Posted November 29, 201113 yr Nie sądzę że starczy mi czasu żeby to skończyć ale zobaczymy. Zastanawiam się nad stworzeniem podobnej broni do Lancer Assault Rifle z GoW. Zobaczymy w którą stronę to się rozwinie. Poniżej można zobaczyć początek bez żadnych rewelacji. Zastanawiam się nad zmianą śrub na imbusowe przynajmniej części która przytrzymuje celownik. który zmieni się pewnie na zwykły optyczny ten jest jakiś dziwny. [/url]
November 29, 201113 yr Liczyłem na to , że ktoś zrobi tą broń , bardzo lubię ten model. Trzymam kciuki.
November 30, 201113 yr Author @comander_barnik @Bombadil cheering sie przyda. Normalnie mam inne rzeczy na głowie, ale uznałem że fajnie będzie zrobić coś innego. Tak po za tym chciało by się powiedzieć, " i kto to mówi :) ". Poprawiłem trochę niezgodności z oryginałem które uznałem za niezbędne. Dziś może zrobię Upa.
November 30, 201113 yr Author @Tomaszk czekam :D Skromny up jak wcześniej wspomniałem poprawiłem kilka błędów i zacząłem dłubać piłę.
December 6, 201113 yr Author Po wyczerpującym weekendzie. Znalazłem trochę czasu i zabrałem się za model, już niedługo koniec hi-poly. Zostało do wydłubania trochę detalu i przyrządy celownicze.
December 8, 201113 yr Author @F/X Dzięki, zmotywowałeś minę do pracy przez co darowałem sobie matme :) Dobra model HP uważa za zakończony poza małymi poprawkami w stylu wielkość celownika itd. Postaram się to zrobić jeszcze dziś. Niestety może nie znajdę czasu na modelowanie w przyszłym tygodniu, ale po następnym weekendzie ruszam pełną parą. Zaznaczam że model nie jest w 100% repliką Lancer Assault Rifle, dlatego niektóre szczegóły trochę odbiegają od rzeczywistości.
December 9, 201113 yr Bardzo fajne HP. Ciekawi mnie czy bez problemu zmieścisz się w limicie 5k, czy będziesz musiał kombinować :)
December 9, 201113 yr Author @Kubajaniak Dzięki, zastanawiam się nad tym od momentu kiedy zobaczyłem twoje low poly :) Chyba daruje sobie jakiś wieczór w ten weekend jeszcze żeby to sprawdzić.
December 10, 201113 yr Otwór na ręke między piłą a bronią jest zdecydowanie za mały a tam się przecież mieści ręka Gearsa. Poza drobnymi pierdołami w detalach Lancer jak żywy
August 13, 201213 yr ja tam jakiś zajebisty w teksturowaniu nie jestem i dużo brakuje moim teksturą, ale ten metal wygląda trochę betonowo brak mu speculara, ja bym ściemnił trochę diffa i poeksperymentował ze specularem
August 14, 201213 yr Author Pod kręciłem trochę speca i ściemniłem diff Edited August 14, 201213 yr by Idlero
August 21, 201213 yr Lepiej, ale wciąż zainwestowałbym jeszcze w AO i porządny specular. Poza tym te renderki/screeny wyglądają trochę jak robione na unlicie...
November 13, 201312 yr Naprawdę fajnie Ci to wyszło :) Teksturowanie na bardzo wysokim poziomie :) Pozdrawiam
November 13, 201312 yr Author XD nieźle tylko to stara wersja jest kiedyś ktoś mnie zmusił do tego by poprawić materiały i oświetlenie. Wyszło coś takiego
Create an account or sign in to comment