mihellus Napisano 4 Kwiecień 2012 Share Napisano 4 Kwiecień 2012 (edytowane) Witam wszystkich 3d koksów;) Od pewnego czasu próbuję swoich sił w zbrush'u. W tym temacie będę aktualizował progress mojego projektu uczelnianego, jakim jest posąg Cthulhu w starożytnej świątyni. Referencją jest diorama zatytuowana "Temple Of The Acients" znaleziona na stronce coolminiornot.com. Te zdjęcie to REFERENCJA: A oto, co na razie udało mi się osiągnąć: Cała scena do tej pory: Cthulhu update: Na razie zamieszczam proste rendery bezpośrednio z zbrush'a. Później, jak dopracuję model - render w may'i. Oprócz tego, w planach mam także umieszczenie widocznej na zdjęciu kapliczki we wnętrzu jeszcze większej świątyni. Sam jeszcze nie wiem co z tego wyjdzie. Może wkrótce zamieszczę jakieś koncepty. Komentarze mile widziane:) Pozdrawiam. Edytowane 16 Kwiecień 2012 przez mihellus sprostowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chipmunk Napisano 5 Kwiecień 2012 Share Napisano 5 Kwiecień 2012 Mi się bardzo podoba. Fajnie pomalowałeś ruiny, za to potwór wyszedł trochę zbyt cukierkowo. Kolejny obraz wrzuć w większej rozdzielczości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 5 Kwiecień 2012 Share Napisano 5 Kwiecień 2012 jak widze taki prace to mi sie usmiech na twarzy pojawia jednak ten kraj stoi domorosłymi grafikami trzymaj tak naprawde fajnie, potwór jest bardzo sympatyczny kolega powyzej ma racje troche inna kolorystyka ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihellus Napisano 7 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 7 Kwiecień 2012 Dziękuję za pozytywny feedback ;P, ale moja praca znajduje się w załączniku i nie jest pomalowana. Kolorowe zdjęcie to moja referencja, czyli to, co chcę osiągnąć :) W każdym razie popracuję jeszcze trochę nad posągiem, wyszlifuję go i pomaluję i przechodzę dalej do ruin i otaczającej je świątyni. Zamieszczę też zdjęcia całej sceny, żeby było widać o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Hehe. No ale przynajmniej szumu trochę sobie narobiłeś nie? :D jedziesz dalej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Poczatek wydaje mi się ciekawy. Koncepcja fajna, uwielbiam Call of Cthulhu więc będe się przyglądał. A może tak iść bardziej w zamknięte pomieszczenie, z posępnym i mrocznym klimatem? Tak widziałem to zawsze czytając książkę. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Necro Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Ja bym tam bardziej widział wynurzone z głębin zapomniane cyklopowe miasto ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Ano i woda, dużo wody :d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 10 Kwiecień 2012 Share Napisano 10 Kwiecień 2012 Troszkę mi to (marudząc) nie przystaje do architektury z Lovecrafta - szczególnie uwielbianego przez niego słowa "cyklopowa". Oczekiwałbym czegos bardziej powykręcanego. Tutaj to jakaś grecka świątynia, styl raczej mało mi działa na obniżenie poczytalności:) Ale to tylko tak koncepcyjnie marudząc, wykonanie wydaje się spoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Necro Napisano 11 Kwiecień 2012 Share Napisano 11 Kwiecień 2012 Jeżeli mogę pomóc, to polecam poszukać inspiracji w tym filmie: http://www.filmweb.pl/film/Zew+Cthulhu-2005-259396 niema produkcja w czerni i bieli z 2005 roku. Moim zdaniem ma klimat taki, jaki powinna mieć każda produkcja powiązana z literaturą lovecrafta. Co najważniejsze, trwa to mniej niż godzinę, więc to miłe urozmaicenie na czas renderowania ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihellus Napisano 15 Kwiecień 2012 Autor Share Napisano 15 Kwiecień 2012 Właśnie skończyłem modelować i teksturować stwora. Troszkę odbiegłem od swoich założeń, gdyż poszedłem jednak w stronę realizmu. Zamiast dodawania pęknięć i zadrapań, jak na posąg, dodałem "mokry" materiał, żyły i "purchle" :). Co do otoczenia, to postaram się utrzymać scenę w klimacie Atlantis pomieszanego z Diablo. Jeszcze do końca nie wiem co mi z tego wyjdzie:) Zamieszczam więc rezultaty mojej pracy: I na koniec turntable: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chipmunk Napisano 15 Kwiecień 2012 Share Napisano 15 Kwiecień 2012 Bardzo fajny. Jeśli jednak zamierzasz, tak jak piszesz, odbiec od posągu w stronę żywego organizmu to trochę malowanie do takiego materiału nie pasuje. Obecne przypomina rzeźbę z jakiegoś rzadkiego, zielonkawego kamienia, a nie kolor żywego organizmu. Według mnie powinieneś pozostać przy kamiennej rzeźbie i dorobić trochę pęknięć i ukruszeń bo malowanie jest bardzo fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Make My Day Napisano 15 Kwiecień 2012 Share Napisano 15 Kwiecień 2012 Bardzo fajne. A gdyby go bardziej na zielono zrobić i umieścić w jakiejś świątyni pokrytej mchem do której wlatują przez jakieś szpary smugi światła? Byłoby epicko :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się