Inky Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam Zakładam teczkę w której będę zamieszczał rezultaty swoich poczynań w 3D. Będę również wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi na temat tworzonych przeze mnie rzeczy. Nie boje się krytyki, także jedziemy... Na dzień dobry model zegarka... Edytowane 27 Czerwiec 2011 przez Inky
goran Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 Bardzo ładny i model i materiały. Szczególnie nieregularności paska dodają autentyzmu. Pasek (szczególnie na dole) troszkę za bardzo odcina się od tła, wg mnie powinien ładnie w nim zanikać.
rice Napisano 4 Czerwiec 2011 Napisano 4 Czerwiec 2011 hej, W jakim sofcie to modelowałeś/renderowałeś ? Światło pod napisem Officialy Certified jest ciut za mocne przez co wydaje się trochę nie wyraźny. Skóra wygląda nawet fajnie. Ja bym go lekko obrócił w osi X tak żeby pokazać pasek od góry ;]
Quentin Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 Wow, według mnie wygląda świetnie. Materiał paska fajny. ;)
Inky Napisano 5 Czerwiec 2011 Autor Napisano 5 Czerwiec 2011 Witam Scena modelowana jak i renderowana w 3ds max. Do oświetlenia modelu użyłem 5 świateł photometrycznych. Materiał to w zasadzie standardowe presety Arch & Design lekko zmodyfikowane. Końcowy render trochę podkręcony w ps. (kontrast, aberacja, color balance) Rice -> Masz racje, jest to spowodowane refleksami szybki, aczkolwiek nie raziło mnie to tak bardzo w związku nic z tym nie robiłem Ps. dzięki za komentarze i sugestie... Większa wersja
goran Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 Materiał stali (chyba) tego na dole (z wkrętem) - bardzo odróznia się od reszty - in minus niestety. To miał być chyba brashed metal, a wygląda jak papier pomalowany ołówkiem. Rzuciło mi się w oczy dopiero na powiększeniu. To pewnie też jakiś wpływ materiału szybki. Zaskoczyłeś mnie że modelowałeś białe kreski sekundnika po obwodzie, pewnie łatwiej dałoby się to załatwić jakąś mapką.
Inky Napisano 5 Czerwiec 2011 Autor Napisano 5 Czerwiec 2011 Goran -> Fakt, można by to pewnie machnąć teksturą, aczkolwiek na posiadanych zdjęciach były to, a przynajmniej wydawało mi się, że są to oddzielne obiekty. Jak na razie szadery ciągle stanowią pewną trudność dla mnie. Poniżej zamieszczam źródła referencyjne z których korzystałem. Za wiele nie było więc musiałem trochę improwizować, stąd też to ujęcie kamery. Jeśli macie jakieś sugestie co do szaderów nie obrażę się i z chęcią przyjmne lekcje. Dodam że katuje się mental rey'em... Pozdrawiam
mowo Napisano 5 Czerwiec 2011 Napisano 5 Czerwiec 2011 Cześć , bardzo mi się podoba 2 wizualizacja jako wizualizacja produktowa to super.
goran Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 W sumie na referkach ten element (materiał wokół wkręta na dole tarczy) wygląda podobnie jak u Ciebie, więc efekt oryginału osiągnąłeś. CO nie zmienia faktu że nawet na oryginale wygląda mi to dziwnie, ale to tylko moje marudzenie. ;-)
Inky Napisano 9 Czerwiec 2011 Autor Napisano 9 Czerwiec 2011 Witam Kolejny model. Oprócz finalnej wersji zamieszczam również oryginalny render z przed postprodukcji jak i siateczkę... Piszcie jak się wam to widzi, jak by to można było by ulepszyć... ogólnie celuje w fotorealizm... Pozdrawiam
eXPlosiV Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie.
ReflectVision Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 aberracja przesadzona, zegarek miodzio
KoMic Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 bemben tez ma zwalone mapowanie. cos mi sie wydaje ze kolega z unvrapem, nie jest na TY
Inky Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 KoMic -> Z lenistwa zastosowałem zwykłe mapowanie cylindryczne. Efekt widoczny na obrazku był zamierzony, no ale po głębszej analizie faktycznie można stwierdzić że są problemy z mapowaniem. ReflectVision -> Tak zdecydowanie przesadziłem z aberracją. Powinienem ją robić na 100% podglądzie a nie w pomniejszeniu. Dzięki za komentarze Pozdrawiam
Inky Napisano 15 Czerwiec 2011 Autor Napisano 15 Czerwiec 2011 Witam Tym razem postanowiłem stworzyć jakąś martwą naturę... Poniżej zamieszczam mały progres. Jest to jabłko, niby nic nadzwyczajnego ale tekstura jest w 99% proceduralna... Jak dla mnie całkiem nieźle wyszło, a co wy o tym myślicie? Pozdrawiam
Dobrotek Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Inky, jeżeli chodzi o jabłuszko, spróbuj dodać nieco żywsze i mocniejsze kolory, bo to co tutaj pokazałeś, jest takie mdłe kolorystycznie ;) Popatrz jak wyglądają na zdjęciach i spróbuj jeszcze raz ;)
goran Napisano 15 Czerwiec 2011 Napisano 15 Czerwiec 2011 Jabłko masz bardzo jasne w stosunku do tła. Zrób tak jak mówi Dobrotek i zmień trło do rendera na jasniejsze
Inky Napisano 16 Czerwiec 2011 Autor Napisano 16 Czerwiec 2011 Witam Nie wiem co do tej jasności, u mnie jest wszystko ok. Może to kwestia kalibracji monitora...
eXPlosiV Napisano 16 Czerwiec 2011 Napisano 16 Czerwiec 2011 hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)
Inky Napisano 16 Czerwiec 2011 Autor Napisano 16 Czerwiec 2011 eXPlosiV -> Może faktycznie trochę za mało kontrastu. Będzie trzeba znaleźć wersję po środku między moją a Twoją, ale to myślę że już w samej postprodukcji.
Inky Napisano 16 Czerwiec 2011 Autor Napisano 16 Czerwiec 2011 Maciupenki update... Pomidorki. W zasadzie będę chciał zrobić jeszcze tą samą metodą 3 rodzaje dyni, arbuza oraz winogrona...
polka dot Napisano 16 Czerwiec 2011 Napisano 16 Czerwiec 2011 cześć, trzaskasz bardzo fajne rendery ale podpisuję się pod ReflectVision - aberracja nie działa na dobre
Inky Napisano 17 Czerwiec 2011 Autor Napisano 17 Czerwiec 2011 Pomalutku do celu, może coś z tego będzie. Tym razem arbuz, aczkolwiek nie do końca podoba mi się materiał miąższu... polka dot -> Tak, przesadziłem tam trochę [a nawet dużo z aberracją]
ikkiz Napisano 21 Czerwiec 2011 Napisano 21 Czerwiec 2011 owoce na tle Czarnej Dziury. a może by tak chociaż talerzyk, żeby na czymś leżały?
Inky Napisano 21 Czerwiec 2011 Autor Napisano 21 Czerwiec 2011 Hahaha dobre... W przyszłości powinny się znaleźć w koszyku.... Pozdrawiam
Inky Napisano 27 Czerwiec 2011 Autor Napisano 27 Czerwiec 2011 Witam Troszkę mnie nie było... Ale teraz zamieszczam rezultat bojów z tematem "martwa natura". Wyszło jak wyszło, do końca nie jestem zadowolony, ale myślę że da się to zaakceptować... Jak macie jakieś sposoby na ujarzmienie tego typu tematyki chętnie poczytam. Pozdro ;)
Muppet Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Całkiem fajnie to wygląda. ;) Z tego co się rzuca w oczy to troszkę za mocne przepalenie prawej strony i winogrona, których materiał na tle innych owoców czy warzyw prezentuje się raczej średnio - dla mnie wygląda to tak jakbyś zapomniał dodać do nich SSS. Pozdr.
safian Napisano 27 Czerwiec 2011 Napisano 27 Czerwiec 2011 Nie wygląda najgorzej, aczkolwiek jak Muppet wspomniał - popraw winogrona i światło, a od siebie dodam, że pomidory wyglądają jakby były dodane w photoshopie :). Czekam na poprawę :).
Inky Napisano 27 Czerwiec 2011 Autor Napisano 27 Czerwiec 2011 (edytowane) Pomidorki i winogrona mają sss, pozostałe to zwykłe materiały A&D. Winogrona faktycznie nie wyglądają najlepiej ale nie miałem pomysłu na nie i w sumie dostałem lenia. Przepalenia zrobiłem celowo jako że uznałem że dodają dramaturgi. Dzięki za komentarze Edytowane 27 Czerwiec 2011 przez Inky
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się