Skocz do zawartości

Teczka 3D - Miscellaneous


Inky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zakładam teczkę w której będę zamieszczał rezultaty swoich poczynań w 3D.

Będę również wdzięczny za konstruktywne wypowiedzi na temat tworzonych przeze mnie rzeczy. Nie boje się krytyki, także jedziemy...

 

Na dzień dobry model zegarka...

 

zegarekbi_hewxhpe.jpg

 

wire_hesephw.jpg

Edytowane przez Inky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

hej,

W jakim sofcie to modelowałeś/renderowałeś ?

Światło pod napisem Officialy Certified jest ciut za mocne przez co wydaje się trochę nie wyraźny. Skóra wygląda nawet fajnie. Ja bym go lekko obrócił w osi X tak żeby pokazać pasek od góry ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Scena modelowana jak i renderowana w 3ds max. Do oświetlenia modelu użyłem 5 świateł photometrycznych. Materiał to w zasadzie standardowe presety Arch & Design lekko zmodyfikowane. Końcowy render trochę podkręcony w ps. (kontrast, aberacja, color balance)

 

Rice -> Masz racje, jest to spowodowane refleksami szybki, aczkolwiek nie raziło mnie to tak bardzo w związku nic z tym nie robiłem

 

Ps. dzięki za komentarze i sugestie...

 

Większa wersja

 

zegarekbi_hewxhpe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Materiał stali (chyba) tego na dole (z wkrętem) - bardzo odróznia się od reszty - in minus niestety. To miał być chyba brashed metal, a wygląda jak papier pomalowany ołówkiem. Rzuciło mi się w oczy dopiero na powiększeniu. To pewnie też jakiś wpływ materiału szybki.

 

Zaskoczyłeś mnie że modelowałeś białe kreski sekundnika po obwodzie, pewnie łatwiej dałoby się to załatwić jakąś mapką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Goran -> Fakt, można by to pewnie machnąć teksturą, aczkolwiek na posiadanych zdjęciach były to, a przynajmniej wydawało mi się, że są to oddzielne obiekty.

 

Jak na razie szadery ciągle stanowią pewną trudność dla mnie. Poniżej zamieszczam źródła referencyjne z których korzystałem. Za wiele nie było więc musiałem trochę improwizować, stąd też to ujęcie kamery.

 

Jeśli macie jakieś sugestie co do szaderów nie obrażę się i z chęcią przyjmne lekcje. Dodam że katuje się mental rey'em...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie na referkach ten element (materiał wokół wkręta na dole tarczy) wygląda podobnie jak u Ciebie, więc efekt oryginału osiągnąłeś. CO nie zmienia faktu że nawet na oryginale wygląda mi to dziwnie, ale to tylko moje marudzenie. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolejny model. Oprócz finalnej wersji zamieszczam również oryginalny render z przed postprodukcji jak i siateczkę...

 

Piszcie jak się wam to widzi, jak by to można było by ulepszyć... ogólnie celuje w fotorealizm...

 

rewolwerf_heswrqr.jpg

 

rewolwerf_heswxpq.jpg

 

rew1_heswxhx.jpg

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modele świetne, materiały już troszkę gorzej. Jak by dopieścić tekstury metalowych części można by było więcej wyciągnąć z tej sceny. Na drewnianym elemencie widać drobny błąd mapowania. Na 2 ujęciu moim zdaniem przesadziłeś troszkę z aberracją ;) Ogólnie bardzo pozytywnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KoMic -> Z lenistwa zastosowałem zwykłe mapowanie cylindryczne. Efekt widoczny na obrazku był zamierzony, no ale po głębszej analizie faktycznie można stwierdzić że są problemy z mapowaniem.

 

ReflectVision -> Tak zdecydowanie przesadziłem z aberracją. Powinienem ją robić na 100% podglądzie a nie w pomniejszeniu.

 

Dzięki za komentarze

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Tym razem postanowiłem stworzyć jakąś martwą naturę... Poniżej zamieszczam mały progres. Jest to jabłko, niby nic nadzwyczajnego ale tekstura jest w 99% proceduralna... Jak dla mnie całkiem nieźle wyszło, a co wy o tym myślicie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm możliwe, że to kwestia monitora ale u mnie też kolory sprawiają wrażenie nieco spłukanych. Jak na proceduralną teksturę to efekt naprawdę dobry i realistyczny. Pozwoliłem sobie podciągnąć nieco kolory w photoshopie. Przesadziłem chyba w 2 stronę, ale oceń jak u Ciebie się prezentuje ;)

 

Jablko2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Troszkę mnie nie było... Ale teraz zamieszczam rezultat bojów z tematem "martwa natura". Wyszło jak wyszło, do końca nie jestem zadowolony, ale myślę że da się to zaakceptować... Jak macie jakieś sposoby na ujarzmienie tego typu tematyki chętnie poczytam.

 

Pozdro ;)

 

comp02_hwnparn.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajnie to wygląda. ;)

Z tego co się rzuca w oczy to troszkę za mocne przepalenie prawej strony i winogrona, których materiał na tle innych owoców czy warzyw prezentuje się raczej średnio - dla mnie wygląda to tak jakbyś zapomniał dodać do nich SSS.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomidorki i winogrona mają sss, pozostałe to zwykłe materiały A&D. Winogrona faktycznie nie wyglądają najlepiej ale nie miałem pomysłu na nie i w sumie dostałem lenia. Przepalenia zrobiłem celowo jako że uznałem że dodają dramaturgi.

 

Dzięki za komentarze

Edytowane przez Inky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności