Skocz do zawartości

Postać 3d: Animowana głowa 3d max + Vray


sebos18

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jeszcze raz wszystkich... Chcę wam zaprezentować po raz kolejny moją prace...:P Pierwsza tego typu u mnie. Na razie są same "straszne" rendery... Nie mniej jednak dzieki waszej pomocy poprawię ten łeb i wyrenderuję film który już zaanimowałem... Proszę o dokładne uwagi w tym co zmienić i o zainteresowanie i chętne pisanie o pracy:)

 

Dzięki z góry;)

 

Render1.jpg

 

Render3.jpg

 

Render2.jpg

 

Render4.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Nie wiem... dostałem nagane za publikacje pracy w galerii bo za wczesnie podobno na skończoną wiec chce wysłuchać opini co poprawić... coś ze światłem nie tak jest podobno i z skin shaderem ale nie dowiedziałem się co... a oczy jak paciorki a nie oczy... ale dzięki że się podoba;) czyli 1-0 dla mnie:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was pytanie... w tych renderach normalkę mam podpiętą pod bumpa... a jak chce ją podpiąć pod displacement to mi całą twarz puchnie...:( nie wiem jak to poprawnie zrobić aby zmarszczki i pory sie zagłębiły a reszta została jak nalezy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej pod displacement podpina się mapke displacement a nie normalke;).Blura w opcjach mapy material editorze zjechałeś na 0,001?

 

Jak chcesz displacement to wypal mape disp.Normalke mozesz podkrecić w PS albo w mat edytorze zwiekszyć oddziaływanie powyżej 1,0 ale mogą być kiepskie efekty;)

Edytowane przez mafida
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak na przyszłość możesz mi wyjaśnić jak się to robi żeby za pomocą displace zrobić zagłębienia? bez puchniecia siatki?:P aby ruszał tylko to co ma się zagłębić a nie zostawiając zagłębienia i wypychając reszte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak???to mnie zaskoczyłes bo myślałem ze od ustawień materiału i map:)myslałem ze moze to działa tak zę zmarchy robisz białe w mapie i displace dajesz na -. ale to najgorsze ze SSS2 w Vrayu nie ma mozliwosci ustawienia go na -...:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he a to już chyba kwestia natury...na zdjęciu nie ma gotek nawet trochę siwych ale ja troche dodałem...no ale może z większą ilością będzie lepiej wyglądały...

 

Wrzucam render z mniejszymi refleksami w oczach ale nie wiem czy nie za mało bo takie martwe mi się wydają... render jest ogólnie troszkę słabszej jakości wiec niewielkie różnice na skórze są:)

 

Render5.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wcześniej był bez włosów:P co niektórzy widzę się orientują...:) Czas tych renderów na początku to ok. 2,5 - 3h... Niestety... Animka bedzie w słabszej jakości bo ograniczeniem jest mój core2duo 2,27...:( Bedzie trzeba w przyszłości na i7 postawić...:) skróciło by się pewnie do 20minut:) Włośki to banał:) standardowy modyfikator Maxa:)tylko renderowany przez Vray:) Ale fajnie wyszły bo nikt się nie czepia że nie naturalne...:) A usta może zbyt błyszczące?? co zmienić myślisz?

 

Ps. Piękne portfolio jaras co musiałbym zrobić aby dostać się do takiej branży???;)

Edytowane przez sebos18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak włosy pewnie... ale wiesz trochę łagodniej silnik ustawię i mniejszą rozdzielczość i może mniej włosów dam też... albo puszcze je renderem oddzielnie na lżejszych ustawieniach i później w AE skleję:P co radzisz? animka ma 1400klatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no i jest problem... w Vray nie ma oodzielnego pasu dla włosów... Mental owszem ma... wiec to odpada... Bede chyba renderował poprzez matte/shadow oddzielnie na lzejszych trochę ustawieniach vraya...

Edytowane przez sebos18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sebos18 wyrenderuj w ten sposob o ktorym piszesz czyli osobno, w tym przypadku nie potrzebujesz passa od wlosow bo niby po co? skoro bedziesz mial je na osobnej warstwie, pass osobny od wlosow bylby ci wtedy potrzebny gdybys to renderowal razem, ale co by to zmienilo z szybkoscia renderingu? nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie:P wic chyba lepiej będzie tak jak mówie:)włosy dość długo się renderują same...no ale cóż robią efekt...:) wiec tak musi być trochę zmniejsze ilość i detale i zobaczymy jak bedzie się prezentowało:) a co do refleksów to environment HDRI...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj masz niezły tutek do mayki

 

 

jest nawet pokazane jak oswietlić i textury zrobic:)

 

co do hairfarma to jak z efektem końcowym i modelowaniem włosów?vray ma swój ale strasznie mało mozna nim zdziałac w modelowaniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności