mats Napisano 23 Listopad 2014 Napisano 23 Listopad 2014 Helikopter na wypasie, dużo tam fotek i tekstur?
pumax Napisano 26 Listopad 2014 Autor Napisano 26 Listopad 2014 SentieL Dzięki! W sumie robienie samemu sobie overów też może dużo nauczyć :D mats Dziękować! Tekstur i fot cała masa, teraz to już nawet nie podam dokładnie ile ich było ale sporo. :)
pumax Napisano 2 Grudzień 2014 Autor Napisano 2 Grudzień 2014 Mały UP :) Próba czegoś bardziej konkretnego jeżeli o sci-fi chodzi i szkic do niego Skolejny sketch :)
irlethann Napisano 3 Grudzień 2014 Napisano 3 Grudzień 2014 Jak dla mnie mogłabyś jeszcze zrobić drugą wersję tego sci-fi, tylko że bliżej ku klimatowi ze szkicu :D
pumax Napisano 10 Grudzień 2014 Autor Napisano 10 Grudzień 2014 Dzieki za opinie! Może kiedyś wrócę do koncepcji ze szkicu hmm :) Przy okazji mały up:) Speed zrobiony w wolnej chwili (łącznie 1,5h)
grass Napisano 13 Grudzień 2014 Napisano 13 Grudzień 2014 górny po prawej ! lubie to :) i czekam na statki ze star treka :D
pumax Napisano 24 Grudzień 2014 Autor Napisano 24 Grudzień 2014 Ha dzięki grass :) Hm.. Star Trek juz niedługo! :D Tymczasem życzę wszystkim spokojnych i pełnych dobrego jedzenia Świąt Bożego Narodzenia! :D
pumax Napisano 30 Marzec 2015 Autor Napisano 30 Marzec 2015 Hoho, trochę czasu minęło ale I'm back! ;) A wiec i update: studium lachona studium pieseła raw koncepty tarczy i finalny koncept jednej z tarcz
emenems Napisano 31 Marzec 2015 Napisano 31 Marzec 2015 Lachon ma fajne kolorki, sierść pieseła wypas :D koncepty spoko, choć szło by to jeszcze nieco pomęczyć, jakieś dodatkowe wersje zrobić... ;-) ale jako koncept moim zdaniem czytelny tak czy owak, więc cel zdaje się osiągniety :D :D
pumax Napisano 3 Kwiecień 2015 Autor Napisano 3 Kwiecień 2015 Dzięki wielkie Enemens :) hm, w procesie było kilka więcej wersji ale odpadły w połowie drogi ^^ Wesołego jajka wszystkim! :)
PolakParafii Napisano 3 Kwiecień 2015 Napisano 3 Kwiecień 2015 Fajne jajo :P zobaczyłbym te gluty z hightlightem w niektórych miejscach :D I wzajemnie wesołego jajka :P
pumax Napisano 15 Kwiecień 2015 Autor Napisano 15 Kwiecień 2015 PolakParafii dzieki :D I mały sci-fi UP Smutne sci-fi envirki^^ A tu odkryłam Daza :3 Teraz pora poszukać sobie innych modeli kobiety ;)
grass Napisano 15 Kwiecień 2015 Napisano 15 Kwiecień 2015 sci-fi powinien być smutny i zimny ! alieny alieny alieny !
pumax Napisano 16 Kwiecień 2015 Autor Napisano 16 Kwiecień 2015 grass hehe no ba :D Czekaj, zara wezmę jakiegoś z internetów i się wklei hyhy ^^
montelubiciastka Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Te envira extra użyłaś fajnych textur :) ARTSTATION
pumax Napisano 6 Maj 2015 Autor Napisano 6 Maj 2015 montelubiciastka dzięki! Dużo zrobiły fractale:) No i obrazek musi być -> Redesign Sansy Stark, bo ile można siedziec i wyć xD Taką bym ją chciała zobaczyć:> Zrobione na Brainstorma 23. A tutaj pracka na Brainstorma 22 - sci-fi zamek z motywem silnika. Wiem, perspektywa walnęła i chyba trochę przesadziłam z tą lawą i dymem ale już niech tak zostanie ;) Bardziej miał to być koncept, niż perfekt ilustracja. :)
Andrzej Dyja Napisano 7 Maj 2015 Napisano 7 Maj 2015 Prześledziłem sobie właśnie cała twoja teczkę, i muszę stwierdzić,że bardzo inspirujący jest twój rozwój :) Sansa Stark ekstra :) Trzymam kciuki za dalsze podbijanie skilla, pozdr !
pumax Napisano 10 Maj 2015 Autor Napisano 10 Maj 2015 Andrzej Dyja Dzięki! Bardzo mi miło :) Jak patrze na swoje pierwsze prace to łojezu, jak ja mogłam to upubliczniać xD PolakParafii, grass dzięki! ^^
zlyczlowiek Napisano 25 Maj 2015 Napisano 25 Maj 2015 Calkiem fajny koncept! Ale jakos te "bomble" do mnie nie przemawiaja, a i rogi chyba powinny sie inaczej odkrecac na jednym z widokow. Wydaje mi sie tez, ze gdy pokazujemy probki materialow, dobrze by bylo, gdybysmy od razu wiedzieli do czego one sie maja, jakas strzalka, przypis? Wariacje glow na plus! Najbardziej podoba mi sie z okregiem na czole. :]
DraxMustHurt Napisano 25 Maj 2015 Napisano 25 Maj 2015 Mi też się koncept podoba i też jakoś te bąble łamią w niepozytywny sposób odbiór postaci, która w pewnym sensie jest kobieca, zmysłowa, naturalna (?)
pumax Napisano 25 Maj 2015 Autor Napisano 25 Maj 2015 Dzięki Panowie! :) hm...no ja lubie bąble, co poradzić :D Taka fantazja xD Pewnie bede je wciskać jeszcze w przyszłosci gdzieś (albo to pora namalować jakieś zombie, to może mi przejdzie^^).
BetiiX Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 babel fetysz co pumax xD? koncept fajny, zreszta juz to gdzies pisalam :) beda kolejne w podobnym temacie?
PolakParafii Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 Pępek jest za bardzo przesunięty w lewo po za tym to fajny koncept!
biglebowsky Napisano 26 Maj 2015 Napisano 26 Maj 2015 Narysowałaś ją tak że trochę nie wiadomo czy stoi kompletnie prosto czy też jest minimalnie w kontrapoście, to wynika z drobnych niesymetryczności ale też imo w ogóle takie rysowanie kompletnie frontalne postaci to nuuuda i się zwykle nie sprawdza, chyba że się robi blueprint (a też jestem wrogiem blueprintów do postaci w modelowaniu) Bardzo się nie docenia ile znaczy dobra poza w koncepcie, zadarzało mi się że ten sam koncept w jednej pozie nie mógł dostać akceptu a w innej nagle się okazywało że "to jest to". Also bardzo płasko ją oświetliłaś, straciła dziewczyna tyłek.
EthicallyChallenged Napisano 27 Maj 2015 Napisano 27 Maj 2015 Moje 3 grosze w kwestii oświetlenia: Wiedźma jest tak oświetlona, że wydaje się jakby była płaską powierzchnią w stylu kartonowej sylwetki jakie się widuje w kinach. Przynajmniej mój mózg tak to interpretuje. Spróbuje wyjaśnić skąd się to bierze. Najbardziej widać to chyba na tułowiu. Zwróć uwage na miejsce gdzie plecy zmieniają sie w tyłek. Nie ma tam zmiany w walorze, która powinna być widoczna wszędzie tam, gdzie zmienia się kąt formy w stosunku do padającego światła. Łopatki i górna część pośladów (A) mają inny kąt niż dół pleców (B) i powinna za tym iść zmiana w walorze na tych dwóch powierzchniach.Druga rzecz to oświetlenie krawędziowe. U Ciebie jest poprowadzone po krawędzi konturu postaci. To błąd, bo widoczne jest w paru miejscach gdzie nie ma prawa być. Na tułowiu światło to byłoby zasłonięte przez ramię. Na jej lewej ręce nie powinno być tego światła, bo byłoby zasłonięte przez tułów. Na spódnicy byłoby zróżnicowane i "połamane" przez fałdy. Pociągając je identycznie po całości potęgujesz wrażenie kartonowego konturu.Dodatkowo walor powinien się trochę różnić. Ten rimlight będzie jaśniejszy na skórze, która jest blada i lekko odbijająca, więc na matowej i ciemnej spódnicy powinien mieć niższy walor. Lekko przezroczyste bąble+rimlight to dobra okazja żeby pobawić się SSS. Pokombinuj z nasyceniem i walorem, niech światło trochę poigra w tych bąblach. W samym projekcie trochę mi nie pasi duża ilość tych kółek, w jednym miejscu nawet jedno zaraz obok drugiego. Trochę ich dużo, no ale to kwestia gustu. I powinny mieć nity tam, gdzie te paski się zawijają:P
pumax Napisano 27 Maj 2015 Autor Napisano 27 Maj 2015 (edytowane) wou, dzięki za tyle feedbacku! :) BetiiX hm, myślę, że tak ale teraz robię interior, więc może jako następną postać zrobię^^ kamesanin No tak to jest jak sie za dużo na solarke chodzi xD biglebowsky różne opinie słyszę a propo tego, jedni wolą żeby postać stała prosto, inni żeby poza była cool ale światło to rzeczywiści spierdzieliłam jak tak teraz na to patrzę. : EthicallyChallenged jak patrze na twój overpaint, to mam teraz ochotę skasować prace hehe ;)) Tak, światło poprawie pewnie na dniach :) A kółek dużo, ale tak jak bąble lubię takie kołeczka robić xD Dzięki za overka, na pewno mi się przyda :D Edytowane 27 Maj 2015 przez pumax
biglebowsky Napisano 27 Maj 2015 Napisano 27 Maj 2015 Prosto to może stać na blueprincie. Poza jest częścią charakteru więc to też imo trzeba opracować. Inaczej stoi postać dumna, inaczej zahukana etc. Oczywiście taka stojąca sztywno sylweta też jest produkcyjnie przydatna a jednak w moim odczuciu to dopiero 50% konceptu. Przy czym oczywiście zdaję sobie sprawę z realów rynku giercowego gdzie dominują postacie generyczne których charakteru można być świadomym tylko dzięki bujnym w epitety, grafomańskim opisom słownym.
rymin Napisano 27 Maj 2015 Napisano 27 Maj 2015 Też uważam, że dobra poza dodaje bardzo dużo do conceptu. Można tak pokazać charakter postaci i oddać taki generalny "feeling". Pewnie kwestia upodobania ale dla mnie wzorem jest Marko Od razu możesz sobie dopowiedzieć jak chłopaki będą się zachowywać w walce, jak są usposobieni itd. Twój koncept jest ciekawy ale myślę, że dało by się go przedstawić w taki sposób żeby wzbudzić więcej emocji. Pozdrawiam
pumax Napisano 8 Lipiec 2016 Autor Napisano 8 Lipiec 2016 ho ho! Tyle czasu mnie tu nie było, aż wstyd ;) Dzięki też chłopakom wyżej za feedback!:) No ale dobra koniec biadolenia i pora na wrzutę. Od roku pracuję w Flying Wild Hog i miałam dużą przyjemność pracować przy pewnym projekcie Dark Fantasy. Nie mogę zdradzić żadnych szczegółów ale za to zrobię małego art dumpa :3 Teraz siedzę przy grze Shadow Warrior 2 i mam nadzieje, że i z niego będę mogła niebawem coś pokazać :) No to jedziem z koksem ;>
pumax Napisano 16 Lipiec 2016 Autor Napisano 16 Lipiec 2016 No i cycki, bo chłopak kazał rysować. ;) Kolejne w produkcji
rymin Napisano 16 Lipiec 2016 Napisano 16 Lipiec 2016 Art dump ciekawy i różnorodny. Jedyne na co bym mógł ci zwrócić uwagę to te rękawice mają moim zdaniem za dużo detali(małych kształtów) w stosunku do dużych i średnich. Nie wiem jakie tam mieliście założenia ale często właśnie sam się łapę na tym, że za dużo szczegółów a za mało średnich form w designach zamieszczam. Generalnie fajna robota i ciekawy projekt - czekam na więcej. Pozdrawiam
pumax Napisano 16 Lipiec 2016 Autor Napisano 16 Lipiec 2016 @Graft internet high five! :D @rymin nie mogę nic niestety powiedzieć dlaczego te ręce są takie a nie inne :c ale dzięki za uwagi:)!
BetiiX Napisano 17 Lipiec 2016 Napisano 17 Lipiec 2016 moja opnie juz znasz, a cycki fajne. tylko mam nadzieje ze na kolejna taka wrzutke nie kazesz nam czekac latami :P
pumax Napisano 21 Lipiec 2016 Autor Napisano 21 Lipiec 2016 @BetiiX dzięki! Postaram się żeby nie było takich odstępów:D A pierwsza próba juz teraz z kolejnym anatomy, czy coś, study:
Graft Napisano 21 Lipiec 2016 Napisano 21 Lipiec 2016 Studiujesz odpowiednie części ciała ;) tak trzymaj ! czekam na więcej
pumax Napisano 17 Październik 2016 Autor Napisano 17 Październik 2016 No witka! @kamesanin, Graft - dzięki! no raczyj trzeba odpowiednie części ciała studiować:D No dobra a teraz trochu nowości. Niedawno co wydaliśmy taką tam gierę Shadow Warrior 2 Zilla Lab stuff
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się