Napisano 10 Marzec 201213 l Dołączam się do zabawy, myślę, że tym razem dokończę. Na razie wrzucam coś szybszego, liczę na pomoc w wyborze ;D Pani na drugim obrazku w razie czego przejdzie spory makeover to tylko szkic koncepcyjny. Edytowane 11 Marzec 201213 l przez badassky
Napisano 11 Marzec 201213 l Autor Chyba będzie trzeba rzucić monetą :D Ewentualnie jeśli z jedną nie będzie mi szło to dokończę drugą.
Napisano 11 Marzec 201213 l Autor Też mi się tak zdaje, praca po prawej było mocno inspirowana pewną animacją 3d, którą obejrzałem dzieckiem będąc więc w stu procentach oryginalna też nie jest.
Napisano 11 Marzec 201213 l Autor Tyle na dziś, niestety nie przysiadłem nad tym tak długo jak chciałem, mam strasznie napięty harmonogram ;)
Napisano 14 Marzec 201212 l Autor Wrzucam dwie wersje jedna bardziej skrajna druga mniej. Krytyka i pomoc w cenie ;)
Napisano 14 Marzec 201212 l Co to za postać, która znajduje się na prawej krawędzi obrazka? Będzie to ktoś ważny? Na razie widzę gości w jakimś kanale, jeden po kolana stoi w jakiejś wodzie/mgle. a ten chłop po prawej to jakiś wisielec? Ten z lewej coś odkrywa? Czy oni gadają ze sobą? Jeszcze nie czuje co się tu dzieje. Mógłbyś coś więcej napisać, bo widzę że całkiem daleko już zajechałeś z tym. Pamiętaj o światełku :)
Napisano 14 Marzec 201212 l Autor Truposz powieszony przez wroga, który wywarł wielkie wrażenie na zwiadowcy. To taki skrót całej opowiastki. Właśnie mam dylemat czy eksponować postać w prawym rogu czy zrobić ją jako zwykły kształt jedynie sugerujący osobę. Światełko stwarza wiele problemów ;D właśnie dlatego wrzuciłem dwie wersje, bardziej i mniej naświetloną. Jeszcze to przemyślę i mam nadzieję, że nie długo wrzucę bardziej sensowną wersję. EDIT ; to stuprocentowy dym nie mgła a tym bardziej woda, jak się nie podoba to zasugerujcie co zmienić w tym dymie ;D
Napisano 14 Marzec 201212 l Wiesz może mam słaby monitor, ale za dużej róznicy między tymi dwoma obrazkami nie widzę. Nie wiem czy czujesz bryłę. Zwróć uwagę, że on tą racą, którą trzyma, oddziałuje światłem tylko w pewnych miejscach. Tam gdzie powierzchnia jest przez coś zasłonieta tam nie powinno być tak jasno. Np, karabin tego chłopa jest oświetlony po całości jakby leżał pod gołym niebem w południe a przecież to jest kanał i ta raca stanowi, jeśli nie jedyne to główne źródło światła. Obczaj takiego artystę jak De La Tour: http://www.loustrzyki.edu.pl/przedmioty/sztuka/album/13_barok/slides/georges_de_la_tour_pracownia_stolarska_sw_jozefa.jpeg http://www.tamsquare.net/pictures/L/Georges-de-La-Tour-Peter-Denying-Christ.jpg http://ris.fashion.telegraph.co.uk/RichImageService.svc/imagecontent/1/TMG8582008/m/De-La-Tour-5-copie_1923602a.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Georges_de_La_Tour_-_Smoker.jpg
Napisano 14 Marzec 201212 l Autor Dzięki wielkie ! Właśnie na wyczuciu cały problem polega, jutro przysiądę nad tym na dłużej i pozmieniam parę rzeczy. Najgorzej jest ustalić zasięg tego światła bez refki dokładnej oczywiście, flara flarze nie równa a poza tym zawsze coś jest inaczej więc filmowa ujęcia nic mi nie pomogą.
Napisano 15 Marzec 201212 l Właśnie na wyczuciu cały problem polega Wyczucie przyjdzie z czasem. Najgorzej jest ustalić zasięg tego światła bez refki dokładnej oczywiście Taki mały tip: - jasne otoczenie (w sensie waloru bazowego) dużo odbić, duży zasięg | światło odbija się dosyć mocno od każdej jasnej powierzchni. - stonowane otoczenie, trochę odbić | średni zasięg. - ciemne otoczenie, ciemne rzeczy pochłaniają najwięcej światła, a więc zamiast je odbijać pochłaniają je | zasięg jest bardzo mały Jeśli kanał na Twoim obrazku nie jest wyściełany jakimś białym marmurem, to działanie tej flary będzie małe. flara flarze nie równa a poza tym zawsze coś jest inaczej więc filmowa ujęcia nic mi nie pomogą. To przekłamuj, rysujesz obraz, który ma sprawiać wrażenie autentyczności, zaś autentycznym wcale być nie musi. Powodzenia.
Napisano 15 Marzec 201212 l Autor Parę minutek ale jednak coś jest. Zmniejszyłem natężenie światła na truposzu i wyraźniej odznaczyłem ciemniejszą część głównego bohatera.
Napisano 15 Marzec 201212 l ZIn De La Tour moj ulubiony artysta .co do tej pracy dalej to samo nic sie nie zmienilo
Napisano 16 Marzec 201212 l Autor Kolejny up.. Zmiany nie wielkie ale są, praca idzie mi jak krew z nosa, chyba niedługo będę finiszował.
Napisano 22 Marzec 201212 l Autor Nie wiele zrobiłem ale już chyba kończę, mimo wszytko będę wdzięczny za wszystkie porady i na pewno wprowadzę je w życie.
Napisano 22 Marzec 201212 l Popracuj nad kadrem. Wszystkie kierunki tutaj są zbyt banalne i przewidywalne.
Napisano 22 Marzec 201212 l Ten truposz musowo jakiś zdefromowany pasowałby. Hmm i głowa truposza bliżej punktu złotego podziału może? I chyba dym to za bardzo zbity na jednym poziomie jest, tak jakby pole siłowe go trzymało? Chociaż woda z odbiciami myśle też robiła by klimat.
Napisano 22 Marzec 201212 l Chlopaki maja racje, cos nie gra z kompozycja Moja propozycja, dodalem troche dynamizmu do postaci, troche zmienilem kompozycje itp. ( chociaz tez to moze byc zle ;) Edytowane 23 Marzec 201212 l przez tr3buh
Napisano 23 Marzec 201212 l Autor Wielkie dzięki Panowie ;) Grzegorz - A myślałem, że jest niezły ;D muszę stać się bardziej samokrytyczny pod tym względem. Sławomir - Też mi to przyszło do głowy, z dymem coś jeszcze zrobię tr3buth - Dzięki za over, będę kombinował w tą stronę. Szkoda, że nie bierzesz udziału. Wieczorkiem wezmę się do roboty, teraz idę zgłębiać wiedzę teologiczną.
Napisano 24 Marzec 201212 l Prawa ręka gościa wydaje się mniejsza od lewej, która jest dalej od kamery. A dłonie na pewno. Faktycznie dym jakiś nie ruchomy, powinien być rozwiewany przez ruchy tego gościa. Tak jak narysował tr3buh, jeśli ktoś chciałby popatrzeć na wiszącego gościa to podniósłby wysoko rękę z źródłem światła. Może dodał bym jeszcze jednego gościa w skafandrze, który ubezpiecza z gotową bronią. Teraz nie czuję klimatu grozy, która aż się prosi. Ci w skafandrach powinni być gotowi na to, że coś wyskoczy z ciemności. Powodzenia.