sebos18 Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 Witam jeszcze raz wszystkich... Chcę wam zaprezentować po raz kolejny moją prace...:P Pierwsza tego typu u mnie. Na razie są same "straszne" rendery... Nie mniej jednak dzieki waszej pomocy poprawię ten łeb i wyrenderuję film który już zaanimowałem... Proszę o dokładne uwagi w tym co zmienić i o zainteresowanie i chętne pisanie o pracy:) Dzięki z góry;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 A co tu chcesz poprawiać,bardzo fajne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 1 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2011 Nie wiem... dostałem nagane za publikacje pracy w galerii bo za wczesnie podobno na skończoną wiec chce wysłuchać opini co poprawić... coś ze światłem nie tak jest podobno i z skin shaderem ale nie dowiedziałem się co... a oczy jak paciorki a nie oczy... ale dzięki że się podoba;) czyli 1-0 dla mnie:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 Dodaj sweter żeby głowa nie wisiała w powietrzu może;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 1 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2011 he he nie widać tego ale nie wisi:D namiłęm ją na pal ale nie chciałem straszyć:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Jest wypas :D. Czyli siedzisz tu za głowe :D... Czekam nanimke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 Mam do was pytanie... w tych renderach normalkę mam podpiętą pod bumpa... a jak chce ją podpiąć pod displacement to mi całą twarz puchnie...:( nie wiem jak to poprawnie zrobić aby zmarszczki i pory sie zagłębiły a reszta została jak nalezy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 (edytowane) No raczej pod displacement podpina się mapke displacement a nie normalke;).Blura w opcjach mapy material editorze zjechałeś na 0,001? Jak chcesz displacement to wypal mape disp.Normalke mozesz podkrecić w PS albo w mat edytorze zwiekszyć oddziaływanie powyżej 1,0 ale mogą być kiepskie efekty;) Edytowane 2 Grudzień 2011 przez mafida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 patrz o blurze zapomniałem... dobrze ze przypomniałeś:)mapkę displace wypaliłęm z zbrusha ale jest ten sam efekt...wiesz moderator mowił ze takie rzeczy do displacement a nie do bumpa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Możesz miec bumpa i diplacement jednocześnie.Drobne detale w bumpie,grube na displacemencie. Jak dla mnie to główka wygląda spoko pod animacje,w ruchu i tak nikt nie zauważy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 a tak na przyszłość możesz mi wyjaśnić jak się to robi żeby za pomocą displace zrobić zagłębienia? bez puchniecia siatki?:P aby ruszał tylko to co ma się zagłębić a nie zostawiając zagłębienia i wypychając reszte? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Zależy od renderera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 tak???to mnie zaskoczyłes bo myślałem ze od ustawień materiału i map:)myslałem ze moze to działa tak zę zmarchy robisz białe w mapie i displace dajesz na -. ale to najgorsze ze SSS2 w Vrayu nie ma mozliwosci ustawienia go na -...:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Zależy jak renderer odczytuje mape disp.Chodzi o neutralną wartość koloru-to co powyżej będzie wystawać a to co poniżej będzie właśnie zagłębione.Poszukaj sobie jakiś tutorial co tam trzeba poustawiać w Vray. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 2 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 2 Grudzień 2011 No proszę ile to rzeczy się człowiek dowiaduje przypadkiem... Przy Vrayu trzeba dodać modyfikator VrayDisplacement do objektu i tam odpowiednio ustawić:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Tak i operujesz na wartosciach Amount i shift, ja zazwycaj ustawiam shift na "-polowa" wartosci Amount (np. Amount 1.0 shift -0.5) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pirx Napisano 2 Grudzień 2011 Share Napisano 2 Grudzień 2011 Super głowa. Popraw tylko oczy bo zbyt wiele w nich "widać". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pan P Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 brwi powinny być bardziej siwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 3 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 3 Grudzień 2011 He he a to już chyba kwestia natury...na zdjęciu nie ma gotek nawet trochę siwych ale ja troche dodałem...no ale może z większą ilością będzie lepiej wyglądały... Wrzucam render z mniejszymi refleksami w oczach ale nie wiem czy nie za mało bo takie martwe mi się wydają... render jest ogólnie troszkę słabszej jakości wiec niewielkie różnice na skórze są:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 Sebos18 jest wporzadku, jak z czasem renderu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohomaz Napisano 3 Grudzień 2011 Share Napisano 3 Grudzień 2011 (edytowane) jak z czasem renderu? Facet jeszcze nie miał zarostu na początku rednerowania. A poważnie to super głowa, usta ma trochę kobiece tylko. włoski robił cebulkami :) Edytowane 4 Grudzień 2011 przez Bohomaz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 ładnie to wygląda, włoski w czym robiłes ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 (edytowane) Tak wcześniej był bez włosów:P co niektórzy widzę się orientują...:) Czas tych renderów na początku to ok. 2,5 - 3h... Niestety... Animka bedzie w słabszej jakości bo ograniczeniem jest mój core2duo 2,27...:( Bedzie trzeba w przyszłości na i7 postawić...:) skróciło by się pewnie do 20minut:) Włośki to banał:) standardowy modyfikator Maxa:)tylko renderowany przez Vray:) Ale fajnie wyszły bo nikt się nie czepia że nie naturalne...:) A usta może zbyt błyszczące?? co zmienić myślisz? Ps. Piękne portfolio jaras co musiałbym zrobić aby dostać się do takiej branży???;) Edytowane 4 Grudzień 2011 przez sebos18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 Sebos18 z czasem renderu to troche przesadzone jak na animke. Zapewne wlosy dlugo liczy, probowales bez wlosow ile to zajmie? Edit: Popraw sobie texture na uchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 tak włosy pewnie... ale wiesz trochę łagodniej silnik ustawię i mniejszą rozdzielczość i może mniej włosów dam też... albo puszcze je renderem oddzielnie na lżejszych ustawieniach i później w AE skleję:P co radzisz? animka ma 1400klatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 jezeli to standardowe kłaki z maxa to wystarczy dodac w render passach hair i gotowe, policzy osobno pass dla wlosow za jednym strzałem, przy takiej ilosci będzie troszkę dłuzej renderował ale nie jakos hardkorowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 Mam ustawione hair passes na 3:)do czego tak na prawde to słuzy?jak doda się to troszkę miękko wygladają bardziej ale nie wiem jak to działa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 to akurat odpowiada ze przezroczystosc koncowek włosów a ja mowię o render elementsach (w zakladce rendering) gdzie mozesz dodac osobny passik do wlosow ktory pozniej połaczysz z modelem w kompozycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 Kurde nie mogę sobie poradzić... w render element są tylko poszczególne mapy diffuse, reflection itd a nie ma nic z hair...:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 4 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 4 Grudzień 2011 (edytowane) A no i jest problem... w Vray nie ma oodzielnego pasu dla włosów... Mental owszem ma... wiec to odpada... Bede chyba renderował poprzez matte/shadow oddzielnie na lzejszych trochę ustawieniach vraya... Edytowane 4 Grudzień 2011 przez sebos18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bohomaz Napisano 4 Grudzień 2011 Share Napisano 4 Grudzień 2011 Kąciki ust jakby za wysoko, albo on się lekko uśmiecha ? bo na pierwszy tego nie widać. A refleksy oczu masz locked glossieness czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 5 Grudzień 2011 Share Napisano 5 Grudzień 2011 Sebos18 wyrenderuj w ten sposob o ktorym piszesz czyli osobno, w tym przypadku nie potrzebujesz passa od wlosow bo niby po co? skoro bedziesz mial je na osobnej warstwie, pass osobny od wlosow bylby ci wtedy potrzebny gdybys to renderowal razem, ale co by to zmienilo z szybkoscia renderingu? nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 6 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 6 Grudzień 2011 No właśnie:P wic chyba lepiej będzie tak jak mówie:)włosy dość długo się renderują same...no ale cóż robią efekt...:) wiec tak musi być trochę zmniejsze ilość i detale i zobaczymy jak bedzie się prezentowało:) a co do refleksów to environment HDRI... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 6 Grudzień 2011 Share Napisano 6 Grudzień 2011 Moge sie przy okazji spytac jak robisz mapki subdermal epidermal i back? Mam ochote zabrac sie za mentalowego skinshadera w Maya. Za bardzo nie wiem jak sie zabrac do tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 6 Grudzień 2011 Share Napisano 6 Grudzień 2011 sebos18 sprawdz sobie taki plugin do maxa jak hairfarm, znacznie szybszy jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 7 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 7 Grudzień 2011 Tutaj masz niezły tutek do mayki jest nawet pokazane jak oswietlić i textury zrobic:) co do hairfarma to jak z efektem końcowym i modelowaniem włosów?vray ma swój ale strasznie mało mozna nim zdziałac w modelowaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
odnetniN Napisano 11 Grudzień 2011 Share Napisano 11 Grudzień 2011 Modelowanie/ukladanie wlosow bardzo przyjemne, render finalny miodzio, dodatkowym i bardzo waznym atutem jest szybkosc renderu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 13 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 13 Grudzień 2011 Super mam trochę czasu to poprawię:) niedługo wrzucę poprawione:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Degustator Napisano 29 Grudzień 2011 Share Napisano 29 Grudzień 2011 jak dla mnie lekko zbyt szkliste oczy, a tak to świetne, czekam na animkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 13 Luty 2012 Autor Share Napisano 13 Luty 2012 Witam ponownie:) Możecie mi pomóc w renderingu? Nie wiem jak sobie poradzić z migotaniem pikseli przy animacji... nie wiem może za mało subdivision??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się