Nilfheim Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 (edytowane) ostatnie szkiceDzień dobry!ostatnie dwa to szkice, pozostałe to skończone prace. 1 praca to postapokaliptyczny rewolwerowiec na dacab który dostał 3 miejsce. A ostatnia to mroczny druid też na dacabMam 19 lat i studiujęzapraszam do obejrzenia akwarelek i innych prac na http://www.mateuszmazurek.digart.pl/ Edytowane 1 Grudzień 2012 przez Nilfheim
KarolGniazdowski Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Hejka! Przeniosłeś się i do tego nowe prace. Like it.
lili Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 swietnie operujesz nasyceniem barw i tworzysz nastroj, tylko forma jest taka sobie, jakbys nie zwracal na to uwagi wogole, po prostu zastanow sie jak chcesz sobie ustawic ta postac na samym poczatku, bo 1 jest jak ze sredniowiecznych rycin a ten 'horned god' wyglada jak taki bulb ze smetnie zwisajacymi raczkami ;d
Coyote Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 2 pierwsze z pierwszego postu i teraz ten pokazują mniej więcej gdzie jesteś :) zależnie do czego dążysz polecał bym ci używania refek do malowania ew. malowania z naturki... pozdro
Nilfheim Napisano 28 Lipiec 2011 Autor Napisano 28 Lipiec 2011 troszeczkę anatomii: 57 póz w posemaniacs (każda 60 sekund) zmniejszona wersja (link do pełnej wersji!): no i akcik :
olaf Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 niby wiesz o co chodzi w anatomii, a akt kompletnie skopany.
Nilfheim Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Napisano 29 Lipiec 2011 update: troszkę posemaniacs (60 sekund) i mały wip
Lucek Napisano 29 Lipiec 2011 Napisano 29 Lipiec 2011 Brzuch tej pani ma metr długości. Za to ostatni fajnie się zapowiada.
Nilfheim Napisano 30 Lipiec 2011 Autor Napisano 30 Lipiec 2011 jeszcze posemaniacs: i początek pracy na creature of the week na CA.org
Nilfheim Napisano 31 Lipiec 2011 Autor Napisano 31 Lipiec 2011 codzienny posemaniacs: anatomia na dziś (komentarze, i opieprzanie mnie za błędy wskazane):
Nilfheim Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 w sumie prosiłbym o jakiegoś overa, od kogoś kto się zna na anatomii, szczególnie twarz cały czas męczę
Nilfheim Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 ciąg dalszy aktu(mam już go dosyć), zmieniłem głowę, bo na zdjęciu z którego malowałem była niska rozdzielczość i się męczyłem, dokleiłem inną głowę ze zdjęcia z dobrą rozdzielczością no i obowiązkowy posemaniacs
Paweł Kaczmarczyk Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 (edytowane) No i fajnie po zmianie główki. Pamiętaj że istnieje coś takiego jak światło odbite i na skórze też ono jest. W tym przypadku dolne cześci piersi, bok, wzgórek łonowy, wewnętrzna część uda. No i w niektórych miejscach jeszcze warto mocniej pójść w czerń. To nada ciału trochę życia, bo teraz lekko gumiasto wygląda. Włosy też są przestrzenne więc nie będą płaską jedną plamą, zmień bo Ci spłaszcza całość. Gdzieniegdzie przydałby się też ostry cień. To tyle, fajnie się w tej teczce dzieje, pozdrawiam. ;) EDIT: jeszcze uwiodłem się na pokuszenie o over i wyłapałem kilka błędów. Zbyt bardzo ją rozjaśniłeś przez co wyszły Ci miejscami tzw. przepalenia. Miała za długi brzuch i cierpiała na anoreksję więc ją trochę nakarmiłem. ;) Twarz zrobiłeś mocno szkicową i nie zastosowałeś efektu który Omen tłumaczył w tutku (ja to nazywam efektem świeczki) czyli ten gradient który występuje na każdym obiekcie. Tutek na głównej znajdziesz bez problemu. ;) Edytowane 1 Sierpień 2011 przez Paweł Kaczmarczyk
Nilfheim Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 dzięki za rady! dodam światło odbite, i zwiększę czerń, jednak nad włosami się jeszcze zastanowię - z jednej strony to miało być studium, z drugiej - lubię taki efekt graficzny kiedy rzecz trójwymiarowa kontrastuje z elementem płaskim (który w rzeczywistości jest trójwymiarowy)
Paweł Kaczmarczyk Napisano 1 Sierpień 2011 Napisano 1 Sierpień 2011 Wyżej masz over gdyby Ci umknął, zamieściliśmy w tym samym czasie. ;) Co do tych włosów to nie bardzo rozumiem jaki w tym cel, no ale eksperymentuj, może akurat coś fajnego stylistycznie z tego się urodzi.
Nilfheim Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 (piszę jeszcze raz bo chyba się nie wysłało?) zajebisty over! teraz widzę błedy - np. ramiona które już wcześniej zwężałem,a po twoim zwężeniu to lepiej wygląda. no muszę dużo ćwiczyć bo ty w ciągu chwili namalowałeś to co próbuję osiągnąć od dwóch dni :)
Nilfheim Napisano 1 Sierpień 2011 Autor Napisano 1 Sierpień 2011 co do tych włosów to np. coś takiego jak robi bezt na digarcie http://www.digart.pl/praca/6201025/Pandora_box.html
Nilfheim Napisano 2 Sierpień 2011 Autor Napisano 2 Sierpień 2011 update: szczególny problem miałem z proporcjami mężczyzny, dalej są straszne ale chciałem żeby to były 15 minutowe szkice, natomiast niżej są 90 sekundowe sylwetki
chudek Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 radzę jednak dłużej postudiować sylwetki bo 90 sekundowe sylwetki są dobre jeżeli już mam podstawy. Czyli np nie robisz baboli, w których ramię wyrasta z klatki piersiowej :) Więcej analizy i myślenia w początkowej fazie zgłębiania tajemnic ludzkiego ciała ;)
Coyote Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 posemaniac jest dobry to bardzo szybkich szkiców łapanie ogólnej sylwetki etc. ale do dłuższego studiowania anatomii się nie nadaj. Jesli masz problemy z proporcjami twarzy to chyba najlepszym sposobem jest robienie autoportretów albo rysowania swojej dziewczyny (wtedy człowiek jest maksymalnie krytyczny i chce zrobić portreciwo jak najlepiej ;P) Jest naprawdę sporo źródeł zdjęć dobrej jakości w necie (w warsztat>help stuff jest sporo linków także tylko zasysać i rysować) do dzieła ;) pozdro
rosikowski Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 (edytowane) Coyote bombowa rada !!! zaaplikuje ją jutro ! Nilfheim- tak na szybkiego mi się nasunęło, nie wiem czy dobrze piszę, może spróbuj oddzielić ćwiczenia póz od ćwiczeń walorowych, jeśli ćwiczysz pozy to rób rysunki linearne, jak walor, to zacznij od kwadratu, przejdź do koła i tak dalej.... EDIT: dlaczego tak napisałem ? bo w ostatnich postach dodałeś dużo waloru do ćwiczeń sylwetek postaci... po co ? skoro ćwiczysz pozy/anatome itd a jeśli masz słaby walor to ćwicz najpierw kwadrat.. koło itd .... jak już się podszkolisz się w bryle, to dodawaj ją stopniowo do ćwiczeń postaci mam nadzieje że pomogłem ;-p Edytowane 2 Sierpień 2011 przez rosikowski
Nilfheim Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) dzięki za rady Coyote zabieram się za portrety Rosikowski z tymi pozami to myślalem o tym żeby zamiast linią to plamą zacząć sylwetkę rysować, tak żeby zmieniać techniki, żeby sie potem nie okazało że lineranie tylko potrafię Chudek codziennie się zmuszam do wiekszego myślenia i analizy, a mniejszej ilości bezmyślnego przerysowywania. Powiedz mi czy to był tylko taki przykład rzucony, czy rzeczywiście gdzieś taki babol popełniłem i ramię wyrasta z klatki piersiowej? EDIT: przy okazji jeszcze coś z wczoraj wrzucę studium z sargenta, jakies 3 godziny? no i czuje ze to nieskonczone, ale jakos nie za bardzo wiem co tu jeszcze ruszyc tutaj link do oryginalu http://i.imgur.com/3kQ13.jpg Edytowane 3 Sierpień 2011 przez Nilfheim
Nilfheim Napisano 7 Sierpień 2011 Autor Napisano 7 Sierpień 2011 UPDATE! pierwsze to speed jakies 20-30 minut to pracka robiona jakies 2,5 godziny
polka dot Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 rewelka ta ostatnia. mogłeś dłużej posiedzieć nad twarzą i dekoltem ael to tylko moje skromne zdanie
leszek_lenia Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 fajny ten ostatni ale moim zdaniem masz za bardzo podobne wszystko na nim tzn. calosc traktujesz tym samym pedzlem. a np ubranie moglbys czyms innym zrobic. czy nawet uproscic.
WojtekFus Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Fajne zróżnicowanie brushy i teksturki. Proporcje postaci nieco nie takie, jak będziesz kończył weź pod uwagę :) I jeżeli Pani celuje strzela w smoka, to powinno być zwrócona bardziej w jego stronę. I kolorki w cieniu mogłby być bardziej nasycone :)
KarolGniazdowski Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Kadr nieszczególny, a i walor w prawym dolnym szaleje. Ale w sumie nie jest źle. Puki jednak masz jeszcze wakacje, to dobrze by było cisnąć jeszcze warsztat, a szczególnie postaci. Ciągle są jakby nieco gumowe. Jedziesz dalej.
Nilfheim Napisano 10 Sierpień 2011 Autor Napisano 10 Sierpień 2011 wrzucam nowe malunki (powstało tego jeszcze kilka, ale są zbyt straszne żeby wrzucić): kadr z filmu oraz martwa natura z dzisiaj: nie skończone ale już za ciemno na dzienne światło w pokoju :/
Nilfheim Napisano 17 Sierpień 2011 Autor Napisano 17 Sierpień 2011 speedpainting na speedpainting :) - macki
Nilfheim Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 speed z dzis eksperymentuje z narzucaniem tekstur, jakies porady?
Nilfheim Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 no to w końcu jakaś skończona praca:
KarolGniazdowski Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 I taką ekstra pracę zrobiłeś, a do portfolio nie możesz wrzucić. :( Zrobiłeś duży progres. Od sesji podniosłeś skilla o jakąś 1/3 I masz jeszcze półtora miesiąca. Będziesz gniótł niedługo.
Nilfheim Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 wzorowałem się na tym zdjęciu, ale głowa jest trochę obrócona, nie widzę nic w tym złego, dzięki
KarolGniazdowski Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 A nie, nie. Ja tez nic złego, ale design podlega prawom autorskim, więc fanart nie może pojawić się w portfolio. Wtedy chwaliłbyś się cudzym designem. ;) A to ciekawe, że trafiłem z fotą dokładnie. Admirał Ackbar niejedno ma ujęcie jak mawiają moi Chińscy przyjaciele.
Nilfheim Napisano 18 Sierpień 2011 Autor Napisano 18 Sierpień 2011 no tak, ale to jedyne ujęcie które pasowało mi do portretu :)
nicponim Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 jak to mowia, szydlo zawsze wyjdzie z worka;]
noiprox Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 A nie, nie. Ja tez nic złego, ale design podlega prawom autorskim, więc fanart nie może pojawić się w portfolio. Wtedy chwaliłbyś się cudzym designem. ;) Jeśli wrzuciłby do działu "fanart", nie byłoby problemu
KarolGniazdowski Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Przyznasz jednak, że dział fanart w portfolio to jednak dość nieprofesjonalne rozwiązanie. Polecam na ten temat:
Nilfheim Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 (edytowane) zależy co zrobisz jako fanart, mangowe postaci z naruto raczej w niczym nie pomogą, natomiast fanarty które coś ze sobą przekazują (np. http://attachments.conceptart.org/forums/attachment.php?attachmentid=915299&d=1267126605 lub http://media.techeblog.com/images/star-wars-poster.jpg ) lub są zupełnie nowym podejściem jak dla mnie mają sens Edytowane 2 Wrzesień 2011 przez Nilfheim
GitS Napisano 20 Sierpień 2011 Napisano 20 Sierpień 2011 A ja myślałem, że to kwestia gdzie się to portfolio składa. Np panowie z Marvela pewnie chcieliby się przekonać jak idzie Ci rysowanie ich bohaterow.
Nilfheim Napisano 2 Wrzesień 2011 Autor Napisano 2 Wrzesień 2011 wip na ca.org challenge - mecha pilot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się