VEQ Napisano 11 Sierpień 2011 Napisano 11 Sierpień 2011 (edytowane) Witam serdecznie! Chociaż konto mam już trochę czasu, to jakoś specjalnie się nie udzielałem. Teraz, mam nadzieję, że ta sytuacja ulegnie zmianie;) Na początek modelik na bitwę na TheModders.org Przed państwem PRZYPAŚNIK BŁĘKITNY. Sympatyczny grubasek, jednak rogi i trójząb mogą straszyć - jak dostaniesz między oczy, to Ci tyłem coś wyskoczy;) Tekstura: (sam diff, z normala i speca zrezygnowałem) Możliwe, że zrobię szkielet i animacje, dlatego też nie patrzcie na to, jak trzyma trójząb. Edytowane 27 Sierpień 2011 przez VEQ
Por@szek Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Swietne. Moglbym sie przyczepic ze zeby mogly korzystac z tego samego fragmentu textury a nie kazdy z osobna ( zmniejszenie ilosci vertexow z mapowania) ale to czepialstwo. Cool design, podoba mi sie bardzo. I kolorki tez w piczke. Moze zrobisz wariacje z czerwonym kolorem? Dwojka tych szkrabow suepr tez by sie prezentowala. Pokaz tylko siatke i licz sie z tym ze in game textura by musiala polecie o conajmniej polowe w dol, albo i nawet do 512x512 zaleznie do wielkosci/ istotnosci w grze. Mozesz tez pokazac jak by sie prezentowala w takich ingameowych rozdzialkach. Pozdrawiam.
VEQ Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Dzięki za komentarz;) Z zębami też zauważyłem, ale skapnąłem się dopiero podczas teksturowania, gdzie nie chciało mi się tego poprawiać i w sumie nie było po co. Mogę potem wrzucić jak to się by prezentowało w mniejszych rozdziałkach. Od razu pewnie pokażę też nowy model broni Winchester 1897.
VEQ Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 (edytowane) Siatka i zrzut z nieco wyostrzoną teksturą 512x512. Dodatkowo kolejny modelik: Edytowane 13 Sierpień 2011 przez VEQ
Pawlito Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Ten diabełek to bym powiedział że wizjonerski, w sensie że w takim wydaniu diabełka jeszcze nie widziałem. Czepić bym się mógł do błony na skrzydełkach, że jest prosta, a mogłaby się trochę ściągać, ale rozumiem że musisz pilnować polycountu.
VEQ Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Napisano 12 Sierpień 2011 Co masz konkretnie na myśli? Chciałem zrobić alphę, ale zrezygnowałem. Ogólnie mógłbym jeszcze coś zmienić, coś dodać, jednak raczej już nie będę do niego wracał.
F/X Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Diabełek bardzo fajny. Zarówno design jak i wykonanie są ok. Przyczepiłbym się tylko do mapowania. Cały tors mogłeś zrobić mirrorowany. Byś miał 2 razy więcej miejsca na texturce, a przy braku normali nawet seama nie byłoby widać. Jak dasz więcej screenów, to się wypowiem o broni :)
Valery Napisano 16 Sierpień 2011 Napisano 16 Sierpień 2011 Przyczepiłbym się tylko do mapowania. Cały tors mogłeś zrobić mirrorowany. Byś miał 2 razy więcej miejsca na texturce, a przy braku normali nawet seama nie byłoby widać. a dlaczego z normalami miałby być seam? jakby normal był dobry to nic by nie wylazło
VEQ Napisano 16 Sierpień 2011 Autor Napisano 16 Sierpień 2011 Ok Firebat, potem coś umieszczę. Jeśli chodzi o mapowanie, w sumie można było, ale chciałem uniknąć zbytniej symetrii. W zasadzie to mój pierwszy modelik tego typu, na pewno coś się nauczyłem, jakieś wnioski powyciągam no i po to tutaj umieszczam pracki, aby cały czas iść do przodu słuchając Waszych opinii, za które wielkie dzięki:) Apropo seamów, macie jakieś specjalne metody do ich "tuszowania"?
VEQ Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 Wrzucam detal winchestera, na prośbę F/X'a Oraz nowy model. Z tyłu nic ciekawego, bo model do gry:)
graphic Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 Zarysowania na tarczy są za głębokie i wygląda jakby w środku była z plasteliny.
n-pigeon Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 (edytowane) Ładna tarcza :) ale jest zbyt realistyczna, nie wszyscy wiedzą, o tym, że niektóre tarcze były pokryte skórą pod którą pakowano jakąś miękką amortyzacje :) gracz może poczuć się oszukany ^^' Czasem bezpieczniej puść w lekkie fantasy :) Oprócz nacięć dodałbym miękkie wgniecenia od broni, by było widać, że pod tym płatem skóry jest wełna czy siano. Chyba korzystałeś z refki, ale czy okucie na brzegach naprawdę było takie grube? Wygląda na zbyt masywną nie wiem czy dało by się jej używać :) Edytowane 28 Sierpień 2011 przez n-pigeon
VEQ Napisano 28 Sierpień 2011 Autor Napisano 28 Sierpień 2011 Nie korzystałem z refki, przeglądałem nieco inne tarcze, ale potem już samo poleciało. Lwa kiedyś zrobiłem i sobie leżał na dysku, a tak przydał się do czegoś. Zarysowania może i za mocne, ale game art ma to do siebie, że raczej nie wpływa to ujemnie (poza tym, są widoczne tylko jak pada odpowiednie światło). Okucie też mogłoby być węższe, ale można przymknąć na to oko w świecie z lekką nutką fantasy;)
n-pigeon Napisano 28 Sierpień 2011 Napisano 28 Sierpień 2011 z tym okuciem to byłem po prostu ciekaw :) bo przecięcia masz właśnie bardzo realistyczne to myślałem, że używałeś refki :P byłem ciekaw jaki szaleniec sklepał tarczę z takim masywnym okuciem :D
VEQ Napisano 30 Sierpień 2015 Autor Napisano 30 Sierpień 2015 Po takim czasie, wypadałoby coś wrzucić. Model rzeźbiłem głównie pod druk 3D, dlatego niektóre rzeczy są trochę przesadzone, a np. paski mogłyby bardziej odstawać, ale byłoby to problematyczne przy drukowaniu. Wymaga jeszcze drobnych poprawek, a pod gameart na pewno go trochę przerobię.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się