telthona Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 hehe, ja też nie widze problemu w ogóle :P są przypadki że ludzie robią fanarty do Alice Madness czy do Mass Effecta, i nawet wklejają logo na obrazki :P Warto jednak wspominać o źródle, o tym ż ejest to fanart :) Bardzo dużo fanartów widziałam któe są na zajebistym poziomie, i nic nie przeszkadza by wrzucać to do swojego folio. Dla przykładu: Garret http://patryk-garrett.deviantart.com/ dostał nawet jakąś tam robote w BIOWARE dzięki swoim fanartom do masseffecta ;D
Nilfheim Napisano 2 Wrzesień 2011 Autor Napisano 2 Wrzesień 2011 a jak anatomia w ostatnim rysunku wg. was? coś do poprawy poza twarzą?
telthona Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 krok mogłaby mieć wyżej, i głowa jest za mała. ale ten kwadratwy kotek jest super :>
Nilfheim Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 walczę z enviro tu jeden krajobraz na eow ca.org ale nie do końca fajnie... natomiast tutaj trafiłem na fajny artykuł o stylu ubioru w Omsku i postanowiłem narysować starszego pana hipstera (na podstawie zdjęcia)
Nilfheim Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 męczę twarze, ale dalej krzywooooo drugie to aktor cośtam Bale, ale niepodobny
WojtekFus Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Latające monolity najlepsze z ostatnich :) Przydałoby się tylko odrobinę bardziej nasycona trawka. Jeżeli chodzi o portret - spędź więcej czasu nad szkicem, poanalizuj odległości między poszczególnymi partiami twarzy. To cholernie ważne w przypadku portretu - najmniejszy błąd w proporcjach jest od razu zauważalny. Polecam też przerzucanie pracy horyzontalnie - otwiera oczy. Walorowo sprawnie Ci idzie! :) Możesz też spróbować pobadać rysunkowo czaszkę - ja tak zrobiłem i twarze na portretach przestały mi 'pływać', po prostu świadomość tego, co jest pod spodem daje mnóstwo.
Nilfheim Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 Dzięki Rothbart za rady. Co do monolitów to ciekawe że najbardziej Ci się podobają, bo mi średnio. Ale przejrzałem twoją teczkę no i dziś wieczorem ustawię sobie martwą i namaluję :) Próba czegoś z głowy, anatomia leży. Muszę następnym razem korzystać ze zdjęć pomocniczych
Nilfheim Napisano 11 Wrzesień 2011 Autor Napisano 11 Wrzesień 2011 nowe pracki próba twardego pędzla zmuszam się do enviro: i koncept na ca.org Fantasy Mount wszystko to speedy, dinozaura pewnie dopracuję jak będzie czas
Coyote Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 pomóż mi zrozumieć fakt ze robisz takie prace http://www.digart.pl/zoom/6338498/Szabas_w_Zabludowie.html zestawione z tymi powyżej...
KarolGniazdowski Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 Co tu jest trudnego do zrozumienia? Hmm?
Nilfheim Napisano 11 Wrzesień 2011 Autor Napisano 11 Wrzesień 2011 Myślę że fakt że cisnąłem akwarelę w kółko przez półtora roku sprawił że jestem w tym w miarę dobry, natomiast tablet cisnę naprawdę (nie mówię o malowaniu raz na miesiąc) od dwóch miesięcy czyli wakacje. Za mało jeszcze namalowałem żeby dojść do podobnego poziomu na tablecie
CUKIERASS Napisano 12 Wrzesień 2011 Napisano 12 Wrzesień 2011 ta dziewczyna/dziecko twardo pędzlowe ;)-fajnie wyszła
Nilfheim Napisano 13 Wrzesień 2011 Autor Napisano 13 Wrzesień 2011 update: pracka jeszcze z niedizeli nieskonczona drugie powstało na podstawie widoku przez okno w pociągu ktory zapamiętałem z dzisiaj link z głowami miałem już dawno, ale dopiero jak zobaczyłem u Karola, to też się zabrałem na za szkicowanie no i speed na zakonczenie
Rotcore Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 glowa i pejzaz bardzo fane, reszta znacznie odstaje... pozdro
KarolGniazdowski Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 Trochę drętwe te postaci jakoś. Natomiast szacun za główkę i pejzaż! Są bardzo dobre. Mam prośbę. Opowiedz coś o filtrach, czy patentach postprodukcji tych dwóch prac. Szczególnie jak robisz to coś z głową na rogach?
Nilfheim Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 dzięki za opinię drętwe są pozy czy design? noise, curves i unsharp mask
KarolGniazdowski Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 To ja sprecyzuję, ale ty też się zrewanżuj, bo tak to napisałeś, że mam ochotę zatrudnić detektywa, albo prawnika, tylko nie wiem który lepiej ogarnie o co chodzi. :) Design wg mnie leży całkiem dobrze. Jest sensowny, nie ma w nim ociekających designem, ale zupełnie idiotycznych kolców, i wygląda przekonująco. Dla mnie wystarczy w zupełności. Natomiast drętwo jest to pokazane. Teraz myślę, że źródeł może być kilka. Pierwsze i oczywiste to anatomia i proporcje, nawet jeśli korzystałeś z refek, to mimo wszystko nie są uchwycone najlepiej. Drugie, które właśnie rzuciło mi się w oczy, to ułożenie ubrania na ciele. Zazwyczaj szaty nie korespondują (spodnie laski w żółci, klata pana w mundurze, a także butki, ramiona i olbrzymia czapka która lewituje nad głową, chyba, że podłożył gazety) To tyle. Weź napisz mi jak znaleźć te narzędzia, a jak będziesz miał czas, to powiedz też co konkretnie z nimi robisz. ;)
Nilfheim Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 3 rzeczy robię w różnej kolejności wyostrzanie - filters-sharpen-unsharpmask z tego sie poprawia kontury filters- noise - add noise tak fakturka się robi najprostsza - raczej niskie wartości procentów i monochromatic no i curves image-adjustment-curves bawię się krzywymi żeby jakieś kolory fajne się zrobiły, tutaj to dużo losowo, no i to narzędzie nie tylko do postprocessingu ale też i w trakcie :)
Nilfheim Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 zacząłem pracować nad większym rysunem, porady mile widziane:)
Nilfheim Napisano 18 Wrzesień 2011 Autor Napisano 18 Wrzesień 2011 3x speed martwa natura kilka godzin
BetiiX Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 ten potworek jest swietny :) martwa tez calkiem calkiem, chociaz jak dla mnie przydalo by sie wiecej kontrastu. kubek b na plus.
KarolGniazdowski Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 Weź druga pracę i pociśnij histogramem. Ciekawe wnioski.
CUKIERASS Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 martwa natura-fajny ten młynek?to coś z drewnianym drewnopodobnym obiciem ;) stworek nad martwą naturą to taka buka na sterydach?
Nilfheim Napisano 19 Wrzesień 2011 Autor Napisano 19 Wrzesień 2011 dzięki :) tak to młynek do pieprzu, a stworek rzeczywiście indpirowany buką, na początku miała być buka ale uznałem że rogi świetnie pasują i trochę pozmieniałem :)
Nilfheim Napisano 19 Wrzesień 2011 Autor Napisano 19 Wrzesień 2011 update :) miałem problem gigantyczny z oświetleniem pani nr1 dlatego zrezygnowałem i psotanowiłem wrócić do studiów skóry
Coyote Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 masz podobny problem co ja, przez 8 stron teczki odpuszczasz nóżki. warto na to zwrócić uwagę żebyś tak jak ja nie obudził się z ręką w nocniku ;) pozdro
Nilfheim Napisano 19 Wrzesień 2011 Autor Napisano 19 Wrzesień 2011 o rzeczywiscie, zawsze nie chce mi sie dociagnac bo nie umiem :)
CUKIERASS Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 pierwszy biceps jakiś szpiczasty wyszedł ;) zapodawaj dalej te cieliste ćwiczenia
Nilfheim Napisano 21 Wrzesień 2011 Autor Napisano 21 Wrzesień 2011 no troszkę szpiczasty :) taki pomysł w głowie: jakieś podpowiedzi jak to dalej poprowadzić?
Lucek Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 IMO kamera niżej, postać w półzbliżeniu. Oś kamery tak, by postać i dym były bardziej do środka ekranu. Poza tym dym mało spektakularny. Jak robisz plan pełny to pokazuj ze stopami a nie ucinaj. Plan amerykański musi być skończony nad głową bo dziwnie wygląda.
Nilfheim Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 ze szkicownika pokolorowane, miala byc seksowna rosjanka na mrozie z czerwonym nosem, ale poleglem przy twarzy wiec pojawila sie maska :) Coyote słusznie zauważył że nie rysuję nóg, co widać też w górnym obrazku, więc zacząłem jednak: Razem z Karolem zacząłem chodzić na zajęcia z rysowania modela (tzn. on tam już chodził wcześniej, ja dołączyłem) oto wybrane 2 lepsze z trzech Lucek, w sumie to miał być gigant za mgłą a nie dym... zobaczę co jeszcze z tą pracą zrobię malyboa dzięki :)
slabiak Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 oj mazurek mazurek, dłonie słabiutko słabiutko (w tych ołowkowych), w w prawym digitalu nóg wydaje mi sie ze stopy są po prostu płaskie, a kolano nie ma kosci. za to dupka i bioderka super,
Nilfheim Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 nowa pracka na CHOW na konceptartorg 259# CHESS
groch Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 Whoa, to nie tylko ja nie śpię. ;d Fajnie, fajnie, podoba mi się szczególnie ta peleryna.
leszek_lenia Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 miejscami barddzo fajne stylowe pociagniecia pedzlem..podoba mi sie :) jest w tym juz cos.
Nilfheim Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 2 x enviro na szybko troszke ogladania jak zachowuje sie tkanina i troche mieszanki ze szkicownika, wszystko na żywo i pierwszy raz model akwarela 45 minut
ICE Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 Odnosnie enviro, mam pewna porade. Mysl troche tak, jakbys malowal akwarela, lassem badz sama jednolita plama namaluj zaznaczenie, tak jakbys moczyl to miejsce, pozniej uzywaj gradacji w srodku zupelnie jak w akwareli, by na koniec dodac jakas fajna fakture na gore ( nawet sie zrymowalo ) Postepy widac, a o to wlasnie chodzi, najbardziej podobala mi sie pani w kapeluszu, ma charakter. EDIT: Przydatna rzecza jest takze chowanie mrowek zaznaczenia, kombinacja "CTRL+H" ( Command+H na mac'u) Gorąco polecam takze ten tutorial, nauczysz sie wielu ciekawych trickow: http://www.thegnomonworkshop.com/store/product/85/
Nilfheim Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 dzieki ICE, dobra porada z lassem, w sumie akwarela mi idzie, a nie potrafie tego na tablet przeniesc a tutorial zdobede :)
Nilfheim Napisano 14 Październik 2011 Autor Napisano 14 Październik 2011 Tydzien nie wrzucalem ale sie nie obijalem :) na tym rysunku mamy dwóch rysowników z max3d :) KarolGnaizdowski i Slabiak robocik na podstawie rysunkow ze szkicownika
Nilfheim Napisano 15 Październik 2011 Autor Napisano 15 Październik 2011 Nie wiem co się tak niemrawo zrobiło ale proszę was o głosy na przedmiot do gry team fortress 2, mam duże szanse, a jeszcze większe jeśli pomożecie :) http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1046
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się