ad_2000 Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 (edytowane) Witam, Po prawie rocznej przerwie udało nam się wreszcie skończyć ten temat. Edytowane 3 Lipiec 2012 przez ad_2000 brak minaturki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 Dodaj proszę do wątku miniaturkę. Poza tym dobra robota. Jedynie kadry mnie nie przekonują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adek Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 Bardzo dobra robota. Przede wszystkim podaj link do WIPa w którym można oglądać postępy z powstawania tej pracy. Tam widać detal i wkład w nią włożony. Pierwszy render najlepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ad_2000 Napisano 3 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 3 Lipiec 2012 Dziękuje serdecznie. Jeżeli chodzi o kadrowanie to każdą krytykę oraz sugestie przyjmiemy z uwagą :-) link do WIP : http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=77984 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Logos Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 Moim zdaniem auta do wymiany. Strasznie odstają jakościowo od reszty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FF Napisano 3 Lipiec 2012 Share Napisano 3 Lipiec 2012 Nocny by był najlepszy gdyby nie materiały samochodów które z kolei w dziennym wyglądają bardzo dobrze. Tak czy inaczej kawał dobrej roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 4 Lipiec 2012 Share Napisano 4 Lipiec 2012 widać ogrom pracy ;) bardzo fajnie wyszło. Kadrowanie faktycznie średnio, samochody za bardzo się odcinąją, widziałbym raczej jakiś skuter albo inne, ale starsze samochody :) Deszcz ok, ale mogłeś pokusić się dodanie jakiejś kapiącej wody, kropelek na samochodach :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
peter_f Napisano 9 Lipiec 2012 Share Napisano 9 Lipiec 2012 Dobra robota, szczególnie podoba mi się 'jedynka'. Widać ogrom włożonej pracy. Pozdrawiam Piter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 9 Lipiec 2012 Share Napisano 9 Lipiec 2012 bylem tam, i pomimo ze pieknie to wymodelowales rendery nie pokazuja calego piekna tego budynku.... to przedewszystkim wina ustawienia kamery uwazam.... ale nie ma co marudzic, poza kadrowaniem jest pieknie :) ciekawoskta: parter w tym budynku jest wylozony "ceglami" z drewna, postawionymi na sztorc w podlodze, tak zeby konie ktore tam wjezdzaly, nie halasowaly potkowami :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ad_2000 Napisano 10 Lipiec 2012 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2012 Dzięki za konstruktywną krytykę w temacie kadrowania ale czy ktoś mi może napisać co tak naprawdę konkretnie waszym zdaniem jest nie tak z tym kadrowaniem. Będę wdzięczny za tego typu informacje. " Ciekawostka" - git :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GRiPi Napisano 13 Lipiec 2012 Share Napisano 13 Lipiec 2012 (edytowane) Jeśli chodzi o moje zdanie, to najbardziej razi "ściśnięcie" budynku w poziomie. Rozumiem, że chciałeś uzyskać piony w perspektywie jednocześnie nie wykonując niemożliwych fizycznie ujęć(np. usuwając budynek z naprzeciwka). Takie ujęcie wygląda na zniekształcone. Dodatkowo, może to tylko moja fanaberia, ale gdy patrzę na ujęcia, to podświadomie szukam punktów zbiegu perspektywy, które są poza kadrem. Bardziej przystępne są wygooglane fotografie: Może spróbować ujęć z przeciwnego budynku, niekoniecznie z parteru? Z odpowiednio szerokokątnym obiektywem. Albo skorzystać z transformacji panoramicznej? P.S. ZNACZNIE bardziej mnie się podoba podejście do nocnego ujęcia z wipa: Za dużo ambientu w finale. Edytowane 13 Lipiec 2012 przez GRiPi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
comander_barnik Napisano 15 Lipiec 2012 Share Napisano 15 Lipiec 2012 Technicznie ładne, close up na detal rewelacjay ale czemu znowu guess vertical w kamerze i to tak mocno rzucajacy sie w oczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi