Napisano 6 Marzec 201213 l http://www.cgchannel.com/2012/03/sneak-peek-3ds-maxs-massfx-physics-system/
Napisano 6 Marzec 201213 l Warto jeszcze zastrzec to, co by Wam ślinotok powstrzymać. : Autodesk wishes to caution you that this video reflects technology research, and that actual events or results could differ materially from the video seen here. Also, this video is not intended to be a promise or guarantee of future delivery of products, services or features but merely reflects technology research, which may change. Purchasing decisions should not be made based upon reliance on this video. Autodesk does not assume any obligation to update any statements we make to reflect events that occur or circumstances that exist after the date of this technology preview.
Napisano 7 Marzec 201213 l nie no fajnie pięknie , ale osobiście to bym wolał że autodesk dopracowało sterowniki pod Quadro serii x800 i starszych no i może jeszcze pogrzebało trochę przy nitrous'ie. patrząc na filmik powyżej aż się ciśnie żeby wspomnieć też żeby to wszystko miało możliwości liczenia się na jakiejś Tesli nie obciążając głównego GPU lub CPU .wtedy takie rewelacje miały by sens w 100% :)
Napisano 7 Marzec 201213 l a ja bym chcial zeby popracowali nad wydajnością maxa na moim comodore 64. nitrous jest bardzo wydajnym viewportem z growymi kartami.
Napisano 7 Marzec 201213 l A ja do książki zażaleń chciałbym dodać liczenie clotha na wszystkich rdzeniach ;/
Napisano 7 Marzec 201213 l A ja do książki zażaleń chciałbym dodać liczenie clotha na wszystkich rdzeniach i te pozostale 99% funkcji w maxie tez dobrze zeby korzystalo z wiecej niz 1 jaja :) Nie mowie zaraz ze ze wszystkich na 100% no ale chociaz z kilku po trochu...
Napisano 7 Marzec 201213 l Oj taaak - najwieksza bolaczka maxa to ze w 99% kozysta tylko z jednego rdzenia, najpowazniejszy argument dla ktorego warto by sie zastanowic nad przesiadka na np. Softimage. Mam jednak nadzieje ze w dobie dzisiejszego parcia na coraz wieksza ilosc corow w procach zaczna cos dzialac w tej kwesti - oby.
Napisano 7 Marzec 201213 l Teoretycznie maja dzialac. W planach ponoc jest przepisanie duzej czesci kodu w ramach excalibur'a wiec jest jeszcze jakas nadzieja ;)
Napisano 7 Marzec 201213 l Tez slyszalem ze tak jest to w planie - jednak od wersji 2010 czyli tej ktora zaczela projekt exb nic w tej kwestji nie drglo, dodali za to mase niepotrzebnych smieci ktore sa mi kompletnie nie potrzebne. Miejmy nadzieje ze w nadchodzacej wersji pojawi sie choc zwiastun nadchodzacych zmian w tym kiedunku ;)
Napisano 7 Marzec 201213 l _LoGaN_ Pierwotnie Excalibur miał być właśnie planem 3 etapowym dla 3dsmax z tego co pamiętam. Pierwsza jego faza miała ruszyć już 2010 bodajże a w tym roku zgodnie z tym projektem miałaby się zakończyć niby. Co z tego wyjdzie zobaczymy za miesiąc , półtora. pozdro czaps
Napisano 9 Marzec 201213 l Kolejny: http://nvidia.fullviewmedia.com/gdc2012/02-autodesk.html Szału nie ma.
Napisano 9 Marzec 201213 l Kolejny: http://nvidia.fullviewmedia.com/gdc2012/02-autodesk.html Szału nie ma. Zgadzam się ... potwierdziło moje przypuszczenia, jak usłyszałem zdanie : "there is in two Quadro FX 5000 cards here" ;-() pozdro czaps
Napisano 9 Marzec 201213 l RealTime jest, zgdzam się ale pewnie potrzeba do tego 4 quadów albo gpu - monstera :/ mogliby rozpisać maxa na nowo zeby stabilniejszy była nie takie zabawki dodają wciaż.. EDIT: Zgadzam się ... potwierdziło moje przypuszczenia, jak usłyszałem zdanie : "there is in two Quadro FX 5000 cards here" ;-() A no właśnie.... ubiegł mnie kolega
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto