Jump to content

Teczka - V3Q


VEQ
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie!

Chociaż konto mam już trochę czasu, to jakoś specjalnie się nie udzielałem. Teraz, mam nadzieję, że ta sytuacja ulegnie zmianie;)

 

 

Na początek modelik na bitwę na TheModders.org

Przed państwem PRZYPAŚNIK BŁĘKITNY.

Sympatyczny grubasek, jednak rogi i trójząb mogą straszyć - jak dostaniesz między oczy, to Ci tyłem coś wyskoczy;)

 

przypasni_hsaapre.jpg

 

Tekstura: (sam diff, z normala i speca zrezygnowałem)

texsmall_hsaapnr.jpg

 

Możliwe, że zrobię szkielet i animacje, dlatego też nie patrzcie na to, jak trzyma trójząb.

Edited by VEQ
Link to comment
Share on other sites

Swietne. Moglbym sie przyczepic ze zeby mogly korzystac z tego samego fragmentu textury a nie kazdy z osobna ( zmniejszenie ilosci vertexow z mapowania) ale to czepialstwo. Cool design, podoba mi sie bardzo. I kolorki tez w piczke. Moze zrobisz wariacje z czerwonym kolorem? Dwojka tych szkrabow suepr tez by sie prezentowala.

Pokaz tylko siatke i licz sie z tym ze in game textura by musiala polecie o conajmniej polowe w dol, albo i nawet do 512x512 zaleznie do wielkosci/ istotnosci w grze. Mozesz tez pokazac jak by sie prezentowala w takich ingameowych rozdzialkach.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za komentarz;)

Z zębami też zauważyłem, ale skapnąłem się dopiero podczas teksturowania, gdzie nie chciało mi się tego poprawiać i w sumie nie było po co.

 

Mogę potem wrzucić jak to się by prezentowało w mniejszych rozdziałkach. Od razu pewnie pokażę też nowy model broni Winchester 1897.

Link to comment
Share on other sites

Ten diabełek to bym powiedział że wizjonerski, w sensie że w takim wydaniu diabełka jeszcze nie widziałem. Czepić bym się mógł do błony na skrzydełkach, że jest prosta, a mogłaby się trochę ściągać, ale rozumiem że musisz pilnować polycountu.

Link to comment
Share on other sites

Diabełek bardzo fajny. Zarówno design jak i wykonanie są ok. Przyczepiłbym się tylko do mapowania. Cały tors mogłeś zrobić mirrorowany. Byś miał 2 razy więcej miejsca na texturce, a przy braku normali nawet seama nie byłoby widać.

 

Jak dasz więcej screenów, to się wypowiem o broni :)

Link to comment
Share on other sites

Przyczepiłbym się tylko do mapowania. Cały tors mogłeś zrobić mirrorowany. Byś miał 2 razy więcej miejsca na texturce, a przy braku normali nawet seama nie byłoby widać.

 

a dlaczego z normalami miałby być seam? jakby normal był dobry to nic by nie wylazło

Link to comment
Share on other sites

Ok Firebat, potem coś umieszczę. Jeśli chodzi o mapowanie, w sumie można było, ale chciałem uniknąć zbytniej symetrii. W zasadzie to mój pierwszy modelik tego typu, na pewno coś się nauczyłem, jakieś wnioski powyciągam no i po to tutaj umieszczam pracki, aby cały czas iść do przodu słuchając Waszych opinii, za które wielkie dzięki:)

 

Apropo seamów, macie jakieś specjalne metody do ich "tuszowania"?

Link to comment
Share on other sites

Ładna tarcza :) ale jest zbyt realistyczna, nie wszyscy wiedzą, o tym, że niektóre tarcze były pokryte skórą pod którą pakowano jakąś miękką amortyzacje :) gracz może poczuć się oszukany ^^' Czasem bezpieczniej puść w lekkie fantasy :)

 

Oprócz nacięć dodałbym miękkie wgniecenia od broni, by było widać, że pod tym płatem skóry jest wełna czy siano.

 

Chyba korzystałeś z refki, ale czy okucie na brzegach naprawdę było takie grube? Wygląda na zbyt masywną nie wiem czy dało by się jej używać :)

Edited by n-pigeon
Link to comment
Share on other sites

Nie korzystałem z refki, przeglądałem nieco inne tarcze, ale potem już samo poleciało. Lwa kiedyś zrobiłem i sobie leżał na dysku, a tak przydał się do czegoś.

 

Zarysowania może i za mocne, ale game art ma to do siebie, że raczej nie wpływa to ujemnie (poza tym, są widoczne tylko jak pada odpowiednie światło). Okucie też mogłoby być węższe, ale można przymknąć na to oko w świecie z lekką nutką fantasy;)

Link to comment
Share on other sites

Po takim czasie, wypadałoby coś wrzucić.

 

Model rzeźbiłem głównie pod druk 3D, dlatego niektóre rzeczy są trochę przesadzone, a np. paski mogłyby bardziej odstawać, ale byłoby to problematyczne przy drukowaniu. Wymaga jeszcze drobnych poprawek, a pod gameart na pewno go trochę przerobię.

 

 

dVHX9Ev.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy