wueres Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Witam! Wrzucam kolejną pracę. Tym razem Lego Crips Gangsta :):) Soft: 3ds max 2009, render: Vray Czekam na krytykę i propozycje na ewentualne poprawki :) Pozdrawiam
bolitic Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 :] "Lego - Mobsters ... idealne pod Choinkę" Bardzo fajne to jest
Lucek Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Mapowanie na rękawie i opasce nie pasuje. Poza tym czapka i chustki nie są wcale z plastiku.
_Arti_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Mapowanie na rękawie i opasce nie pasuje. Poza tym czapka i chustki nie są wcale z plastiku. Ktoś się na lego nie zna :D W ich świecie wszystko jest z plastiku :P A co do mapowania - to według mnie takie pasuje do klocków, gdyby było takie z ładnym przejściem to było lekko monotonne.
Filippo Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Ehhh, przypomina mi się dzieciństwo i zabawa Lego cały dzień:) Pracka fajna co prawda też jestem zdania, że mapowanie na opasce jest za bardzo rozciągnięte.
Lucek Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Arti: Chodzi o to że w lego są a na obrazku nie. Jak ja się bawiłem Lego to jeszcze nie było murzynów. Musiałem zadowolić się podwodną bazą.
wueres Napisano 5 Lipiec 2011 Autor Napisano 5 Lipiec 2011 Z opaską dałem radę, wygląda lepiej, kombinuje tylko z tym rękawem. Raz w unwrapie raz w uvw map ale nie umiem uzyskać dobrego efektu. No i jeszce będzie walka z czapami i chustami, zeby wyglądały jak plastik. Materiał na nich jest taki sam jak na reszcie klocków - reflect: 15,15,15 Ref. gloss. - 0,8
Camel Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 jak juz robisz takie studio i chcialbys fajny efekt uzyskac, to jak najbardziej rozproszone swiatło, białe otoczenie (również na odbiciach) i falloffa daj jako reflect na plastik i kombinuj. (znaczy sie zrob kopie sceny i potestuj)
_Arti_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Arti: Chodzi o to że w lego są a na obrazku nie. Jak ja się bawiłem Lego to jeszcze nie było murzynów. Musiałem zadowolić się podwodną bazą. Podwodna baza! Zawsze taką chciałem mieć! *.* Co do murzyn... Afroamerykanów - sam nie mam żadnego w mojej kolekcji ( ładnie ułożona na półce - szacunek dla moich lego "4ever" ). To aż dziwne. Co do obrazków - to mi się wydaje, że to są fotki prawdziwych zestawów i mocno poprawiane w photoshopie - ładnie wyginane rączki, poprawianie kolorów itp. Nie wiem czy Wueres chciał zrobić "pudełkowe" czy realną wizualizację tych ludzików, bo jeżeli realną to jest ok. Ale jestem pewien, że taki element jak opaska byłaby nadrukowana a nie w formie klocka.
sewo Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 a mnie zastanawia dlaczego ci murzyni maja bron... ;p
wueres Napisano 5 Lipiec 2011 Autor Napisano 5 Lipiec 2011 sewo - mają broń bo to członkowie gangu "Crips", którego duża większość zasiedla dzielnicę Compton w Los Angeles :P Arti - Zapewniam, że to nie są zdjęcia... Wszystko jest od podstaw robione. Modele - 3ds max, tekstury photoshop. Mogę wrzucić siatki itp itd. Chciałem, żeby to wyglądało realnie. Wątpie, że są zestawy takich gangsterów :P:P Co do opaski to faktycznie myślę, że chyba lepiej będzie nadrukowana na głowie ;]
_Arti_ Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Arti - Zapewniam, że to nie są zdjęcia... Wszystko jest od podstaw robione. Modele - 3ds max, tekstury photoshop. Mogę wrzucić siatki itp itd. Chciałem, żeby to wyglądało realnie. Wątpie, że są zestawy takich gangsterów :P:P Co do opaski to faktycznie myślę, że chyba lepiej będzie nadrukowana na głowie ;] Nie chodziło mi o to, że ty robiłeś zdjęcie tylko, że jak robią "teksturę" na tekturę pudełka jakiegoś zestawu klocków, to używają więcej niż tylko aparatu i jednego zestawu klocków :)
wueres Napisano 6 Lipiec 2011 Autor Napisano 6 Lipiec 2011 Próbuję wymodelować tą chustę dokładnie na podstawie klocka, ale nie mam pojęcia jak to zrobić... Wyszło mi coś takiego jak na obrazku ale nie wygląda to dobrze. Zacząłem robić to z Tuby. Jak najlepiej to wymodelować. Jeżeli macie gdzieś pod ręką ludzika z chustą to zerknijcie :P
Sayja Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 fajna gangsta ;] pamiętam, że kiedyś gdzieś widziałem prace gościa, który wymodelował sobie cały zestaw podstawowych klocków i potem z nich składał różne modele.
koton Napisano 6 Lipiec 2011 Napisano 6 Lipiec 2011 Z opaską dałem radę, wygląda lepiej, kombinuje tylko z tym rękawem. Raz w unwrapie raz w uvw map ale nie umiem uzyskać dobrego efektu. No i jeszce będzie walka z czapami i chustami, zeby wyglądały jak plastik. Materiał na nich jest taki sam jak na reszcie klocków - reflect: 15,15,15 Ref. gloss. - 0,8 z tego co pamiętam to niektóre akcesoria, bronie,plecaki były z trochę innego plastiku, bardziej miękkiego i lekko matowego, ale to już czepianie się, fajna pracka :)
wueres Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 Wrzucam mały upload. Zrobiłem na nowo bandanę i czapkę, myślę, że treraz bardziej przypominają klocki.
Toudajew Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 Bardzo fajna praca, teraz trzeba ich obudzić do życia ;)
wueres Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 Poszerzyłem prackę o dwóch nowych gangsterów ;]
Monio Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Dłonie mają za małą grubość w stosunku do oryginału, pierwsze co mi się rzuciło w oczy. Opaska na jednej z główek sprawia dziwne wrażenie bo ta główka ma ten sam wyraz twarzy co inne, w normalnym lego każda główka jest unikalna, zmień wyraz twarzy i będzie okej. Chustę widzę że modelujesz na nowo, to dobrze. Czapeczki powinny mieć większą grubość. przyjmijmy że w najchudszym miejscu (kontakt z głową) minimalna grubość takiego legosa to grubość "palców" łapki. Ja pamiętam że w tych legosach wszelakie włosy czy hełmy miały sporo większy obwód niż sama goła główka i na spodzie gdzie było łączenie zawsze było miejsce na trochę powietrza. Same łączenie na główkach w oryginale miało grubszą ściankę, przeskaluj wnętrze do środka o połowę obecnej grubości. Najbardziej nie podoba mi się materiał i oświetlenie sceny. Jest tak cartoonowo że aż płasko Za to za mało plastikowo. Moim zdaniem refleksy powinny być mniejsze. Jedno światło powinno dominować a resztę niech załatwi GI, do tego jakieś boczne doświetlenie i powinno być spoko. Pomyśl czy może nie dodać jakiegoś bardzo delikatnego SSS. Ten plastik z legosów akurat był mało półprzejrzysty* ale w renderze mogłoby pomóc. *Mowa o słowie "translucent", napełnianiu się światłem. Polski odpowiednik jest jakiś koślawy, szczerze to przed chwilą zobaczyłem w słowniku i pierwszy raz spotkałem się z tym słowem.
wueres Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 Wrzucam screena, który pokazuje oświetlenie sceny. Z grubością rąk faktycznie są za cienkie, zajmę się tymi szczegółami. A SSS to co to jest takiego ??
Monio Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 Rozproszenie podpowierzchniowe http://en.wikipedia.org/wiki/Subsurface_scattering
wueres Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 Dalej to wygląda trochę matowo... Mam jedno światło główne z przodu i dwa mniejsz z boku, Reflect: 20,20,20 na kazdym materiale
olaf Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 pocwicz ze specularem, bo chyba jest za duzy i wychodzi płasko. swiatlo to frontowe daj moze nieco wyzej i usupelnij je slabszym od dolu ew. pozwol dzialac AO i GI.
wueres Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 Nie rozumiem kwestii Speculara i Ambient Occlusion ;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się