Napisano 20 Listopad 201113 l Witam, bitwy o takim temacie nie mogłem ominąć. Jako koncept wybrałem karabin maszynowy z początku ubiegłego wieku, "Lewis" na razie robię model HP: Edytowane 18 Styczeń 201213 l przez Valery
Napisano 20 Listopad 201113 l no i ładnie zacząłeś, zastanawiałem się czy weźmiesz udział :) "ręczna" broń palna też obejmuje ciężką broń do strzelania z bipoda? To żeś mi pomysł podsunął.
Napisano 20 Listopad 201113 l Ładny detal, już widzę że HP będzie na wysokim poziomie ;) Może i strzelając z Lewisa z łapy można by sobie ją urwać, ale przenosi się go ręcznie, nie jest częścią pojazdu, więc mieści się w temacie.
Napisano 20 Listopad 201113 l no i ładnie zacząłeś, zastanawiałem się czy weźmiesz udział :) "ręczna" broń palna też obejmuje ciężką broń do strzelania z bipoda? To żeś mi pomysł podsunął. Lewis Light Machine Gun. Czyli jednak nie taki ciężki;) A jak widać na podlinkowanym filmie można z niego też na stojąco strzelać: Widac na nim trochę szczegółów konstrukcyjnych których nie dopatrzy się na zdjęciach z boku i mechanikę działania. Bardzo fajny pomysł i obiecujący początek:) Powodzenia!
Napisano 20 Listopad 201113 l Autor według polskiej terminologii: Ręczny karabin maszynowy – broń strzelecka zespołowa, karabin maszynowy strzelający amunicją karabinową lub pośrednią z podstawy dwunożnej. wiec niema znaczenia czy strzelamy na stojąco czy broń jest oparta na dwójnogu. strzelać na stojąco oczywiście da się i strzelcowi nic się nie stanie, jednak trzeba liczyć się z tym że skuteczność takiego ognia będzie bardzo niska. Waga załadowanego karabinu to około 14 kg i utrzymanie go bez drżenia rąk jest w zasadzie nie możliwe. telthona - dzisiaj miałem taki dzień że musiałem walnąć kilka renderów i realnej pracy bylo na 2h a rozciągnęło sie na 12. 10 min klikania i 45 min czekania na render :) więc na drugim kompie sobie modelowałem :) co do modelu, to HP nie jest żadnym problemem, gorzej będzie z tex gdyż model ma dużo płaskiej powierzchni (oslona lufy) która jest nieciekawa i trzeba bedzie tu coś zdziałać texturą. wracam do modelowania ;)
Napisano 21 Listopad 201113 l dajesz Valery dajesz, taj jak mowiles prawie jak star wars:D http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20070530235255/starwars/images/thumb/1/1c/Sandtroopers2-hd.jpg/712px-Sandtroopers2-hd.jpg
Napisano 21 Listopad 201113 l o ile to twoje obrazki to wychodzi na to ze jednak naprawde cos umiesz modelować sam :d zapowiada sie dobra konkurencja!
Napisano 26 Listopad 201113 l ależ mnie korci żeby wystartować ;) ładny model. zobaczymy jak tekstura ci pójdzie.
Napisano 26 Listopad 201113 l Autor hehe spodziewałem się że będziesz jednym z pierwszych którzy wystartują :) ja aktualnie rozważam zmianę konceptu, gdyż większość broni w tej mini bitwie to sci-fi które z racji konceptu są bardziej wybajerzone
Napisano 28 Listopad 201113 l i z tego powodu też łatwiej sie pośliznąć. co na 2d fajnie wygląda niekoniecznie na 3d będzie fajne. A Sci-fi łatwo zepsuć złą interpretacją Zawsze na Necrovision możesz stylizować. jakaś mała czaszka pióra duperele.
Napisano 28 Listopad 201113 l Też uważam ze tej borni można dużo ciekawego wycisnąć nie koniecznie trzeba robić sci-fi.wystarczy dodać jakieś bandaże itp. Powodznia
Napisano 29 Listopad 201113 l Seba:) ty żyjesz! Wziął byś się też do roboty a nie się obijasz! Model niezły, powodzenia!
Napisano 18 Styczeń 201213 l Autor przez ostatnie dwa dni przeprowadziłem sprint aby się wyrobić ukończone dosłownie na kilka min przed północą :) 4957 tris, texy 2048 oraz shadery 3 point studio siatki diff, spec, nrm
Napisano 19 Styczeń 201213 l Wyglada spoko. brakuje mi troche rzeczy na teksturce poza tym nie zbyt ciekawy model wybrales ;d
Napisano 20 Styczeń 201213 l Wykonanie jest wzorowe, ale fakt możnabyło coś ciekawszego wybrać. To ty sie Bartek nazywasz? hahaha - sory Valery musiałem :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto