Napisano 25 Czerwiec 201212 l Witam wszystkich. Ostatnio siedziałem troszkę nad modelowaniem na potrzeby game artu i powstał pomysł na zrobienie ulubionej postaci z Batmana(mała odskocznia od animacji). Koncept pochodzi z filmu Batman - W Cieniu Czerwonego Kaptura (Batman Under The Red Hood). Jest to tylko model + tekstura, bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :) Wrzucam do final work ponieważ już nie będę pracował nad samą postacią a jedynie jak się znajdzie czas to przetestuje w UDK z animacjami i komiksowym shaderem. Pozdrawiam, [ATTACH=CONFIG]86705[/ATTACH] Edytowane 1 Lipiec 201212 l przez floo
Napisano 25 Czerwiec 201212 l Postać fajna, ale biedna tekstura. Podaj siatę, polycount i texy - to gameart;) Pozdrawiam.
Napisano 25 Czerwiec 201212 l swietna postac, a under the red hood jedna z najlepszych animacji o batku
Napisano 25 Czerwiec 201212 l Oooo Red Hood mój ulubiony anty-heros. Model niezły, ale tekstury to się nie postarałeś, dodatkowo oświetlenie za ciemne jak na prezentacje. Też planuję zrobić jego wersje GA :) za jakiś czas się za to zabiorę. Film widziałem, jakość animacji może nie na najwyższym poziomie, choć niezła, ale sam film dobry, a końcowe mordobicie miodne :) Edytowane 25 Czerwiec 201212 l przez n-pigeon
Napisano 25 Czerwiec 201212 l Autor Model: 5932 tris Tekstury: 1024x1024 color + lekki paint, Doszedłem do wniosku że teksturę będę męczył już pod UDK na efekt końcowy, ale przyznam że sculpt to wymagany standard, a więc brakuje detalu. Dziś zrobił był model troszkę inaczej. Dzięki za komenty. Edytowane 26 Czerwiec 201212 l przez floo add image
Napisano 25 Czerwiec 201212 l Podniósłbym jeszcze kolana, z takimi proporcjami animacja może wyglądać dziwnie, widać to nawet na pozie w biegu. Rozumiem, że to stylizacja, ale takie krótkie łydki i długie uda wyglądają dziwnie. Wcześniej myślałem, że kolana są wyżej.
Napisano 26 Czerwiec 201212 l Ta poza 'w biegu' trochę dziwnie wygląda, jak podnosisz prawą nogę to która ręka idzie do przodu lewa czy prawa?:P A sam modelik bardzo fajny.
Napisano 26 Czerwiec 201212 l hey Jak dla mnie to teksturze dużo nie trzeba zależy jaki styl sobie wybrałeś. btw "bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :) " - zdaje się że nowe diablo niema normali:P ?
Napisano 26 Czerwiec 201212 l Teksturka wygląda jak w animacji, moim sdaniem na plus. W UDK jakiś toonowy shader zrobić i będzie spoczko.
Napisano 26 Czerwiec 201212 l Autor @ n-pigeon faktycznie kolanka nie są poprawnie anatomicznie, zobaczymy jak to wyjdzie po pierwszych animacjach, jak wyjdzie karykatura to zmienię :) @ultrakaka potwierdzam ;) uśmiałem się przy tym, bo pozy z reguły robię na spontanie i w ps po poprawce pomyliłem warstwy, przekonany że jest ok, taki chochlik. :P poprawiłem. @Plugawiciel tak, stylizacja była w oparciu o ten obrazek, oczywiście trzeba to załatwić shaderami, mam nadzieje że znajdę na to czas i wykończę postać docelowo w silniku. Z normalką miałem na myśli, brak szczegółów które również fajnie wypala się z Hi poly(sculpt) na AO i Point Map Shadow. :) Jak dla mnie to znaczne ułatwienie przy tworzeniu teksturek ;) Dodałem kolejnego propsa(pistolecik) + poza. Dzięki za komennty!
Napisano 27 Czerwiec 201212 l superek - mi sie bardzo podoba - taki prawdziwy hultaj z niego :) ultrakaka dobrze mowi - jakis stylowy shader mu dac i bedzie gicio (jak np. postacie z tf2 - wiem ze mozna gdzies w sieci wydlubac jak dokladnie postacie z tf2 byly cieniowane...) pozdrawiam f.
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Fajna postać przyjemnie się na nią patrzy. Nie wiem ale może to coś pomoże: http://forum.unity3d.com/threads/93194-Team-Fortress-2-Toon-Shader-in-Unity-Free-Version lub to może coś pomoże Ale nie wiem. Pozdro
Napisano 1 Lipiec 201212 l Autor Dzięki, jestem właśnie po pierwszych testach shadera w UDK, jak wydłubię coś ciekawego to dorzucę do wątku.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto