NecrosiS Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) Posażek jaszczura strugany w wolnych chwilach. W sumie jaszczurke mialem juz dawno wyrzezbiona, a w tym tygodniu wziolem sie za upozowanie jej :) UDK : Marmoset: Export docow ze zBrusha: i siatka z maya na koniec: diffuse to w sumie dwie teksturki kamienia zblednowane + AO + cavity + Y z normalki w odpowiednich proporcjach Pozdrawiam Edytowane 29 Grudzień 2011 przez NecrosiS podmiana linkow
olaf Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 tylko szkoda ze tekstura taka mała. nie dało rady wiekszej lub mirorować obecnej?
plasti Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 model hp wyglada baaardzo dobrze, lp niestety lezy, texturka najbardziej
moss Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 hi poly fajne tym bardziej ze strugane dluuugo temu:). Prezentacja fajna, low poly hm czy lezy jesli chodzi o ilość poly to może troche duzo, textura fakt mogła by być lepsza w udk pobaw się materiałem (brud detail mape zmiksuj jaks normalke pękniec itp itd).
iniside Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Mysle ze jakbys na początek wypalil teksture 4k, to by wyglądało lepiej ;p. Wyraźnie widać, że Normal Mapa ma poprostu za małą rozdzielczość zeby oddać detale. Sam model HP świetny :D. Edit: Skały LP są zbyt okrągłe. Przy HP masz wyraźnie zarysowane cięcia i kąty, czego zupełnie nie widać na LP. I Normal Mapa w wiekszości przypadkó będzie wyglądać dziwnie walcząc o lepsze z meshem jak ma być być renderowana.
NecrosiS Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 Co by było zabawnie to te teksturki maja po 4k :) Trzeba będzie pokabinowac nieco z materiałem.
iniside Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Wypalałeś z Zbrushu czy w maxie ? Moze trzeba popracować nad projection czy coś ;p.
NecrosiS Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 w xNormalu palone. Dobrze sie wypaliło. W marmosecie wyglada ok. To raczej w UDK trzeba będzie poprawić
Persh Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP. Troszku czerstwo ze nie upozowałeś tego pod rigg, to byś czasnoł kilka pozek jaszczura. Hp, jest OK, LP też. Texy nie widać dobrze przy tym ustawieniu na UDk świateł. model hp wyglada baaardzo dobrze, lp niestety lezy, texturka najbardziej [...] Nie rozumiem na jakiej podstawie wnioskujesz takie błyskotliwe konkluzje. Edytowane 30 Grudzień 2011 przez Adek
NecrosiS Napisano 29 Grudzień 2011 Autor Napisano 29 Grudzień 2011 (edytowane) Podmienilem screeny Od strony UDK ostrzej juz chyba nie bedzie. Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP Przy nastepnym modelu niewatpliwie tak uczynie. Dla porownania renderu z UDK zalinkowalem rendery z Marmoseta Edytowane 29 Grudzień 2011 przez NecrosiS
Monio Napisano 29 Grudzień 2011 Napisano 29 Grudzień 2011 Baaaa... Masz spoko jaszczura, zrobiłeś nawet topo które dałoby się animować, wystarczyło pomalować teksture w zbraszu (maskowanie cavity) i by było spoko. Na pomnik to nie wygląda kompletnie, prędzej na kiczowatą makietę w muzeum która miała być realistyczna, żeby to przypominało pomnik trzeba by było tutaj użyć wielu skrótów, podstylizować to zamiast iść w realistyczny detal. W przypadku łapek w prawdziwym pomniku wrastałyby one w kamień i razem tworzyły jednolitą bryłę, na pewno palce by nie odstawały tak jak jest obecnie. Jeśli to nie musiałoby się animować to spokojnie 1/4 geo do usunięcia. Żeby to miał być faktycznie pomnik to wymaga wiele pracy nie w tym kierunku w który poszedłeś. Pędzle w łape i maluj ją na zielono i będzie spoko. Chyba że to kameleon udający kamień. ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się