Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Wrzucam kolejną pracę. Tym razem Lego Crips Gangsta :):) Soft: 3ds max 2009, render: Vray

 

Czekam na krytykę i propozycje na ewentualne poprawki :) Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Mapowanie na rękawie i opasce nie pasuje. Poza tym czapka i chustki nie są wcale z plastiku.

 

Ktoś się na lego nie zna :D W ich świecie wszystko jest z plastiku :P A co do mapowania - to według mnie takie pasuje do klocków, gdyby było takie z ładnym przejściem to było lekko monotonne.

Napisano

Ehhh, przypomina mi się dzieciństwo i zabawa Lego cały dzień:) Pracka fajna co prawda też jestem zdania, że mapowanie na opasce jest za bardzo rozciągnięte.

Napisano

Arti: Chodzi o to że w lego są a na obrazku nie. Jak ja się bawiłem Lego to jeszcze nie było murzynów. Musiałem zadowolić się podwodną bazą.

Napisano

Z opaską dałem radę, wygląda lepiej, kombinuje tylko z tym rękawem. Raz w unwrapie raz w uvw map ale nie umiem uzyskać dobrego efektu. No i jeszce będzie walka z czapami i chustami, zeby wyglądały jak plastik. Materiał na nich jest taki sam jak na reszcie klocków - reflect: 15,15,15 Ref. gloss. - 0,8

Napisano

jak juz robisz takie studio i chcialbys fajny efekt uzyskac, to jak najbardziej rozproszone swiatło, białe otoczenie (również na odbiciach) i falloffa daj jako reflect na plastik i kombinuj.

 

(znaczy sie zrob kopie sceny i potestuj)

Napisano
Arti: Chodzi o to że w lego są a na obrazku nie. Jak ja się bawiłem Lego to jeszcze nie było murzynów. Musiałem zadowolić się podwodną bazą.

 

Podwodna baza! Zawsze taką chciałem mieć! *.*

 

Co do murzyn... Afroamerykanów - sam nie mam żadnego w mojej kolekcji ( ładnie ułożona na półce - szacunek dla moich lego "4ever" ). To aż dziwne.

 

Co do obrazków - to mi się wydaje, że to są fotki prawdziwych zestawów i mocno poprawiane w photoshopie - ładnie wyginane rączki, poprawianie kolorów itp. Nie wiem czy Wueres chciał zrobić "pudełkowe" czy realną wizualizację tych ludzików, bo jeżeli realną to jest ok.

Ale jestem pewien, że taki element jak opaska byłaby nadrukowana a nie w formie klocka.

Napisano

sewo - mają broń bo to członkowie gangu "Crips", którego duża większość zasiedla dzielnicę Compton w Los Angeles :P

 

Arti - Zapewniam, że to nie są zdjęcia... Wszystko jest od podstaw robione. Modele - 3ds max, tekstury photoshop. Mogę wrzucić siatki itp itd. Chciałem, żeby to wyglądało realnie. Wątpie, że są zestawy takich gangsterów :P:P Co do opaski to faktycznie myślę, że chyba lepiej będzie nadrukowana na głowie ;]

Napisano
Arti - Zapewniam, że to nie są zdjęcia... Wszystko jest od podstaw robione. Modele - 3ds max, tekstury photoshop. Mogę wrzucić siatki itp itd. Chciałem, żeby to wyglądało realnie. Wątpie, że są zestawy takich gangsterów :P:P Co do opaski to faktycznie myślę, że chyba lepiej będzie nadrukowana na głowie ;]

 

Nie chodziło mi o to, że ty robiłeś zdjęcie tylko, że jak robią "teksturę" na tekturę pudełka jakiegoś zestawu klocków, to używają więcej niż tylko aparatu i jednego zestawu klocków :)

Napisano

Próbuję wymodelować tą chustę dokładnie na podstawie klocka, ale nie mam pojęcia jak to zrobić... Wyszło mi coś takiego jak na obrazku ale nie wygląda to dobrze. Zacząłem robić to z Tuby. Jak najlepiej to wymodelować. Jeżeli macie gdzieś pod ręką ludzika z chustą to zerknijcie :P

Napisano

fajna gangsta ;] pamiętam, że kiedyś gdzieś widziałem prace gościa, który wymodelował sobie cały zestaw podstawowych klocków i potem z nich składał różne modele.

Napisano
Z opaską dałem radę, wygląda lepiej, kombinuje tylko z tym rękawem. Raz w unwrapie raz w uvw map ale nie umiem uzyskać dobrego efektu. No i jeszce będzie walka z czapami i chustami, zeby wyglądały jak plastik. Materiał na nich jest taki sam jak na reszcie klocków - reflect: 15,15,15 Ref. gloss. - 0,8

z tego co pamiętam to niektóre akcesoria, bronie,plecaki były z trochę innego plastiku, bardziej miękkiego i lekko matowego, ale to już czepianie się, fajna pracka :)

Napisano

Dłonie mają za małą grubość w stosunku do oryginału, pierwsze co mi się rzuciło w oczy. Opaska na jednej z główek sprawia dziwne wrażenie bo ta główka ma ten sam wyraz twarzy co inne, w normalnym lego każda główka jest unikalna, zmień wyraz twarzy i będzie okej. Chustę widzę że modelujesz na nowo, to dobrze.

Czapeczki powinny mieć większą grubość. przyjmijmy że w najchudszym miejscu (kontakt z głową) minimalna grubość takiego legosa to grubość "palców" łapki. Ja pamiętam że w tych legosach wszelakie włosy czy hełmy miały sporo większy obwód niż sama goła główka i na spodzie gdzie było łączenie zawsze było miejsce na trochę powietrza. Same łączenie na główkach w oryginale miało grubszą ściankę, przeskaluj wnętrze do środka o połowę obecnej grubości.

 

Najbardziej nie podoba mi się materiał i oświetlenie sceny. Jest tak cartoonowo że aż płasko Za to za mało plastikowo. Moim zdaniem refleksy powinny być mniejsze. Jedno światło powinno dominować a resztę niech załatwi GI, do tego jakieś boczne doświetlenie i powinno być spoko. Pomyśl czy może nie dodać jakiegoś bardzo delikatnego SSS. Ten plastik z legosów akurat był mało półprzejrzysty* ale w renderze mogłoby pomóc.

 

*Mowa o słowie "translucent", napełnianiu się światłem. Polski odpowiednik jest jakiś koślawy, szczerze to przed chwilą zobaczyłem w słowniku i pierwszy raz spotkałem się z tym słowem.

Napisano

Wrzucam screena, który pokazuje oświetlenie sceny. Z grubością rąk faktycznie są za cienkie, zajmę się tymi szczegółami. A SSS to co to jest takiego ??

Napisano

Dalej to wygląda trochę matowo... Mam jedno światło główne z przodu i dwa mniejsz z boku, Reflect: 20,20,20 na kazdym materiale

Napisano

pocwicz ze specularem, bo chyba jest za duzy i wychodzi płasko. swiatlo to frontowe daj moze nieco wyzej i usupelnij je slabszym od dolu ew. pozwol dzialac AO i GI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności