zbyszko Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 (edytowane) Witam w temacie tym będę umieszczał postacie oraz environment ,które mogły by być w grach dla najmłodszych. Zarówno postacie jak i otoczenie będą kolorowe, bajkowe, w stylistyce cartoon -owej. Gadżet posta z serialu Chip i Dale Brygada Ryzykownego Ratunku (ang. Chip & Dale Rescue Rangers) wytwórni Disneya Wilczek stylizowany na wilki z filmu Zakochany wilczek (ang. Alpha and Omega) wytwórni Crest Animation Productions and Richard Rich Edytowane 10 Luty 2013 przez zbyszko
kubi Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 Gadżet bardzo fajna, jedynie AO na pyszczku za mocny się wydaje.
Levus Napisano 12 Styczeń 2012 Napisano 12 Styczeń 2012 Racja, za mocny albo za czarny, skoloruj to ao na pyszczku na jakiś bardziej skóropodobny kolor to będzie ładniej.
Plugawiciel Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 ladne ! dupka tak nisko bo na blueprint'ach tak bylo ? no i po co tyle tristow - okolice czoła, miedzy oczami , przedramie
bakteria Napisano 13 Styczeń 2012 Napisano 13 Styczeń 2012 mysz fajna , tylko tak jak już ci napisali , ciemna mordka i sporo trisów. Zapomniałem że taka postać była w tej bajce :)
Selena Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 ao za czarne.. skoryguj do koloru skóry, tak samo włosy i resztę:) (pilnuj aby ao było kolorystycznie przybliżone do diffuse) ...proporcje z tego co pamiętam z dzieciństwa:D...dobre;) gratuluje:)
plutko Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Gadget ogolnie fajna, ksztalt zachowany, ale masz troche bledow. AO ta jak pisali powyzej za ciemne i moze w inny odcien powinno isc, a nie czarny. UV-ke masz bardzo kiepska, na twarz poswieciles bardzo malo miejsca, a reszte zajmuja rzeczy mniej istotne. Duzo mozna bylo zmirrowac. Ubranko rownie dobrze mozna bylo na vertex kolorze zrobic. Kilka rzeczy nie pasuje kolorystycznie np. nos miala chyba ciemniejszy itp. I co do geometrii tez mozna sie przyczepic. Np. jak ona bedzie rece zginala. Problem w tym, ze malo widac ze screena. Wilczkowi tez przednia lapa sie zle zegnie. I znow duzo na teksturze zmarnowane. Po co kazdy zab osobno mapowany itp. ?
zbyszko Napisano 16 Styczeń 2012 Autor Napisano 16 Styczeń 2012 Dzeięki za komentarze i opinie. Gadżet bardzo fajna, jedynie AO na pyszczku za mocny się wydaje. Racja, za mocny albo za czarny, skoloruj to ao na pyszczku na jakiś bardziej skóropodobny kolor to będzie ładniej. Jaśniejsze Ao ladne ! dupka tak nisko bo na blueprint'ach tak bylo ? no i po co tyle tristow - okolice czoła, miedzy oczami , przedramie Tak Gadget na blueprint'ach konkretnie na model sheety by Toby Shelton w google sporo jest model sheetów gadget. Dlaczego tyle trisów modelowałem nie przejmując się ich ilością. Gdybym miał modelować low-poly to pewnie uważałbym z ich ilością. I co do geometrii tez mozna sie przyczepic. Np. jak ona bedzie rece zginala. Problem w tym, ze malo widac ze screena. Wilczkowi tez przednia lapa sie zle zegnie. I znow duzo na teksturze zmarnowane. Po co kazdy zab osobno mapowany itp. ? Reka się zgina do przodu. Dlaczego każdy ząb u wilka osobno mapowany, ponieważ każdy ząb ma inny kształt z wyjątkiem tych przednich i skoro miałem miejsce na Uv.A i jeden zab to dwa Plan - y jeden na zewnątrz drugi wewnątrz Dzisiaj gdybym miał od nowa mapowac wilka to bym ciało puścił po przekątnej uv mapy. Nowa postać zając stylizowana na króliki z filmu HOP studia: Studio Relativity MediaIllumination Entertainment
ultrakaka Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 (edytowane) Gadżet - AO podkoloruj ( w tego typu modelach kolor czarny nie bardzo pasuje - poza logicznymi wyjątkami jak oczy itp), Wilk - różnicy w kształcie zębów i tak nikt nie zauważy więc warto te trisy spożytkować na co innego ( np dodatkowa geometria na przedniej łapie co by się ładnie zginała). Królik fajny, chociaż ta kulka robiąca za ogon trochę odstaje. Ogólnie niezłe, podszlifuj te kilka rzeczy i będzie git. Edytowane 17 Styczeń 2012 przez ultrakaka
zbyszko Napisano 3 Luty 2013 Autor Napisano 3 Luty 2013 (edytowane) Kolejna postać w stylistyce cartoonowej, na razie tylko diffuse map, widok z viewportu. Siatkę i textury pokaże jak skończe specular mapę i zrobię render w UDK. Model posiada 15280 trisów i pięć map diffuse 2k, 1k, 1k, 512x512; 128x128. Sculpt Wersja ostateczne model jednak posiada 15280 trisów render z UDK Siatka i textury Edytowane 9 Luty 2013 przez zbyszko update
plasti Napisano 10 Luty 2013 Napisano 10 Luty 2013 bardzo fajnie wyglada ta laska, podoba mi sie, poprzedni "hop" tez bardzo fajny, jednak ten lis czy wilk ma zwalona anatomie, nawet jak na cartoon pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się