Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,

Od jakiś 3 lat przeglądam forum i jestem oczarowany poziomem prezentowanych prac. Zawsze chciałem być tak dobry, lecz niestety nic nie robiłem w tym kierunku.Teraz gdy mam 17lat zauważam ile rzeczy mogłem zrobić.

Postanawiam pracować nad sobą przynajmniej 3h dziennie.

 

 

Moja pierwsza styczność z tabletem

test.png

Edytowane przez AMBIPOZE
Napisano

Gruszka wyszła Ci straszne płasko.

Podczas rysowania/malowania warto myśleć o każdym obiekcie jak o bryle w przestrzeni.

Znacznie ułatwia to zrozumienie zasad padania i odbijania światła i wzajemnych relacji między obiektami.

Napisano

Im wcześniej tym lepiej, sam mam 16 ;) Mam podobne prace z okresu totalnych początków ale nie tak optymistyczne więc chyba jest good.

 

EDIT : Nie maluj na białym tle i maluj z natury! ;)

Napisano

Dzięki wszytkim

sam sie dziwie jak mogłem nie zauważyć tak płaskich "brył",postaram się to poprawić

owoce.png

 

i na dobranoc zrobiłem sobie concept młodej biedronki która nie ma kropek wiec musi je sobie wytatuować

biedronka.png

Wciąż naprzód i naprzód.

Napisano

Soulinka12- dzięki, ale i tak wiem ze jest źle

troche wczorajszych prac

ptaszki.png

zolw.png

zupka.png

drzewo.png

zastanawiam sie co bardziej wplywa na poprawe skilla- speedy czy wykańczanie prac co do najmniejszego detalu.

Napisano

zastanawiam sie co bardziej wplywa na poprawe skilla- speedy czy wykańczanie prac co do najmniejszego detalu.

 

Mi sie wydaje, że najlepsze jest stawianie sobie celów i osiąganie ich, wyznaczanie sobie zagadnień do nauki i uczenie się ich. A speedy/wykańczane prace to jedynie narzędzia za pomocą których wspomniane cele osiągasz. Niektórych rzeczy jak np kompozycja czy relacje koloru w całym obrazku nauczysz się robiąc speedy, inne, na przykład wierne oddawanie faktur albo cierpliwości itp nauczysz się dłubiąc uparcie detale. Krótko mówiąc, wszystko jest dla ludzi.

Napisano

Skończyły się wakacje to trzeba sie brać ostro do roboty.Postaram sie robić przez najbliższy miesiąc tylko martwą.

Na początek taki pajacyk z Zakopanego.

pinokio.jpg

Napisano

Pani Zagadka ma duża asymetrię piersi ( sutek w kosmosie ) . Pewnie to z fotki rysowałeś , wrzuć ją sobie na warstwe i porównaj na przezroczystości gdzie i co się nie zgadza.

Napisano (edytowane)

5lat(...)ze sporymi przerwami. Staram sie wyrwac z szarej rzeczywisosci pracy na produkcji. Bardzo rzadko publikuje swoje prace w necie bo zawsze uwazam ze sa slabe i ze nie warto. Czuje jednak, ze stoje w miejscu dlatego wracam i bardzo prosze o krytyke

Prace od najstarszych do najnowyszch

wEVjQk3.jpg

Najmniej z niego jestem zadowlolony. Dlubalem go i dlubałem

sTYYwso.jpg

Jedna z pracek z daily plein air painting z google maps.

http://www.mapcrunch.com/s/519761_301be8d8

ZImQ3Cx.jpg

Edytowane przez AMBIPOZE
  • Like 1
Napisano

Ja myślę, że nie masz się czego bać absolutnie. Obie te pracki twoje wymyślone mają jakąś historie i nie są pustymi obrazkami. Technicznie też bardzo ok więc trenuj więcej a będzie dobrze. Widać, że rozumiesz o co biega z walorem i kolorkami więc na prawdę zostaje kwestia treningu a skill przyjdzie z czasem. Pozdrawiam

Napisano

Fajna jest ta ostatnia praca całkiem, szczegolnie posiać, pochodnia i światło na drzewach (chociaż wątpie by pochodnia czy nawet ognisko miało tak daleki zasięg światła [drzewo na pierwszym planie też je łapie, a jednak patrząc po skali jest spory kawałek od źródła światła]). Dodałbym jakiś świecący element na stworze i/lub zmieniłbym jego design bo wydaje się być miałki i trochę psuje wrażenia z całości, być może ciekawsza poza też dałaby kolejny wymiar historii, np spoglądający przed drzewa, rozglądający się.

Napisano

Dzięki za cenne rady, postaram się je wykorzystać następnym razem. Co do światła, faktycznie jest troche za mocne. Z drugiej strony nie chciałem zeby było zbyt słabe żeby scena nie była zbyt ciemna.

 

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad mentorshipem, kursem enviro deisgnu, bo jak pisalem wczesniej czuje, ze stoje w miejscu

Czy ktoś mógłby mi coś polecić, wypowiedzieć sie czy w ogole warto. Bedę bardzo wdzięczny.

A może powinienem wrócić do podstaw z rysunku. Przyznaje się, wole malować niż rysować

Napisano

Pytanie co byś chciał robić- chcesz być concept artystą czy ilustratorem? Podstawy rysunku są ważne i cały czas powinieneś je ćwiczyć niezależnie od poznawania trudniejszych zagadnień. Pozdro

Napisano

Jakby to ująć.

Ze mną jest taki problem, ze sam dobrze nie wiem wiec ciezko cokolwiek doradzić. Po prostu na wszystko co patrze i jest dobrze zrobione to chciałbym to robić. Ilustracje, concept art, animacje, 2d, 3d, efekty specjalne(...) wszytko to podziwiam i wydaje mi sie bardzo fajne. Ale tak, environment to jest coś co chyba najbardziej mnie kreci. Enviro design bardziej w stronę visual development czyli taki concept art bardziej stylizowany jak dobrze rozumiem.

Napisano

To może trzeba wstrzymać się z deklaracjami i przez pewien czas robić to co sprawia radosc. Podstawy sa wszedzie te same, wiec nigdzie nie pobłądzisz.

Napisano

W tym roku zacząłem bawić się akwarelami i gwaszem. Oto kilka około godzinnych plenerkow wykonanych tymi farbkami

Mam nadzieje, że w przyszłym roku bedzie ich wiecej

robert-kubik-img-20191005-141946.jpg?157

robert-kubik-11.jpg?1570278793

robert-kubik-33.jpg?1570278797

robert-kubik-1111.jpg?1570279106

robert-kubik-22.jpg?1570278794

robert-kubik-44.jpg?1570278799

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności