Skocz do zawartości

Bitwa 30 Broń: CT Lancer Assault Rifle


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie sądzę że starczy mi czasu żeby to skończyć ale zobaczymy. Zastanawiam się nad stworzeniem podobnej broni do Lancer Assault Rifle z GoW. Zobaczymy w którą stronę to się rozwinie.

Poniżej można zobaczyć początek bez żadnych rewelacji. Zastanawiam się nad zmianą śrub na imbusowe przynajmniej części która przytrzymuje celownik. który zmieni się pewnie na zwykły optyczny ten jest jakiś dziwny.

 

dayfirst01.th.jpg

dayfirst02.th.jpg

[/url]

  • Odpowiedzi 19
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@comander_barnik @Bombadil

cheering sie przyda.

 

Normalnie mam inne rzeczy na głowie, ale uznałem że fajnie będzie zrobić coś innego. Tak po za tym chciało by się powiedzieć, " i kto to mówi :) ". Poprawiłem trochę niezgodności z oryginałem które uznałem za niezbędne. Dziś może zrobię Upa.

Napisano

Po wyczerpującym weekendzie. Znalazłem trochę czasu i zabrałem się za model, już niedługo koniec hi-poly.

Zostało do wydłubania trochę detalu i przyrządy celownicze.

 

day43.jpg

day42z.jpg

day41.jpg

Napisano

@F/X Dzięki, zmotywowałeś minę do pracy przez co darowałem sobie matme :)

 

Dobra model HP uważa za zakończony poza małymi poprawkami w stylu wielkość celownika itd. Postaram się to zrobić jeszcze dziś.

Niestety może nie znajdę czasu na modelowanie w przyszłym tygodniu, ale po następnym weekendzie ruszam pełną parą.

Zaznaczam że model nie jest w 100% repliką Lancer Assault Rifle, dlatego niektóre szczegóły trochę odbiegają od rzeczywistości.

 

day53.jpg

day52.jpg

day51.jpg

Napisano

@Kubajaniak Dzięki, zastanawiam się nad tym od momentu kiedy zobaczyłem twoje low poly :) Chyba daruje sobie jakiś wieczór w ten weekend jeszcze żeby to sprawdzić.

Napisano

ja tam jakiś zajebisty w teksturowaniu nie jestem i dużo brakuje moim teksturą, ale ten metal wygląda trochę betonowo brak mu speculara, ja bym ściemnił trochę diffa i poeksperymentował ze specularem

Napisano

Lepiej, ale wciąż zainwestowałbym jeszcze w AO i porządny specular. Poza tym te renderki/screeny wyglądają trochę jak robione na unlicie...

Gość Marcinko29
Napisano

Naprawdę fajnie Ci to wyszło :) Teksturowanie na bardzo wysokim poziomie :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności