Napisano 29 Grudzień 201113 l Posażek jaszczura strugany w wolnych chwilach. W sumie jaszczurke mialem juz dawno wyrzezbiona, a w tym tygodniu wziolem sie za upozowanie jej :) UDK : Marmoset: Export docow ze zBrusha: i siatka z maya na koniec: diffuse to w sumie dwie teksturki kamienia zblednowane + AO + cavity + Y z normalki w odpowiednich proporcjach Pozdrawiam Edytowane 29 Grudzień 201113 l przez NecrosiS podmiana linkow
Napisano 29 Grudzień 201113 l tylko szkoda ze tekstura taka mała. nie dało rady wiekszej lub mirorować obecnej?
Napisano 29 Grudzień 201113 l model hp wyglada baaardzo dobrze, lp niestety lezy, texturka najbardziej
Napisano 29 Grudzień 201113 l hi poly fajne tym bardziej ze strugane dluuugo temu:). Prezentacja fajna, low poly hm czy lezy jesli chodzi o ilość poly to może troche duzo, textura fakt mogła by być lepsza w udk pobaw się materiałem (brud detail mape zmiksuj jaks normalke pękniec itp itd).
Napisano 29 Grudzień 201113 l Mysle ze jakbys na początek wypalil teksture 4k, to by wyglądało lepiej ;p. Wyraźnie widać, że Normal Mapa ma poprostu za małą rozdzielczość zeby oddać detale. Sam model HP świetny :D. Edit: Skały LP są zbyt okrągłe. Przy HP masz wyraźnie zarysowane cięcia i kąty, czego zupełnie nie widać na LP. I Normal Mapa w wiekszości przypadkó będzie wyglądać dziwnie walcząc o lepsze z meshem jak ma być być renderowana.
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor Co by było zabawnie to te teksturki maja po 4k :) Trzeba będzie pokabinowac nieco z materiałem.
Napisano 29 Grudzień 201113 l Wypalałeś z Zbrushu czy w maxie ? Moze trzeba popracować nad projection czy coś ;p.
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor w xNormalu palone. Dobrze sie wypaliło. W marmosecie wyglada ok. To raczej w UDK trzeba będzie poprawić
Napisano 29 Grudzień 201113 l Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP. Troszku czerstwo ze nie upozowałeś tego pod rigg, to byś czasnoł kilka pozek jaszczura. Hp, jest OK, LP też. Texy nie widać dobrze przy tym ustawieniu na UDk świateł. model hp wyglada baaardzo dobrze, lp niestety lezy, texturka najbardziej [...] Nie rozumiem na jakiej podstawie wnioskujesz takie błyskotliwe konkluzje. Edytowane 30 Grudzień 201113 l przez Adek
Napisano 29 Grudzień 201113 l Autor Podmienilem screeny Od strony UDK ostrzej juz chyba nie bedzie. Oczy zrobiłeś na płasko. A powinieneś z Sferek wtenczas były by bardziej wypukłe na LP Przy nastepnym modelu niewatpliwie tak uczynie. Dla porownania renderu z UDK zalinkowalem rendery z Marmoseta Edytowane 29 Grudzień 201113 l przez NecrosiS
Napisano 29 Grudzień 201113 l Baaaa... Masz spoko jaszczura, zrobiłeś nawet topo które dałoby się animować, wystarczyło pomalować teksture w zbraszu (maskowanie cavity) i by było spoko. Na pomnik to nie wygląda kompletnie, prędzej na kiczowatą makietę w muzeum która miała być realistyczna, żeby to przypominało pomnik trzeba by było tutaj użyć wielu skrótów, podstylizować to zamiast iść w realistyczny detal. W przypadku łapek w prawdziwym pomniku wrastałyby one w kamień i razem tworzyły jednolitą bryłę, na pewno palce by nie odstawały tak jak jest obecnie. Jeśli to nie musiałoby się animować to spokojnie 1/4 geo do usunięcia. Żeby to miał być faktycznie pomnik to wymaga wiele pracy nie w tym kierunku w który poszedłeś. Pędzle w łape i maluj ją na zielono i będzie spoko. Chyba że to kameleon udający kamień. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto