Napisano 2 Wrzesień 201113 l hehe, ja też nie widze problemu w ogóle :P są przypadki że ludzie robią fanarty do Alice Madness czy do Mass Effecta, i nawet wklejają logo na obrazki :P Warto jednak wspominać o źródle, o tym ż ejest to fanart :) Bardzo dużo fanartów widziałam któe są na zajebistym poziomie, i nic nie przeszkadza by wrzucać to do swojego folio. Dla przykładu: Garret http://patryk-garrett.deviantart.com/ dostał nawet jakąś tam robote w BIOWARE dzięki swoim fanartom do masseffecta ;D
Napisano 2 Wrzesień 201113 l Autor a jak anatomia w ostatnim rysunku wg. was? coś do poprawy poza twarzą?
Napisano 2 Wrzesień 201113 l krok mogłaby mieć wyżej, i głowa jest za mała. ale ten kwadratwy kotek jest super :>
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor walczę z enviro tu jeden krajobraz na eow ca.org ale nie do końca fajnie... natomiast tutaj trafiłem na fajny artykuł o stylu ubioru w Omsku i postanowiłem narysować starszego pana hipstera (na podstawie zdjęcia)
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Autor męczę twarze, ale dalej krzywooooo drugie to aktor cośtam Bale, ale niepodobny
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Latające monolity najlepsze z ostatnich :) Przydałoby się tylko odrobinę bardziej nasycona trawka. Jeżeli chodzi o portret - spędź więcej czasu nad szkicem, poanalizuj odległości między poszczególnymi partiami twarzy. To cholernie ważne w przypadku portretu - najmniejszy błąd w proporcjach jest od razu zauważalny. Polecam też przerzucanie pracy horyzontalnie - otwiera oczy. Walorowo sprawnie Ci idzie! :) Możesz też spróbować pobadać rysunkowo czaszkę - ja tak zrobiłem i twarze na portretach przestały mi 'pływać', po prostu świadomość tego, co jest pod spodem daje mnóstwo.
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Autor Dzięki Rothbart za rady. Co do monolitów to ciekawe że najbardziej Ci się podobają, bo mi średnio. Ale przejrzałem twoją teczkę no i dziś wieczorem ustawię sobie martwą i namaluję :) Próba czegoś z głowy, anatomia leży. Muszę następnym razem korzystać ze zdjęć pomocniczych
Napisano 11 Wrzesień 201113 l Autor nowe pracki próba twardego pędzla zmuszam się do enviro: i koncept na ca.org Fantasy Mount wszystko to speedy, dinozaura pewnie dopracuję jak będzie czas
Napisano 11 Wrzesień 201113 l pomóż mi zrozumieć fakt ze robisz takie prace http://www.digart.pl/zoom/6338498/Szabas_w_Zabludowie.html zestawione z tymi powyżej...
Napisano 11 Wrzesień 201113 l Autor Myślę że fakt że cisnąłem akwarelę w kółko przez półtora roku sprawił że jestem w tym w miarę dobry, natomiast tablet cisnę naprawdę (nie mówię o malowaniu raz na miesiąc) od dwóch miesięcy czyli wakacje. Za mało jeszcze namalowałem żeby dojść do podobnego poziomu na tablecie
Napisano 13 Wrzesień 201113 l Autor update: pracka jeszcze z niedizeli nieskonczona drugie powstało na podstawie widoku przez okno w pociągu ktory zapamiętałem z dzisiaj link z głowami miałem już dawno, ale dopiero jak zobaczyłem u Karola, to też się zabrałem na za szkicowanie no i speed na zakonczenie
Napisano 14 Wrzesień 201113 l Trochę drętwe te postaci jakoś. Natomiast szacun za główkę i pejzaż! Są bardzo dobre. Mam prośbę. Opowiedz coś o filtrach, czy patentach postprodukcji tych dwóch prac. Szczególnie jak robisz to coś z głową na rogach?
Napisano 14 Wrzesień 201113 l Autor dzięki za opinię drętwe są pozy czy design? noise, curves i unsharp mask
Napisano 14 Wrzesień 201113 l To ja sprecyzuję, ale ty też się zrewanżuj, bo tak to napisałeś, że mam ochotę zatrudnić detektywa, albo prawnika, tylko nie wiem który lepiej ogarnie o co chodzi. :) Design wg mnie leży całkiem dobrze. Jest sensowny, nie ma w nim ociekających designem, ale zupełnie idiotycznych kolców, i wygląda przekonująco. Dla mnie wystarczy w zupełności. Natomiast drętwo jest to pokazane. Teraz myślę, że źródeł może być kilka. Pierwsze i oczywiste to anatomia i proporcje, nawet jeśli korzystałeś z refek, to mimo wszystko nie są uchwycone najlepiej. Drugie, które właśnie rzuciło mi się w oczy, to ułożenie ubrania na ciele. Zazwyczaj szaty nie korespondują (spodnie laski w żółci, klata pana w mundurze, a także butki, ramiona i olbrzymia czapka która lewituje nad głową, chyba, że podłożył gazety) To tyle. Weź napisz mi jak znaleźć te narzędzia, a jak będziesz miał czas, to powiedz też co konkretnie z nimi robisz. ;)
Napisano 14 Wrzesień 201113 l Autor 3 rzeczy robię w różnej kolejności wyostrzanie - filters-sharpen-unsharpmask z tego sie poprawia kontury filters- noise - add noise tak fakturka się robi najprostsza - raczej niskie wartości procentów i monochromatic no i curves image-adjustment-curves bawię się krzywymi żeby jakieś kolory fajne się zrobiły, tutaj to dużo losowo, no i to narzędzie nie tylko do postprocessingu ale też i w trakcie :)
Napisano 18 Wrzesień 201113 l ten potworek jest swietny :) martwa tez calkiem calkiem, chociaz jak dla mnie przydalo by sie wiecej kontrastu. kubek b na plus.
Napisano 19 Wrzesień 201113 l martwa natura-fajny ten młynek?to coś z drewnianym drewnopodobnym obiciem ;) stworek nad martwą naturą to taka buka na sterydach?
Napisano 19 Wrzesień 201113 l Autor dzięki :) tak to młynek do pieprzu, a stworek rzeczywiście indpirowany buką, na początku miała być buka ale uznałem że rogi świetnie pasują i trochę pozmieniałem :)
Napisano 19 Wrzesień 201113 l Autor update :) miałem problem gigantyczny z oświetleniem pani nr1 dlatego zrezygnowałem i psotanowiłem wrócić do studiów skóry
Napisano 19 Wrzesień 201113 l masz podobny problem co ja, przez 8 stron teczki odpuszczasz nóżki. warto na to zwrócić uwagę żebyś tak jak ja nie obudził się z ręką w nocniku ;) pozdro
Napisano 20 Wrzesień 201113 l pierwszy biceps jakiś szpiczasty wyszedł ;) zapodawaj dalej te cieliste ćwiczenia
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Autor no troszkę szpiczasty :) taki pomysł w głowie: jakieś podpowiedzi jak to dalej poprowadzić?
Napisano 21 Wrzesień 201113 l IMO kamera niżej, postać w półzbliżeniu. Oś kamery tak, by postać i dym były bardziej do środka ekranu. Poza tym dym mało spektakularny. Jak robisz plan pełny to pokazuj ze stopami a nie ucinaj. Plan amerykański musi być skończony nad głową bo dziwnie wygląda.
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Autor ze szkicownika pokolorowane, miala byc seksowna rosjanka na mrozie z czerwonym nosem, ale poleglem przy twarzy wiec pojawila sie maska :) Coyote słusznie zauważył że nie rysuję nóg, co widać też w górnym obrazku, więc zacząłem jednak: Razem z Karolem zacząłem chodzić na zajęcia z rysowania modela (tzn. on tam już chodził wcześniej, ja dołączyłem) oto wybrane 2 lepsze z trzech Lucek, w sumie to miał być gigant za mgłą a nie dym... zobaczę co jeszcze z tą pracą zrobię malyboa dzięki :)
Napisano 22 Wrzesień 201113 l oj mazurek mazurek, dłonie słabiutko słabiutko (w tych ołowkowych), w w prawym digitalu nóg wydaje mi sie ze stopy są po prostu płaskie, a kolano nie ma kosci. za to dupka i bioderka super,
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Whoa, to nie tylko ja nie śpię. ;d Fajnie, fajnie, podoba mi się szczególnie ta peleryna.
Napisano 24 Wrzesień 201113 l miejscami barddzo fajne stylowe pociagniecia pedzlem..podoba mi sie :) jest w tym juz cos.
Napisano 30 Wrzesień 201113 l Autor 2 x enviro na szybko troszke ogladania jak zachowuje sie tkanina i troche mieszanki ze szkicownika, wszystko na żywo i pierwszy raz model akwarela 45 minut
Napisano 30 Wrzesień 201113 l Odnosnie enviro, mam pewna porade. Mysl troche tak, jakbys malowal akwarela, lassem badz sama jednolita plama namaluj zaznaczenie, tak jakbys moczyl to miejsce, pozniej uzywaj gradacji w srodku zupelnie jak w akwareli, by na koniec dodac jakas fajna fakture na gore ( nawet sie zrymowalo ) Postepy widac, a o to wlasnie chodzi, najbardziej podobala mi sie pani w kapeluszu, ma charakter. EDIT: Przydatna rzecza jest takze chowanie mrowek zaznaczenia, kombinacja "CTRL+H" ( Command+H na mac'u) Gorąco polecam takze ten tutorial, nauczysz sie wielu ciekawych trickow: http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/85/
Napisano 30 Wrzesień 201113 l Autor dzieki ICE, dobra porada z lassem, w sumie akwarela mi idzie, a nie potrafie tego na tablet przeniesc a tutorial zdobede :)
Napisano 14 Październik 201113 l Autor Tydzien nie wrzucalem ale sie nie obijalem :) na tym rysunku mamy dwóch rysowników z max3d :) KarolGnaizdowski i Slabiak robocik na podstawie rysunkow ze szkicownika
Napisano 15 Październik 201113 l Autor Nie wiem co się tak niemrawo zrobiło ale proszę was o głosy na przedmiot do gry team fortress 2, mam duże szanse, a jeszcze większe jeśli pomożecie :) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1046
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto