Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Od lat nic nie postowałem, więc pomyślałem sobie, że dobrze byłoby coś po tak długim okresie czasu coś wrzucić.

Ursus (modelowanie, teksturowanie, światło) i więzienie (meshing, światło) prace własne + jeden zrzut ze starego projektu (teksturowanie) + Bulletstorm (meshing+postproces+sporadyczne modelowanie i teksturowanie).

 

Fabryka Ursus zdjęcia vs 3D lc9xd.jpg

Fabryka Ursus shots zhz2Q.jpg

 

Więzienie Visual Prototype MhOEL.jpg

 

Stary projekt Opuszczony dom OQh5u.jpg

 

Bulletstorm Pustynia - Jaskinie e4YUo.jpg

Bulletstorm Centrum handlowe kbpOt.jpg

Bulletstorm Monorail OhShP.jpg

Bulletstorm Parking yvMoC.jpg

Bulletstorm Prolog IQvrk.jpg

Bulletstorm Sztorm ooKxR.jpg

Bulletstorm Undercity #1 xLWwS.jpg

Bulletstorm Undercity #2 hC5qf.jpg

Bulletstorm Undercity #3 om6HY.jpg

 

 

-----------------

Krystian Stefański

Senior 3D Artist/LD @ People Can Fly/EPIC GAMES[ATTACH=CONFIG]86693[/ATTACH]

Edytowane przez Christian Noir Stein
  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładne Krystek. Mógłbyś zaznaczyć który Ursus to real a który endzajn, scriny można rozróżnić tylko po tajemniczej postaci w przejściu :).

Napisano

niektóre enviro mniej ciekawe od innych ale musze przyznac ze swietnie poradziles sobie z przeniesieniem zdjecia do udk, screeny wygladaja bardzo przekonywujaco.

Swietna robota!




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności