floo Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 (edytowane) Witam wszystkich. Ostatnio siedziałem troszkę nad modelowaniem na potrzeby game artu i powstał pomysł na zrobienie ulubionej postaci z Batmana(mała odskocznia od animacji). Koncept pochodzi z filmu Batman - W Cieniu Czerwonego Kaptura (Batman Under The Red Hood). Jest to tylko model + tekstura, bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :) Wrzucam do final work ponieważ już nie będę pracował nad samą postacią a jedynie jak się znajdzie czas to przetestuje w UDK z animacjami i komiksowym shaderem. Pozdrawiam, [ATTACH=CONFIG]86705[/ATTACH] Edytowane 1 Lipiec 2012 przez floo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 Postać fajna, ale biedna tekstura. Podaj siatę, polycount i texy - to gameart;) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr3buh Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 swietna postac, a under the red hood jedna z najlepszych animacji o batku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 (edytowane) Oooo Red Hood mój ulubiony anty-heros. Model niezły, ale tekstury to się nie postarałeś, dodatkowo oświetlenie za ciemne jak na prezentacje. Też planuję zrobić jego wersje GA :) za jakiś czas się za to zabiorę. Film widziałem, jakość animacji może nie na najwyższym poziomie, choć niezła, ale sam film dobry, a końcowe mordobicie miodne :) Edytowane 25 Czerwiec 2012 przez n-pigeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 25 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2012 (edytowane) Model: 5932 tris Tekstury: 1024x1024 color + lekki paint, Doszedłem do wniosku że teksturę będę męczył już pod UDK na efekt końcowy, ale przyznam że sculpt to wymagany standard, a więc brakuje detalu. Dziś zrobił był model troszkę inaczej. Dzięki za komenty. Edytowane 26 Czerwiec 2012 przez floo add image Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 Podniósłbym jeszcze kolana, z takimi proporcjami animacja może wyglądać dziwnie, widać to nawet na pozie w biegu. Rozumiem, że to stylizacja, ale takie krótkie łydki i długie uda wyglądają dziwnie. Wcześniej myślałem, że kolana są wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Ta poza 'w biegu' trochę dziwnie wygląda, jak podnosisz prawą nogę to która ręka idzie do przodu lewa czy prawa?:P A sam modelik bardzo fajny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Plugawiciel Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 hey Jak dla mnie to teksturze dużo nie trzeba zależy jaki styl sobie wybrałeś. btw "bez normalek i całej reszty, więc model nie ma certyfikatu Game Standard 2012. :) " - zdaje się że nowe diablo niema normali:P ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 26 Czerwiec 2012 Share Napisano 26 Czerwiec 2012 Teksturka wygląda jak w animacji, moim sdaniem na plus. W UDK jakiś toonowy shader zrobić i będzie spoczko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 26 Czerwiec 2012 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2012 @ n-pigeon faktycznie kolanka nie są poprawnie anatomicznie, zobaczymy jak to wyjdzie po pierwszych animacjach, jak wyjdzie karykatura to zmienię :) @ultrakaka potwierdzam ;) uśmiałem się przy tym, bo pozy z reguły robię na spontanie i w ps po poprawce pomyliłem warstwy, przekonany że jest ok, taki chochlik. :P poprawiłem. @Plugawiciel tak, stylizacja była w oparciu o ten obrazek, oczywiście trzeba to załatwić shaderami, mam nadzieje że znajdę na to czas i wykończę postać docelowo w silniku. Z normalką miałem na myśli, brak szczegółów które również fajnie wypala się z Hi poly(sculpt) na AO i Point Map Shadow. :) Jak dla mnie to znaczne ułatwienie przy tworzeniu teksturek ;) Dodałem kolejnego propsa(pistolecik) + poza. Dzięki za komennty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 27 Czerwiec 2012 Share Napisano 27 Czerwiec 2012 superek - mi sie bardzo podoba - taki prawdziwy hultaj z niego :) ultrakaka dobrze mowi - jakis stylowy shader mu dac i bedzie gicio (jak np. postacie z tf2 - wiem ze mozna gdzies w sieci wydlubac jak dokladnie postacie z tf2 byly cieniowane...) pozdrawiam f. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stillatwork Napisano 29 Czerwiec 2012 Share Napisano 29 Czerwiec 2012 Fajna postać przyjemnie się na nią patrzy. Nie wiem ale może to coś pomoże: http://forum.unity3d.com/threads/93194-Team-Fortress-2-Toon-Shader-in-Unity-Free-Version lub to może coś pomoże Ale nie wiem. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 1 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 1 Lipiec 2012 Dzięki, jestem właśnie po pierwszych testach shadera w UDK, jak wydłubię coś ciekawego to dorzucę do wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się