Napisano 5 Maj 201113 l Witam zaczynam nowy wątek bo tamten mi nie wyszedł bez printów to nie robota. Edytowane 3 Czerwiec 201113 l przez maksymilion
Napisano 5 Maj 201113 l Masz tutaj printy Holdena :) Wystarczy troche pogrzebac w sieci... :) Porsche jest takie bezplciowe ;P Takze zachecam do powrotu Holdena :D
Napisano 5 Maj 201113 l Autor Trudno skoro nie wiem jak to znalazłeś nie bede usuwał zmienie nazwę i wrócę do Holdena. Dzięki
Napisano 6 Maj 201113 l oooo a ja już się ucieszyłem ze ktoś na forum robi to samo autko co ja w domowym zaciszu :/
Napisano 7 Maj 201113 l Te same printy ktos wkleil Ci w poprzednim watku ;p No to powodzenia jeszcze raz ;]
Napisano 9 Maj 201113 l Yea! A już myślałem, że kompletnie zrezygnowałeś i znalezione przeze mnie printy były daremne. Fajnie widzieć, że wróciłeś do modelu :) Na temat modelu niestety nic konstruktywnego nie powiem, natomiast dalej 3mam kciuki! :)
Napisano 10 Maj 201113 l Autor Nie zrezygnowałem tylko zatrzymał mnie brak czasu Teraz model na pewno dokończę dzięki.
Napisano 10 Maj 201113 l Moim zdaniem mocno pognieciony ten przod. Pokaz z jakims odblaksowych materialem.
Napisano 10 Maj 201113 l Na czerwono krzywo, a nad zielonym pod rysem to wytłoczenie ma nie równomierną grubość. Pozdr
Napisano 16 Maj 201113 l Autor Nie mam w tym doświadczenia ale czy takie coś jest dobre do dalszej roboty
Napisano 16 Maj 201113 l Jak dla mnie trochę za gęsto przez co już Ci ciężko utrzymać powierzchnię . To jest po MS/TS czy przed?
Napisano 16 Maj 201113 l Generalnie te auto jest bardzo "obłe" i ciężko Ci będzie zachować jego kształty. Taka gęstość jaką masz po MS do wycinania będzie ok , upewnij się tylko, że baza zawiera wszystkie powierzchnie odpowiednie bo potem tego nie poprawisz a na oko jest trochę niezgodności. Sory za poprzedni post, lekka wtopa z mojej strony bo widać , ze to po ms ;p
Napisano 16 Maj 201113 l Pokaż jeszcze sam model bez siatki ale na wygładzeniu np x2 czy nawet x3. Konwert jest na X1 oczywiście, ale czasem pewnych rzeczy nie widać jeszcze na X1. Także jak na wysokiej iteracji będzie git to możesz cisnąć dalej.
Napisano 16 Maj 201113 l Z tyłu jest całkiem oki tylko sam dół popraw. Zaznaczone miejsca trochę falują plus masz mega wypukłość na łączeniu połówek. Pilnuj bazy żeby była równa bo później nie poprawisz tego :)
Napisano 16 Maj 201113 l Mój autorski sposób (czyli że sam na niego wpadłem) na tą wypukłość na płaszczyźnie symetrii to scalić modyfikator Symmetry czyniąc obiekt monolitem i dać na to MS czyTS. Scalić kiedyś trzeba po to żeby zrobić np. wlew paliwa i zmniejszyć zajęcie pamięci komputera, ale jeszcze nie na etapie bazy. Drugi sposób (bardziej "user friendly") przedstawił Berger w swoim tutorialu (filmik #14).
Napisano 20 Maj 201113 l Uum ok, ale dlaczego? Oprócz grilla to raczej utrudniłeś niż ułatwiłeś sobie zabawę.
Napisano 3 Czerwiec 201113 l Autor Zmiana już kolejna planów stawiam na Bmw x6 dla mnie będzie lepiej. Pierwsze postępy
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto