Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam!

 

Załączam pracę niedawno skończoną, dla treningu. Mam nadzieje że się spodoba. Plan na nią był dużo bardziej ambitny, więcej wegetacji bo to ja właśnie chciałem poćwiczyć. Jednak komp nie wytrzymał. Z pomysłu który miałem wypociłem poniższe:

 

bramamale.jpg

 

Ma sporo błędów i niedociągnięć jeszcze, chciałem więcej detalu dołożyć jednak jak wyżej - komputer buntownik. Mam jednak nadzieję ze się podoba i będę wdzięczny za komentarze.

 

Soft: 3DsMAX 2010 +VRay, Photoshop

Edytowane przez Godzil
  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo przyjemna praca, jedyne co to człowiek zdaje sie być zdecydowanie za mały w stosunku do tych wszystkich kamieni, bluszczu czy sztachet w tej bramie.

Napisano
Bardzo przyjemna praca, jedyne co to człowiek zdaje sie być zdecydowanie za mały w stosunku do tych wszystkich kamieni, bluszczu czy sztachet w tej bramie.

 

Bo to jest fortyfikacja obronna z tego co widzę. Toć człowiek nie może być wielkości 1/3 takiej bramy. :P Z resztą wygląd tego musi oddać wrażenie solidnej konstrukcji, i takie właśnie jest.

 

 

@Godzil

Że się tak zapytam... Jaki masz komputer? Bo mam w planach spłodzić coś w podobnych rozmiarach i nie wiem czy nie porywam się z motyką na słońce. :)

Napisano

Fajnie gdyby glow z prawej rozciągnięty był na całość(pewnie jest ale słabo widać). Rozruszałoby to nudną ostatecznie bryłę. Poza tym świetna pracka. Przydałby się szerszy kadr ale sam doskonale wiem jak to jest z małą ilością RAMu ;)

Napisano

lukasjogabonito - dzieki!

 

Dav i Freedom Fighter - dokładnie, brama jest wysoka, inspirowana tą z World of Warcraft, w krainie Arathi Higlands jeśli ktoś kojarzy, jest to spore. Oczywiście wzorowałem się tez na referencjach i starałem się trzymać proporcje...

 

_Silent_ 8 giga ramu.... niby trochę jest, ale disp na bramie, disp na drodze i trawa... sporo trawy... :) Dzięki za rady, będę je miał na uwadze

 

MÓJ HARDWARE:

intel quad 9550

8 GB RAM

ati radeon 4850 (nie polecam)

 

Praca w viewporcie sprowadzona została do poziomu koszmarnego snu, dodatkowo po ostrej dawce alkoholu. Nawet z pochowanymi warstwami, scena potrafiła bez żadnego powodu zawieszać się na minutę, dwie. Tragedia... ale to też uroki 3Ds MAX'a...

Dzięki za komentarze!

Napisano

Ach, znam ten ból braku ramu przy dużej ilości dispa ;) Pracka miła dla oka. Pochwalisz się jak zrobiłeś trawkę? To są modele źdźbeł trawy "napaintowane" po plenerze?

Napisano

Dziwnie rośliny wyglądają, które obrastają mury. Raczej nie powinno ich tam być bo wróg po nich wejdzie. Drzewa chyba tez nie powinno być tak blisko. Kamienie za obłe w narożnikach. Skala mi się burzy przez te tekstury niestety. Zaprawa ci wystaje zamiast kamieni w zwieńczeniu cokołu. Podoba mi się światełko po prawej przy wejściu:) ale klimatu jakoś nie czuję patrząc na całość.

Napisano (edytowane)

Mr_SAN - trawa tak jak napisałes, modele kilku kępek i posiane Advanced Painterem tu i tam.

 

Tores - dzięki za uwagi, przemyslę, dostosuje się. Jednak z tymi roślinami to wiesz... a jak już brama nie używana? :)

 

A co do skali tekstur, to na różnych referencjach - czy to z gier czy zdjęć - pojawiają się różnej wielkości kamienie, nawet tak duże w porównaniu do gościa w bramie widziałem.

Edytowane przez Godzil
Napisano

No ja wiem ze jest spora, tylko wlasnie problem w tym ze nie czuc tej wielkosci, i koles nawet nie pomaga. Moim zdaniem kamienie powinny byc drobniejsze te kamienie. Nie chodzi mi o wielkość całości.

Napisano

Co do zielska, jakoś słabo mi się widzi aby człowiek dał radę się po nich wspiąć. A jeśli już to nie wyglądają one na bardzo wytrzymałe... Tak więc nie ma co tu się rzucać o to.

@Godzil: Po okiennicach strzelam, że jest to fortyfikacja obronna. W końcu po co takie wielkie mury? :P Praca mi się szalenie podoba, ale jest coś czego muszę się uczepić. Mianowicie brak na murach swego rodzaju zasłon (nazwę tego mam na końcu języka, sorry) tj. wcięć w murze, które dają wgląd na to co dzieje się na poza nimi i umożliwiające szybkie schronienie przed np. strzałami wroga.

O, o to mi chodzi, chyba rozumiesz... |-|_|-|_|-| :P

 

Właśnie taki mur się tak kojarzy. Nie kuje mnie w oczy brak tego, nawet nie wiem czy w 100% fortyfikacji było to rozwiązanie stosowane, ale następnym razem chyba warto spróbować. Wtedy praca nabiera wiarygodności. :)

Napisano (edytowane)

Dav oczywiscie wiem o co chodzi, chodzi Ci o BLANKI. Ale wzorowałem się na konkretnych bramach z gry WoW jak pisałem. Tam krasnoludy miały raczej proste mury po ktorych na górze sie nie chodziło! Przebywało się tylko W murze jakby :]

 

Dzięki reszcie za rady i komentarze! Na pewno się zastosuje. Fajnie że się moje prace zaczęły ciepło sprzedawać bo mam misję dostać sie na fronta strony kiedyś :D

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez Godzil



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności