Napisano 28 Czerwiec 201212 l Witajcie, Chciałbym podzielić się stillką, którą zacząłem już dość dawno temu (progress rozpoczął się jeszcze tu na forum w wątku Skeczbuk gdzieś na strychu max3d.pl). Postać została wykonana (za pozwoleniem autora) w oparciu o świetny koncept art Vincenta Proce, który to powstał do mojej ulubionej gry (zgadnijcie jakiej :) ), ale nie został ostatecznie wykorzystany. http://2.bp.blogspot.com/_IrX2dnfvNL4/SrBZR660wzI/AAAAAAAAALU/ymgqQCmWPUc/s1600-h/Scorpion_01b.jpg Sam model ukończyłem już dość dawno temu (stąd wiele niedociągnięć, w tym głównie anatomia i siatki, których tu akurat za dobrze nie widać), jednakże pomysł na obranie tego w ramy jakieś scenki pojawił się dopiero niedawno. Także siły na zbudowanie shaderów i tekstur brakowało bardzo długo. Ostateczny efekt w załączniku, jednakże scenka prezentuje się znacznie lepiej w większej rozdzielczości tutaj: http://www.robertkudera.pl/inne/artooro/artooro_scorp_fin.jpg Model powstał na spółkę w Zbrushu i 3dsMax, postprodukcja została wykonana w Photoshopie. Większość ciuchów była wyjątkowo symulowana w Maxie, częśc jednakże podrzeźbiana lub rzeźbiona od podstaw. Render został wykonany w Vrayu. Więcej obrazków i materiałów z progressu postaram się wrzucić po weekendzie jeśli znajdą się zainteresowani :) Chciałbym serdecznie podziękować moim przyjaciołom i kolegom z pracy oraz spoza pracy, którzy pomogli mi na wielu etapach powstawania pracki - bez Was nie byłoby nawet mowy o ruszeniu tematu poza fazę modelowania ciała :) - Dzięki!! To chyba tyle. Mam nadzieję, że nie ma padliny i jakoś da się na to spoglądać :) Pozdrawiam! [ATTACH=CONFIG]86673[/ATTACH] Edytowane 29 Czerwiec 201212 l przez ArTooRo
Napisano 28 Czerwiec 201212 l o panie, jest konkret. 5 gwiazdek i front bez 2 zdan jedynie kompresja mogła by byc troche mniejsza EDIT: dopiero kliknalem wersje hi-res, cofam to o kompresji;)
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Dobre w ryj:)) Mam nadzieję, że pokusisz się o jeszcze inny enviro, bo postać ma potencjał:) Pozdr
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Jako wielki fan Mortal Kombat muszę przyznać że ciekawy pomysł na postać Scorpiona. Wykonanie robi wrażenie i również jestem za tym by wykonać klimatyczne enviro. Może dodatkowo jeszcze zrobić alternatywną pozę. FINISH HIM! :)
Napisano 29 Czerwiec 201212 l rewelacja! wersja Hires jest po prostu piekna. szkoda ze nie jest widescreen bo bym mial nowa tapete ;)
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Świetna praca. Na początku jak odpaliłem wątek to myslałem że to ten koncept, fantastycznie plastyczne oświetlenie. Jedyne co mi się nie podoba to plamy farby na tej chuście przewiązanej na klacie, wygląda jakbyś wykorzystał tą samą (świetną swoją drogą) teksturę co na reszcie ciuchów tylko zmienił jej skale. Lepiej by wyglądała w jednolitym czarnym. Ten postrzępiony rękaw to mistrzostwo. Nawet nie ogarniam jak coś takiego ogarnąć. Gratulacje.
Napisano 29 Czerwiec 201212 l Rewelacja, porwane ubranie miażdży. Szkielety są fajne i całkiem zgodne z kanonem, ale mi Scorpion już zawsze będzie się kojarzyć z lasem z pierwszego filmu :)
Napisano 2 Lipiec 201212 l Autor Dzięki serdeczne za komentarze, krytykę oraz fronta :D Trudno się nie zgodzić ze słowami uwagi, jednakże prackę uważam za zakończoną i naukę na wskazanych błędach postaram się wynieść z pewnością na przyszłość. Tymczasem wrzucam troszku stuffu składowego: Kilka clay renderów Turntable ciała (ostrzegam, że anatomia już wyraźnie przestarzała i niedopracowana :) ) Rzut okiem na proces formowania spodni clothem maxowskim.
Napisano 3 Lipiec 201212 l Niesamowita praca, klimatyczna. Czy taki szkielet też się robi na podstawie blueprintów jak np. samochody?
Napisano 3 Lipiec 201212 l ubranie świetnie ci wyszło, zresztą reszta też, widać dużo pracy w to włożyłeś.
Napisano 4 Lipiec 201212 l Autor Dzięki raz jeszcze. Z kościotrupem w pewnym sensie tak jest - korzysta się z rysunków anatomicznych, rzutów każdej najmniejszej kostki z wielu stron (polecam atlas Jeno Barcsaya), jednakże potrzebny jest do tego research zdjęć kości z neta. Korzystanie z blueprintów ogranicza się w zasadzie do złapania proporcji i skali, ale cała reszta roboty to już dłubanie brushem (to nadal organika, więc matematyczna dokładność odwzorowania nie ma tu miejsca). Akurat ten model kościaka powstał w celach nauki anatomii (przy obrazku wykorzystałem go przy okazji), więc do całej otoczki referencyjnej doszła jeszcze analiza działania poszczególnych elementów, stawów, panewek itd. Jeśli zaś chodzi o kolejne obrazki mortalowe to niet :) mam już klepnięte co chciałem, jeden fanart styknie i teraz zostanę już tylko zwyczajnie przy łamaniu arcade sticka na growej pierwszej trylogii :)