Skocz do zawartości

Datsun 240K GT


KMiklas

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem wystrzelić jak filip z konopii ale utknąłem nieco :P i liczę że się tutaj zmobilizuję :D 240_5.png240_6.png Kończę teraz na zewnątrz, potem wezmę się za wnętrze, potem szyby i na końcu podwozie. Edit: dodaję jeszcze przymiarkę renderu: 240_7.png

Edytowane przez KMiklas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Łoooo, przepysznie Panie, przepysznie. Mocno niedoceniony wątek:) Samochód występuje pod tyloma nazwami, że nie dziwię się, że ciężko znaleźć blueprinty, hehe. Fairlady, Skyline c110, 240K GT. Największe co się udało na szybko znaleźć, to http://www.the-blueprints.com/blueprints-depot/cars/datsun/datsun-skyline-c210-240k-1977.gif

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, printy mam, idealnie dopasowane mi się trafiły :D Ten co pokazałeś, to kolejna generacja już (inna linia, więcej kantów, jednakowej wielkości światła z tyłu).

 

Ozzy: wiem, ale tam gdzie są niezgodności to albo nie umiem dobrze odczytać kształtu ze zdjęć (jak na przykład miejsce na tylną tablicę), albo nie umiem tego wymodelować (chociażby ze względu na siatkę, aż taki dobry w HP nie jestem). Grunt, żeby było widać co to za samochód, a przeciętny oglądający nie dopatrzył się owych niezgodności na pierwszy rzut oka.

 

Nie chcę też tracić zapału na ciągłe poprawki, a raczej na skończenie go.

 

Planuję go zanimować (w parze z innym datsunem). Co z tego wyjdzie, okaże się. Oby mi sprzęt pociągnął, bo już nieco zamula przy całości :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tylko w blenderze dłubię :P

 

Renderuję póki co w internalu, ale mam w nim problem z przeźroczystym materiałem*. Powoli przymierzam się do Yafaraya i chyba w nim będę finalnie renderować.

 

*otóż blender nie rozumie, że szkło jest przeźroczyste i taki cień powinno rzucać zamiast czarnego. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eee, kurde może spróbuję jeszcze raz od czegoś prostszego... w takim razie.

No dobra, a co w sytuacji, gdy wycinać trzeba coś na gęstszej siatce - chyba że nie modelujesz w taki sposób?

Czekam na wersję 2.62, gdzie nóż ma działać podobnie jak w maxie, jakiej wersji blendera używasz?

 

Widzę masz trójkąty w siatce, to po użyciu knife'a? czy jak...?

Sorki za lamerskie pytania, ale ... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siatkę kształtuję ręcznie, wierzchołek po wierzchołku, nie lubię najpierw napaprać a potem wycinać tylko od razu myśleć nad tym jak siatka powinna wyglądać. Trójkąty to wynik moich słabych umiejętności w modelowaniu z subsurfem, na płaskich powierzchniach nikomu nie wadzą. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbuję odtworzyć ten problem, ale bezskutecznie. Rozumiem, że masz tutaj 1 obiekt, 2 materiały, z czego 1 jest przezroczysty (zieleń). Cień tego obiektu pada na białe podłoże, które ma włączoną opcję Receive Transparent, a render jest zrobiony w Internalu. U mnie działa bez zarzutu (materiał czerwony, nieprzezroczysty, daje cień czarny), jeśli chcesz możesz podesłać mi plik, o ile już nie przestawiłeś się na Cyclesa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ale myślę że w natłoku kolorów nie będzie to przeszkadzać. Ciekawostka - sprawdź kolor pikseli na krawędzi (ostre cienie, przy włączonym AA, albo po prostu ustaw soft size 0. ;) Postanowiłem że zostanę przy internalu ze względu na póki co zbyt niski postęp dwóch pozostałych silników (tj. Yafaray który nieco dziwnie jeszcze chodzi pod 2.6 i Cycles).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ale niewielką (kolory, kontrast w przypadku obiektów, nodes w przypadku samochodu).

 

Planuję zrobić kawałek miasta (dokładniej to trasę przejazdu) w stylu Detroit albo jednej z wysp w GTA IV. Ogólnie zapomniany obszar przemysłowy. Jakieś hale montażowe, garaże, magazyny, coś w ten deseń.

 

Nie będzie jakiegoś morału, przesłania czy co tam jeszcze. Po prostu animacja samochodu prującego przez tę scenerię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie kontrastu taki sobie wybrałem styl (bardziej docelowy jest na ostatnim obrazku, nieco zmienione ustawienia). Nasycenie i barwa też taka ma być. :) no i ma to zakryć niedoskonałości :D

 

a co do proporcji... konkrety jakieś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności