Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

Zakładam teczkę w której będę zamieszczał rezultaty swoich poczynań w 3D.

Będę również wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi na temat tworzonych przeze mnie rzeczy. Nie boje się krytyki, także jedziemy...

 

Na dzień dobry model zegarka...

 

zegarekbi_hewxhpe.jpg

 

wire_hesephw.jpg

Edytowane przez Inky
  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo ładny i model i materiały. Szczególnie nieregularności paska dodają autentyzmu. Pasek (szczególnie na dole) troszkę za bardzo odcina się od tła, wg mnie powinien ładnie w nim zanikać.

Napisano

hej,

W jakim sofcie to modelowałeś/renderowałeś ?

Światło pod napisem Officialy Certified jest ciut za mocne przez co wydaje się trochę nie wyraźny. Skóra wygląda nawet fajnie. Ja bym go lekko obrócił w osi X tak żeby pokazać pasek od góry ;]

Napisano

Witam

Scena modelowana jak i renderowana w 3ds max. Do oświetlenia modelu użyłem 5 świateł photometrycznych. Materiał to w zasadzie standardowe presety Arch & Design lekko zmodyfikowane. Końcowy render trochę podkręcony w ps. (kontrast, aberacja, color balance)

 

Rice -> Masz racje, jest to spowodowane refleksami szybki, aczkolwiek nie raziło mnie to tak bardzo w związku nic z tym nie robiłem

 

Ps. dzięki za komentarze i sugestie...

 

Większa wersja

 

zegarekbi_hewxhpe.jpg

Napisano

Materiał stali (chyba) tego na dole (z wkrętem) - bardzo odróznia się od reszty - in minus niestety. To miał być chyba brashed metal, a wygląda jak papier pomalowany ołówkiem. Rzuciło mi się w oczy dopiero na powiększeniu. To pewnie też jakiś wpływ materiału szybki.

 

Zaskoczyłeś mnie że modelowałeś białe kreski sekundnika po obwodzie, pewnie łatwiej dałoby się to załatwić jakąś mapką.

Napisano

Goran -> Fakt, można by to pewnie machnąć teksturą, aczkolwiek na posiadanych zdjęciach były to, a przynajmniej wydawało mi się, że są to oddzielne obiekty.

 

Jak na razie szadery ciągle stanowią pewną trudność dla mnie. Poniżej zamieszczam źródła referencyjne z których korzystałem. Za wiele nie było więc musiałem trochę improwizować, stąd też to ujęcie kamery.

 

Jeśli macie jakieś sugestie co do szaderów nie obrażę się i z chęcią przyjmne lekcje. Dodam że katuje się mental rey'em...

 

Pozdrawiam

Napisano

W sumie na referkach ten element (materiał wokół wkręta na dole tarczy) wygląda podobnie jak u Ciebie, więc efekt oryginału osiągnąłeś. CO nie zmienia faktu że nawet na oryginale wygląda mi to dziwnie, ale to tylko moje marudzenie. ;-)

Napisano

Witam

 

Kolejny model. Oprócz finalnej wersji zamieszczam również oryginalny render z przed postprodukcji jak i siateczkę...

 

Piszcie jak się wam to widzi, jak by to można było by ulepszyć... ogólnie celuje w fotorealizm...

 

rewolwerf_heswrqr.jpg

 

rewolwerf_heswxpq.jpg

 

rew1_heswxhx.jpg

 

Pozdrawiam

Napisano

Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie.

Napisano

KoMic -> Z lenistwa zastosowałem zwykłe mapowanie cylindryczne. Efekt widoczny na obrazku był zamierzony, no ale po głębszej analizie faktycznie można stwierdzić że są problemy z mapowaniem.

 

ReflectVision -> Tak zdecydowanie przesadziłem z aberracją. Powinienem ją robić na 100% podglądzie a nie w pomniejszeniu.

 

Dzięki za komentarze

 

Pozdrawiam

Napisano

Witam

 

Tym razem postanowiłem stworzyć jakąś martwą naturę... Poniżej zamieszczam mały progres. Jest to jabłko, niby nic nadzwyczajnego ale tekstura jest w 99% proceduralna... Jak dla mnie całkiem nieźle wyszło, a co wy o tym myślicie?

 

Pozdrawiam

Napisano

Inky, jeżeli chodzi o jabłuszko, spróbuj dodać nieco żywsze i mocniejsze kolory, bo to co tutaj pokazałeś, jest takie mdłe kolorystycznie ;) Popatrz jak wyglądają na zdjęciach i spróbuj jeszcze raz ;)

Napisano

hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)

 

Jablko2.jpg

Napisano

eXPlosiV -> Może faktycznie trochę za mało kontrastu. Będzie trzeba znaleźć wersję po środku między moją a Twoją, ale to myślę że już w samej postprodukcji.

Napisano

Maciupenki update... Pomidorki. W zasadzie będę chciał zrobić jeszcze tą samą metodą 3 rodzaje dyni, arbuza oraz winogrona...

Napisano

Pomalutku do celu, może coś z tego będzie. Tym razem arbuz, aczkolwiek nie do końca podoba mi się materiał miąższu...

 

polka dot -> Tak, przesadziłem tam trochę [a nawet dużo z aberracją]

Napisano

Witam

 

Troszkę mnie nie było... Ale teraz zamieszczam rezultat bojów z tematem "martwa natura". Wyszło jak wyszło, do końca nie jestem zadowolony, ale myślę że da się to zaakceptować... Jak macie jakieś sposoby na ujarzmienie tego typu tematyki chętnie poczytam.

 

Pozdro ;)

 

comp02_hwnparn.jpg

Napisano

Całkiem fajnie to wygląda. ;)

Z tego co się rzuca w oczy to troszkę za mocne przepalenie prawej strony i winogrona, których materiał na tle innych owoców czy warzyw prezentuje się raczej średnio - dla mnie wygląda to tak jakbyś zapomniał dodać do nich SSS.

 

Pozdr.

Napisano

Nie wygląda najgorzej, aczkolwiek jak Muppet wspomniał - popraw winogrona i światło, a od siebie dodam, że pomidory wyglądają jakby były dodane w photoshopie :).

 

Czekam na poprawę :).

Napisano (edytowane)

Pomidorki i winogrona mają sss, pozostałe to zwykłe materiały A&D. Winogrona faktycznie nie wyglądają najlepiej ale nie miałem pomysłu na nie i w sumie dostałem lenia. Przepalenia zrobiłem celowo jako że uznałem że dodają dramaturgi.

 

Dzięki za komentarze

Edytowane przez Inky

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności