Skocz do zawartości

MateuszMazurek


Nilfheim

Rekomendowane odpowiedzi

qFhlB.jpgASxdJ.jpgNxyiE.jpgRKxWF.jpg2GFJm.jpgostatnie szkiceysGX7.jpgW3ntf.jpgDzień dobry!ostatnie dwa to szkice, pozostałe to skończone prace. 1 praca to postapokaliptyczny rewolwerowiec na dacab który dostał 3 miejsce. A ostatnia to mroczny druid też na dacabMam 19 lat i studiujęzapraszam do obejrzenia akwarelek i innych prac na http://www.mateuszmazurek.digart.pl/ Edytowane przez Nilfheim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 269
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

swietnie operujesz nasyceniem barw i tworzysz nastroj, tylko forma jest taka sobie, jakbys nie zwracal na to uwagi wogole, po prostu zastanow sie jak chcesz sobie ustawic ta postac na samym poczatku, bo 1 jest jak ze sredniowiecznych rycin a ten 'horned god' wyglada jak taki bulb ze smetnie zwisajacymi raczkami ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i fajnie po zmianie główki. Pamiętaj że istnieje coś takiego jak światło odbite i na skórze też ono jest. W tym przypadku dolne cześci piersi, bok, wzgórek łonowy, wewnętrzna część uda. No i w niektórych miejscach jeszcze warto mocniej pójść w czerń. To nada ciału trochę życia, bo teraz lekko gumiasto wygląda. Włosy też są przestrzenne więc nie będą płaską jedną plamą, zmień bo Ci spłaszcza całość. Gdzieniegdzie przydałby się też ostry cień. To tyle, fajnie się w tej teczce dzieje, pozdrawiam. ;)

 

EDIT: jeszcze uwiodłem się na pokuszenie o over i wyłapałem kilka błędów. Zbyt bardzo ją rozjaśniłeś przez co wyszły Ci miejscami tzw. przepalenia. Miała za długi brzuch i cierpiała na anoreksję więc ją trochę nakarmiłem. ;) Twarz zrobiłeś mocno szkicową i nie zastosowałeś efektu który Omen tłumaczył w tutku (ja to nazywam efektem świeczki) czyli ten gradient który występuje na każdym obiekcie. Tutek na głównej znajdziesz bez problemu. ;)

 

axdcp2.jpg

Edytowane przez Paweł Kaczmarczyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady! dodam światło odbite, i zwiększę czerń, jednak nad włosami się jeszcze zastanowię - z jednej strony to miało być studium, z drugiej - lubię taki efekt graficzny kiedy rzecz trójwymiarowa kontrastuje z elementem płaskim (który w rzeczywistości jest trójwymiarowy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(piszę jeszcze raz bo chyba się nie wysłało?)

zajebisty over! teraz widzę błedy - np. ramiona które już wcześniej zwężałem,a po twoim zwężeniu to lepiej wygląda.

no muszę dużo ćwiczyć bo ty w ciągu chwili namalowałeś to co próbuję osiągnąć od dwóch dni :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radzę jednak dłużej postudiować sylwetki bo 90 sekundowe sylwetki są dobre jeżeli już mam podstawy. Czyli np nie robisz baboli, w których ramię wyrasta z klatki piersiowej :)

 

Więcej analizy i myślenia w początkowej fazie zgłębiania tajemnic ludzkiego ciała ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posemaniac jest dobry to bardzo szybkich szkiców łapanie ogólnej sylwetki etc. ale do dłuższego studiowania anatomii się nie nadaj. Jesli masz problemy z proporcjami twarzy to chyba najlepszym sposobem jest robienie autoportretów albo rysowania swojej dziewczyny (wtedy człowiek jest maksymalnie krytyczny i chce zrobić portreciwo jak najlepiej ;P)

Jest naprawdę sporo źródeł zdjęć dobrej jakości w necie (w warsztat>help stuff jest sporo linków także tylko zasysać i rysować)

 

do dzieła ;)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coyote bombowa rada !!! zaaplikuje ją jutro !

Nilfheim- tak na szybkiego mi się nasunęło, nie wiem czy dobrze piszę, może spróbuj oddzielić ćwiczenia póz od ćwiczeń walorowych, jeśli ćwiczysz pozy to rób rysunki linearne, jak walor, to zacznij od kwadratu, przejdź do koła i tak dalej....

 

EDIT: dlaczego tak napisałem ? bo w ostatnich postach dodałeś dużo waloru do ćwiczeń sylwetek postaci... po co ? skoro ćwiczysz pozy/anatome itd a jeśli masz słaby walor to ćwicz najpierw kwadrat.. koło itd ....

jak już się podszkolisz się w bryle, to dodawaj ją stopniowo do ćwiczeń postaci

mam nadzieje że pomogłem ;-p

Edytowane przez rosikowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za rady

 

Coyote zabieram się za portrety

 

Rosikowski z tymi pozami to myślalem o tym żeby zamiast linią to plamą zacząć sylwetkę rysować, tak żeby zmieniać techniki, żeby sie potem nie okazało że lineranie tylko potrafię

 

Chudek codziennie się zmuszam do wiekszego myślenia i analizy, a mniejszej ilości bezmyślnego przerysowywania. Powiedz mi czy to był tylko taki przykład rzucony, czy rzeczywiście gdzieś taki babol popełniłem i ramię wyrasta z klatki piersiowej?

 

EDIT:

przy okazji jeszcze coś z wczoraj wrzucę

Sol9V.jpg

studium z sargenta, jakies 3 godziny?

no i czuje ze to nieskonczone, ale jakos nie za bardzo wiem co tu jeszcze ruszyc

 

tutaj link do oryginalu http://i.imgur.com/3kQ13.jpg

Edytowane przez Nilfheim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne zróżnicowanie brushy i teksturki. Proporcje postaci nieco nie takie, jak będziesz kończył weź pod uwagę :) I jeżeli Pani celuje strzela w smoka, to powinno być zwrócona bardziej w jego stronę. I kolorki w cieniu mogłby być bardziej nasycone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy co zrobisz jako fanart, mangowe postaci z naruto raczej w niczym nie pomogą, natomiast fanarty które coś ze sobą przekazują (np. http://attachments.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=915299&d=1267126605 lub

 

http://media.techeblog.com/images/star-wars-poster.jpg ) lub są zupełnie nowym podejściem jak dla mnie mają sens

Edytowane przez Nilfheim
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności