Skocz do zawartości

Lizard statue asset UDK


NecrosiS

Rekomendowane odpowiedzi

Posażek jaszczura strugany w wolnych chwilach.

W sumie jaszczurke mialem juz dawno wyrzezbiona, a w tym tygodniu wziolem sie za upozowanie jej :)

 

UDK :

lizard01.jpg

lizard02.jpg

lizard03.jpg

lizard04.jpg

 

Marmoset:

lizardmarmo01.jpg

lizardmarmo02.jpg

lizardmarmo03.jpg

 

Export docow ze zBrusha:

50632945.jpg

92756935.jpg

44075606.jpg

 

i siatka z maya na koniec:

lizardwire.jpg

 

diffuse to w sumie dwie teksturki kamienia zblednowane + AO + cavity + Y z normalki w odpowiednich proporcjach

 

Pozdrawiam

Edytowane przez NecrosiS
podmiana linkow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hi poly fajne tym bardziej ze strugane dluuugo temu:). Prezentacja fajna, low poly hm czy lezy jesli chodzi o ilość poly to może troche duzo,

textura fakt mogła by być lepsza w udk pobaw się materiałem (brud detail mape zmiksuj jaks normalke pękniec itp itd).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze jakbys na początek wypalil teksture 4k, to by wyglądało lepiej ;p.

Wyraźnie widać, że Normal Mapa ma poprostu za małą rozdzielczość zeby oddać detale.

 

Sam model HP świetny :D.

 

Edit:

Skały LP są zbyt okrągłe. Przy HP masz wyraźnie zarysowane cięcia i kąty, czego zupełnie nie widać na LP. I Normal Mapa w wiekszości przypadkó będzie wyglądać dziwnie walcząc o lepsze z meshem jak ma być być renderowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP. Troszku czerstwo ze nie upozowałeś tego pod rigg, to byś czasnoł kilka pozek jaszczura. Hp, jest OK, LP też. Texy nie widać dobrze przy tym ustawieniu na UDk świateł.

 

model hp wyglada baaardzo dobrze, lp niestety lezy, texturka najbardziej

[...] Nie rozumiem na jakiej podstawie wnioskujesz takie błyskotliwe konkluzje.

Edytowane przez Adek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmienilem screeny

Od strony UDK ostrzej juz chyba nie bedzie.

 

Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP

Przy nastepnym modelu niewatpliwie tak uczynie.

 

Dla porownania renderu z UDK zalinkowalem rendery z Marmoseta

Edytowane przez NecrosiS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Baaaa... Masz spoko jaszczura, zrobiłeś nawet topo które dałoby się animować, wystarczyło pomalować teksture w zbraszu (maskowanie cavity) i by było spoko. Na pomnik to nie wygląda kompletnie, prędzej na kiczowatą makietę w muzeum która miała być realistyczna, żeby to przypominało pomnik trzeba by było tutaj użyć wielu skrótów, podstylizować to zamiast iść w realistyczny detal. W przypadku łapek w prawdziwym pomniku wrastałyby one w kamień i razem tworzyły jednolitą bryłę, na pewno palce by nie odstawały tak jak jest obecnie. Jeśli to nie musiałoby się animować to spokojnie 1/4 geo do usunięcia. Żeby to miał być faktycznie pomnik to wymaga wiele pracy nie w tym kierunku w który poszedłeś.

Pędzle w łape i maluj ją na zielono i będzie spoko. Chyba że to kameleon udający kamień. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności