Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich. Ostatnio siedziałem troszkę nad modelowaniem na potrzeby game artu i powstał pomysł na zrobienie ulubionej postaci z Batmana(mała odskocznia od animacji).

Koncept pochodzi z filmu Batman - W Cieniu Czerwonego Kaptura (Batman Under The Red Hood).

Jest to tylko model + tekstura, bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :)

Wrzucam do final work ponieważ już nie będę pracował nad samą postacią a jedynie jak się znajdzie czas to przetestuje w UDK z animacjami i komiksowym shaderem.

Pozdrawiam,

redhoodfinal.png[ATTACH=CONFIG]86705[/ATTACH]

Edytowane przez floo

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Postać fajna, ale biedna tekstura. Podaj siatę, polycount i texy - to gameart;) Pozdrawiam.

Napisano

swietna postac, a under the red hood jedna z najlepszych animacji o batku

Napisano

Oooo Red Hood mój ulubiony anty-heros.

 

Model niezły, ale tekstury to się nie postarałeś, dodatkowo oświetlenie za ciemne jak na prezentacje.

 

Też planuję zrobić jego wersje GA :) za jakiś czas się za to zabiorę.

Film widziałem, jakość animacji może nie na najwyższym poziomie, choć niezła, ale sam film dobry, a końcowe mordobicie miodne :)

Edytowane przez n-pigeon

Napisano
  • Autor

Model: 5932 tris

Tekstury: 1024x1024 color + lekki paint,

redhoodwire.png

redhoodtex.png

redhoodpose2.png

redhoodpose1.png

redhoodwip16.png

Doszedłem do wniosku że teksturę będę męczył już pod UDK na efekt końcowy, ale przyznam że sculpt to wymagany standard, a więc brakuje detalu. Dziś zrobił był model troszkę inaczej.

Dzięki za komenty.

Edytowane przez floo
add image

Napisano

Podniósłbym jeszcze kolana, z takimi proporcjami animacja może wyglądać dziwnie, widać to nawet na pozie w biegu. Rozumiem, że to stylizacja, ale takie krótkie łydki i długie uda wyglądają dziwnie.

 

Wcześniej myślałem, że kolana są wyżej.

Napisano

Ta poza 'w biegu' trochę dziwnie wygląda, jak podnosisz prawą nogę to która ręka idzie do przodu lewa czy prawa?:P A sam modelik bardzo fajny.

Napisano

hey

Jak dla mnie to teksturze dużo nie trzeba Red_Hood_01.jpg

zależy jaki styl sobie wybrałeś.

btw "bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :) " - zdaje się że nowe diablo niema normali:P ?

Napisano

Teksturka wygląda jak w animacji, moim sdaniem na plus. W UDK jakiś toonowy shader zrobić i będzie spoczko.

Napisano
  • Autor

@ n-pigeon faktycznie kolanka nie są poprawnie anatomicznie, zobaczymy jak to wyjdzie po pierwszych animacjach, jak wyjdzie karykatura to zmienię :)

@ultrakaka potwierdzam ;) uśmiałem się przy tym, bo pozy z reguły robię na spontanie i w ps po poprawce pomyliłem warstwy, przekonany że jest ok, taki chochlik. :P poprawiłem.

@Plugawiciel tak, stylizacja była w oparciu o ten obrazek, oczywiście trzeba to załatwić shaderami, mam nadzieje że znajdę na to czas i wykończę postać docelowo w silniku.

Z normalką miałem na myśli, brak szczegółów które również fajnie wypala się z Hi poly(sculpt) na AO i Point Map Shadow. :) Jak dla mnie to znaczne ułatwienie przy tworzeniu teksturek ;)

 

Dodałem kolejnego propsa(pistolecik) + poza.

 

Dzięki za komennty!

Napisano

superek - mi sie bardzo podoba - taki prawdziwy hultaj z niego :)

 

ultrakaka dobrze mowi - jakis stylowy shader mu dac i bedzie gicio (jak np. postacie z tf2 - wiem ze mozna gdzies w sieci wydlubac jak dokladnie postacie z tf2 byly cieniowane...)

 

pozdrawiam

f.

Napisano
  • Autor

Dzięki, jestem właśnie po pierwszych testach shadera w UDK, jak wydłubię coś ciekawego to dorzucę do wątku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności