ad_2000 Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 (edytowane) Witam, Po prawie rocznej przerwie udało nam się wreszcie skończyć ten temat. Edytowane 3 Lipiec 2012 przez ad_2000 brak minaturki
Lucek Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Dodaj proszę do wątku miniaturkę. Poza tym dobra robota. Jedynie kadry mnie nie przekonują.
adek Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Bardzo dobra robota. Przede wszystkim podaj link do WIPa w którym można oglądać postępy z powstawania tej pracy. Tam widać detal i wkład w nią włożony. Pierwszy render najlepszy.
ad_2000 Napisano 3 Lipiec 2012 Autor Napisano 3 Lipiec 2012 Dziękuje serdecznie. Jeżeli chodzi o kadrowanie to każdą krytykę oraz sugestie przyjmiemy z uwagą :-) link do WIP : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=77984
Logos Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Moim zdaniem auta do wymiany. Strasznie odstają jakościowo od reszty.
FF Napisano 3 Lipiec 2012 Napisano 3 Lipiec 2012 Nocny by był najlepszy gdyby nie materiały samochodów które z kolei w dziennym wyglądają bardzo dobrze. Tak czy inaczej kawał dobrej roboty.
arturskoczek Napisano 4 Lipiec 2012 Napisano 4 Lipiec 2012 widać ogrom pracy ;) bardzo fajnie wyszło. Kadrowanie faktycznie średnio, samochody za bardzo się odcinąją, widziałbym raczej jakiś skuter albo inne, ale starsze samochody :) Deszcz ok, ale mogłeś pokusić się dodanie jakiejś kapiącej wody, kropelek na samochodach :)
peter_f Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 Dobra robota, szczególnie podoba mi się 'jedynka'. Widać ogrom włożonej pracy. Pozdrawiam Piter
rozpruwacz Napisano 9 Lipiec 2012 Napisano 9 Lipiec 2012 bylem tam, i pomimo ze pieknie to wymodelowales rendery nie pokazuja calego piekna tego budynku.... to przedewszystkim wina ustawienia kamery uwazam.... ale nie ma co marudzic, poza kadrowaniem jest pieknie :) ciekawoskta: parter w tym budynku jest wylozony "ceglami" z drewna, postawionymi na sztorc w podlodze, tak zeby konie ktore tam wjezdzaly, nie halasowaly potkowami :)
ad_2000 Napisano 10 Lipiec 2012 Autor Napisano 10 Lipiec 2012 Dzięki za konstruktywną krytykę w temacie kadrowania ale czy ktoś mi może napisać co tak naprawdę konkretnie waszym zdaniem jest nie tak z tym kadrowaniem. Będę wdzięczny za tego typu informacje. " Ciekawostka" - git :-)
GRiPi Napisano 13 Lipiec 2012 Napisano 13 Lipiec 2012 (edytowane) Jeśli chodzi o moje zdanie, to najbardziej razi "ściśnięcie" budynku w poziomie. Rozumiem, że chciałeś uzyskać piony w perspektywie jednocześnie nie wykonując niemożliwych fizycznie ujęć(np. usuwając budynek z naprzeciwka). Takie ujęcie wygląda na zniekształcone. Dodatkowo, może to tylko moja fanaberia, ale gdy patrzę na ujęcia, to podświadomie szukam punktów zbiegu perspektywy, które są poza kadrem. Bardziej przystępne są wygooglane fotografie: Może spróbować ujęć z przeciwnego budynku, niekoniecznie z parteru? Z odpowiednio szerokokątnym obiektywem. Albo skorzystać z transformacji panoramicznej? P.S. ZNACZNIE bardziej mnie się podoba podejście do nocnego ujęcia z wipa: Za dużo ambientu w finale. Edytowane 13 Lipiec 2012 przez GRiPi
comander_barnik Napisano 15 Lipiec 2012 Napisano 15 Lipiec 2012 Technicznie ładne, close up na detal rewelacjay ale czemu znowu guess vertical w kamerze i to tak mocno rzucajacy sie w oczy?
Rekomendowane odpowiedzi