Skocz do zawartości

Teczka3d: Piece of rainbow


zbyszko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w temacie tym będę umieszczał postacie oraz environment ,które mogły by być w grach dla najmłodszych. Zarówno postacie jak i otoczenie będą kolorowe, bajkowe, w stylistyce cartoon -owej.

 

Gadżet posta z serialu Chip i Dale Brygada Ryzykownego Ratunku (ang. Chip & Dale Rescue Rangers) wytwórni Disneya

myszc.png

Wilczek stylizowany na wilki z filmu Zakochany wilczek (ang. Alpha and Omega) wytwórni Crest Animation Productions and Richard Rich

wilk1d.png

Edytowane przez zbyszko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Gadget ogolnie fajna, ksztalt zachowany, ale masz troche bledow.

AO ta jak pisali powyzej za ciemne i moze w inny odcien powinno isc, a nie czarny.

UV-ke masz bardzo kiepska, na twarz poswieciles bardzo malo miejsca, a reszte zajmuja rzeczy mniej istotne. Duzo mozna bylo zmirrowac. Ubranko rownie dobrze mozna bylo na vertex kolorze zrobic.

Kilka rzeczy nie pasuje kolorystycznie np. nos miala chyba ciemniejszy itp.

I co do geometrii tez mozna sie przyczepic. Np. jak ona bedzie rece zginala. Problem w tym, ze malo widac ze screena.

 

Wilczkowi tez przednia lapa sie zle zegnie.

I znow duzo na teksturze zmarnowane. Po co kazdy zab osobno mapowany itp. ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzeięki za komentarze i opinie.

Gadżet bardzo fajna, jedynie AO na pyszczku za mocny się wydaje.

Racja, za mocny albo za czarny, skoloruj to ao na pyszczku na jakiś bardziej skóropodobny kolor to będzie ładniej.

Jaśniejsze Ao

mysz2.png

ladne !

dupka tak nisko bo na blueprint'ach tak bylo ?

no i po co tyle tristow - okolice czoła, miedzy oczami , przedramie

Tak Gadget na blueprint'ach konkretnie na model sheety by Toby Shelton w google sporo jest model sheetów gadget.

Dlaczego tyle trisów modelowałem nie przejmując się ich ilością. Gdybym miał modelować low-poly to pewnie uważałbym z ich ilością.

I co do geometrii tez mozna sie przyczepic. Np. jak ona bedzie rece zginala. Problem w tym, ze malo widac ze screena.

Wilczkowi tez przednia lapa sie zle zegnie.

I znow duzo na teksturze zmarnowane. Po co kazdy zab osobno mapowany itp. ?

Reka się zgina do przodu.

zgiecie.png

Dlaczego każdy ząb u wilka osobno mapowany, ponieważ każdy ząb ma inny kształt z wyjątkiem tych przednich i skoro miałem miejsce na Uv.A i jeden zab to dwa Plan - y jeden na zewnątrz drugi wewnątrz Dzisiaj gdybym miał od nowa mapowac wilka to bym ciało puścił po przekątnej uv mapy.

zeby.png

 

Nowa postać zając stylizowana na króliki z filmu HOP studia: Studio Relativity MediaIllumination Entertainment

krolik.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadżet - AO podkoloruj ( w tego typu modelach kolor czarny nie bardzo pasuje - poza logicznymi wyjątkami jak oczy itp), Wilk - różnicy w kształcie zębów i tak nikt nie zauważy więc warto te trisy spożytkować na co innego ( np dodatkowa geometria na przedniej łapie co by się ładnie zginała). Królik fajny, chociaż ta kulka robiąca za ogon trochę odstaje. Ogólnie niezłe, podszlifuj te kilka rzeczy i będzie git.

Edytowane przez ultrakaka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Kolejna postać w stylistyce cartoonowej, na razie tylko diffuse map, widok z viewportu.

mechanic_diffuse_map_by_bosman697-d5totmp.jpg

Siatkę i textury pokaże jak skończe specular mapę i zrobię render w UDK. Model posiada 15280 trisów i pięć map diffuse 2k, 1k, 1k, 512x512; 128x128.

Sculpt

wip__mechanic_by_bosman697-d5q5npt.pngWersja ostateczne model jednak posiada 15280 trisów render z UDK

mechanic_udk_render_by_bosman697-d5ucysa.jpgSiatka i textury

mechanic_wireframe__textures_by_bosman697-d5ud09m.jpg

Edytowane przez zbyszko
update
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności