Skocz do zawartości

Reset - Trailer


_Seth_

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ejej , coś mało tu o tym powiedziane, a właściwie najważniejsze :) Sam chciałem dziś dodać tego newsa ale o nowym silniku graficznym a nie tej grze. A mianowicie powyzszy filmik to pokaz w czasie rzeczywistym wyrenderowany przez współczesną kartę graficzną, prezentacja możliwości silnika graficznego stworzonego przez owe studio. Takie info powinno sprawić "małą" różnice :)

 

cytat z TwojePC.pl

 

"Według twórców obraz który widzimy pochodzi z jednej z map stworzonych na potrzeby gry. Film został on wyrenderowany w silniku gry w czasie rzeczywistym, a efekt końcowy nie został poddany żadnym dodatkowym obróbkom. Nie zwiększono również specjalnie na jego potrzeby jakości tekstur i nie stosowano żadnych innych "sztuczek", często spotykanych w tego typu prezentacjach.

 

Innymi słowy obraz widoczny poniżej pod względem jakości będzie się w 100% pokrywać z tym co zobaczymy w grze. Tak dobry efekt wizualny osiągnięto dzięki zignorowaniu rynku konsoli do gier - gra będzie dostępna tylko dla komputerów PC."

Edytowane przez MaxymilianMax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizualnie to wygląda niesamowicie. Ostatnio był tutaj szort w podobnej stylistyce i w odbiorze jakość grafiki była na podobnym poziomie.

Mimo wszystko gadka o "zignorowanu rynku konsol" to trochę bełkot (i nadinterpretacja autora newsa) bo kilka produkcji na ps3 czy XO pokazały że i z tych sprzętów da się wyciągnąć niesamowite efekty. Przykładowo ostatnie demo Kara na ps3. To lenistwo jest najwiekszym ograniczeniem grafiki, nie konsole. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Monio - konsole maja juz swoje lata i nie da sie ukryc, ze jak juz zaczac cos wyciagac to mozna wiecej wyciagnac nowych kart graficznych wspomaganych nowymi prockami niz z kilkuletniej konsolki. Pewnych rzeczy po prostu konsola nie uciagnie i tyle - stad te wszystkie texture packi na PC. Stare te pudelka i tyle. Ale to dobrze ze sa bo ludziska musza bardziej optymalizowac produkcje i potem na PC sredniej klasy wszystko pieknie smiga. Chyba ze port robi Rockstar...

Edytowane przez Nezumi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nezumi ma racje zobacz Monio ze te produkcje o ktorych wspominasz (jak mniemam glownie uncharted) byly tworzone jako exclusive'y na jedna badz druga konsole (badz co badz przez studia ktore swoje silniki maxymalnie wyzylowaly na wydajnosc danej konsoli) a demo Kary... zwroc uwage ze tam .. niema nic praktycznie kawalek pokoju jedna postac animowana i pare animowanych lap robotow.. :) to jest ograniczenie konsol kiedy chce sie stworzyc duzy tytul i tutaj nie ma zadnego belkotu tylko szczera prawda puki nie wyjdzie nowa generacja to kazdy ze wzgledu na zarobek ktory plynie z rynku konsolowego bedzie rownal do poziomu troche wstecz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To oczywiście że konsole mają bardzo przestarzałe bebechy w porównaniu do obecnych komputerów ze średniej półki. Pewnie że z komputerów da się wyciągnąć o wiele więcej niż z konsol.

Chodziło mi o to że mimo tego nadal da się na konsolach robić przepięknie wyglądające gry. Mowa oczywiście o dopieszczonych tytułach ekskluzywnych bo one potrafią mieć grafikę niewiele słabszą niż ładna gra na mocnym pececie. Tu chodzi mi o tą całą optymalizacje i dopieszczanie wszystkiego zamiast stosowania średnio wydajnych gotowych rozwiązań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności