Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pojawił się pierwszy trailer gry Reset tworzonej przez dwuosobowe studio Theory Interactive. Reset ma być grą logiczno-zręcznościową o manipulowaniu czasoprzestrzenią.

 

[video=youtube_share;KLd8kEQJIzw]

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ma moc. Świetnie dobrana muzyka i klimat.

Zainteresowałem się tą produkcją, więc trailer spełnił swoje zadanie.

Napisano

ejej , coś mało tu o tym powiedziane, a właściwie najważniejsze :) Sam chciałem dziś dodać tego newsa ale o nowym silniku graficznym a nie tej grze. A mianowicie powyzszy filmik to pokaz w czasie rzeczywistym wyrenderowany przez współczesną kartę graficzną, prezentacja możliwości silnika graficznego stworzonego przez owe studio. Takie info powinno sprawić "małą" różnice :)

 

cytat z TwojePC.pl

 

"Według twórców obraz który widzimy pochodzi z jednej z map stworzonych na potrzeby gry. Film został on wyrenderowany w silniku gry w czasie rzeczywistym, a efekt końcowy nie został poddany żadnym dodatkowym obróbkom. Nie zwiększono również specjalnie na jego potrzeby jakości tekstur i nie stosowano żadnych innych "sztuczek", często spotykanych w tego typu prezentacjach.

 

Innymi słowy obraz widoczny poniżej pod względem jakości będzie się w 100% pokrywać z tym co zobaczymy w grze. Tak dobry efekt wizualny osiągnięto dzięki zignorowaniu rynku konsoli do gier - gra będzie dostępna tylko dla komputerów PC."

Edytowane przez MaxymilianMax

Napisano

Wizualnie to wygląda niesamowicie. Ostatnio był tutaj szort w podobnej stylistyce i w odbiorze jakość grafiki była na podobnym poziomie.

Mimo wszystko gadka o "zignorowanu rynku konsol" to trochę bełkot (i nadinterpretacja autora newsa) bo kilka produkcji na ps3 czy XO pokazały że i z tych sprzętów da się wyciągnąć niesamowite efekty. Przykładowo ostatnie demo Kara na ps3. To lenistwo jest najwiekszym ograniczeniem grafiki, nie konsole. ;)

Napisano

Monio - konsole maja juz swoje lata i nie da sie ukryc, ze jak juz zaczac cos wyciagac to mozna wiecej wyciagnac nowych kart graficznych wspomaganych nowymi prockami niz z kilkuletniej konsolki. Pewnych rzeczy po prostu konsola nie uciagnie i tyle - stad te wszystkie texture packi na PC. Stare te pudelka i tyle. Ale to dobrze ze sa bo ludziska musza bardziej optymalizowac produkcje i potem na PC sredniej klasy wszystko pieknie smiga. Chyba ze port robi Rockstar...

Edytowane przez Nezumi

Napisano

Nezumi ma racje zobacz Monio ze te produkcje o ktorych wspominasz (jak mniemam glownie uncharted) byly tworzone jako exclusive'y na jedna badz druga konsole (badz co badz przez studia ktore swoje silniki maxymalnie wyzylowaly na wydajnosc danej konsoli) a demo Kary... zwroc uwage ze tam .. niema nic praktycznie kawalek pokoju jedna postac animowana i pare animowanych lap robotow.. :) to jest ograniczenie konsol kiedy chce sie stworzyc duzy tytul i tutaj nie ma zadnego belkotu tylko szczera prawda puki nie wyjdzie nowa generacja to kazdy ze wzgledu na zarobek ktory plynie z rynku konsolowego bedzie rownal do poziomu troche wstecz.

Napisano

To oczywiście że konsole mają bardzo przestarzałe bebechy w porównaniu do obecnych komputerów ze średniej półki. Pewnie że z komputerów da się wyciągnąć o wiele więcej niż z konsol.

Chodziło mi o to że mimo tego nadal da się na konsolach robić przepięknie wyglądające gry. Mowa oczywiście o dopieszczonych tytułach ekskluzywnych bo one potrafią mieć grafikę niewiele słabszą niż ładna gra na mocnym pececie. Tu chodzi mi o tą całą optymalizacje i dopieszczanie wszystkiego zamiast stosowania średnio wydajnych gotowych rozwiązań.

Napisano

...znowu opowieść o tosterze z duszą człowieka.... albo o człowieku bez duszy, który chce zostać tosterem....:))))

Napisano

czy to co zobaczylem to realtajm z silnika pisanego przez dwoch ludzi?? bo cos tu nie gra...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności