszyć zajęcie pamięci komputera, ale jeszcze nie na etapie bazy. Drugi sposób (bardziej "user friendly") przedstawił Berger w swoim tutorialu (filmik #14).

Napisano

Uum ok, ale dlaczego? Oprócz grilla to raczej utrudniłeś niż ułatwiłeś sobie zabawę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności