Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam witam... kupę lat, przyznam że się trochę stresuje...

no to może najpierw wrzucę a później będę pisał...

 

no i się wytłumaczę czemu tak długo nie wrzucałem nic :)

 

xxflattenstage3.jpg

martwanostepsfinisz.jpg

 

trexx.jpg

 

triceratops.jpg

 

spawnlikeimpressionsfla.jpg

 

newdinofaund.jpg

fuckp.jpg

 

diplodino.jpg

 

jeszcze parę Wip`ow które się kurzą od jakiegoś czasu i trochę ćwiczeń

twmen.jpg

 

 

panijesieni.jpg

 

 

ladymcbetiiubieramy.jpg

 

exercisei.jpg

 

eagleattack.jpg

 

chinx.jpg

 

bwgirlsketcher.jpg

 

autotsh.jpg

 

auto2e.jpg

 

1a2zg4.jpg

 

 

 

 

Plakat dla przyjaciół na ślub

szkic3macsieformatukoni.jpg

Edytowane przez rosikowski
Napisano

Dzięki za korektę, że też nikt tego w firmie nie znalazł

martwe tak, tylko digital..

po lewej fotka robiona przez kumpla który się zna a po prawej ja malowałem

trochę stepsów zachowałem jakbyś był zainteresowany to wrzucę

Napisano

Kurde chyba się starzeję bo te martwe są dla mnie najciekawsze.

W portretach jeszcze za mało obserwujesz, poza tym jeszcze walor i kolor kuleje. Od jednego do drugiego dojdziesz dobrą drogą.

Dinozaury całkiem spoko, choć no jednokolorowe, projekt do książki/gazety fajny. ;)

Pozdrawiam

Gość porrr13
Napisano

Dołączam się do prośby o stepy i popieram przedmówców, martwa według mnie bardzo dobra, sporo jest też prehistorycznych stworzeń :P i bardzo dobrze bo też wychodzą całkiem przyzwoicie, oczywiście nie wszystkie. Gorzej jest już z sylwetkami, jednak ja osobiście uważam, że postać człowieka jest bardzo wymagająca i potrzeba lat doświadczenia aby rysować ją dobrze.

Pozdrawiam i zapraszam do mojej zakurzonej teczki :)

Napisano

Dzięki za odpowiedzi... z twarzami walczę co jakiś czas niestety często mam tak że porzucam jeden temat na parę miesięcy po to żeby zająć się czymś innym, a defakto nic dobrego z tego nie wychodzi...

powiem szczerze że parę miesięcy temu robiłem lepsze portrety, brakuje mi systematyczności, ciągłości w danym studium, sam nie wiem czym bym chciał się zająć,

 

 

a tymczasem następna martwa:

kobstepsdwn3final.jpg

 

 

kroki, nie wiem czy coś wyłapiecie interesujące no ale obiecałem:

stepsmartwazmanekinem01.jpg

 

 

studium gadów

comodou.jpg

 

rapt2.jpg

 

rapt.jpg

 

studium z innej bajki (bardziej luźne)

rinopractisssss.jpg

 

ćwiczenie waloru

 

szkiccwiczeniawalorowe.jpg

 

skończony concept jakiegoś statku, w sumie zrobiłem go po to żeby zobaczyć czego mi brakuje/czego trzeba się nauczyć

transportq.jpg

Napisano

świetnie wygląda sprawa z budowaniem brył, tworzeniem światłocienia, ale mam wrażenia że brakuje w Twoich pracach luzu. Pod tym względem uważam że ostatnia praca najlepsza.

Gigantyczna różnica występuje w przypadku porównania postaci z wyobraźni i ludzi ze zdjęcia - posiłkuj się zdjęciami także przy pracach z wyobraźni, wiem że się nie chce szukać bo mi też się nie chce ale jak poświęcę czas i znajdę to lepiej wychodzi

Napisano

Draperie oceniam bardzo wysoko, wyglądają uroczo, światłocień na plus. Gady szczególnie waran z komodo wygląda jakby szedł w stronę widza to robi wrażenie, mam słabość do tych stworzeń na plus. Co do twarzy z poprzedniego wątku mam wrażenie, że sobie nie radzisz, masz problem z określaniem proporcji jest to cholernie ważna rzecz, kiedy rysujesz ze zdjęcia. Minus nie potrafisz określać proporcji właściwie, to powoduje że tracisz podobieństwo. Można wymienić jeszcze parę błędów, ale jako amator pozwolę sobie je przemilczeć, bo nie wypada żeby "gorszy uczył lepszego", ważne że walczysz. Pamiętaj dopóki walczysz jesteś zwycięzcą, owoce pracy będą przychodzi z czasem. Powodzenia.

Napisano (edytowane)

Nilfheim racja, często się nie chce szukać referencji i praca wychodzi gorzej, nie raz już się o tym przekonałem a mimo wszystko człowiek ma czasami ochotę usiąść i coś porysować i po prostu odlecieć i nie myśleć o niczym, tymczasem spróbuje się wyluzować

 

ranholtzer cokolwiek zauważysz nie wahaj się pisać, ja się nie obrażam a raczej jestem wdzięczny za każdą dobrą radę... trzeba przysiąść do jakiejś jednej dobrej książki...

 

Swiezy dzięki, który twardy pędzel ? tam na nosorożcu ?

Edytowane przez rosikowski
Napisano

Siemanko :)

 

210x148.jpg

nowywidoczekswieta210x1.jpg

 

Mattepainting

matteking22.jpg

 

początek następnego matte

skeczgogogogogo.jpg

 

no i wziąłem sobie do serca wasze komentarze że za sztywno maluje...

kilka mniej bądź bardziej skończonych prac,

 

skeczconcept.jpg

 

skeczconceptwheeel.jpg

cmmm22.jpg

cmmm.jpg

stillworkinng.jpg

hooov2.jpg

 

Szkice:

 

skeczme.jpg

skecz.jpg

mechrunner.jpg

Napisano

Super wyszły Ci te wykreślane mechy/statki. Ciśnij tak dalej!

 

Gorzej idzie Ci z kolorem, np. w scence z bałwanami. Pomimo nocy, drzewa, domek, przystrojenia bałwanów mają czysty kolor. Podobnie jest z pozostałymi pracami, trawa zawsze zielona, skały brązowe itp, itd. Pamiętaj, że światło odbija się od wszystkich powierzchni i kolory się mieszają.

 

Postaraj się zrobić kilka prac z natury. Przerysować nawet głupi scyzoryk leżący na biurku. Fajnie wtedy człowiek zastanawia się nad kolorami np. wieczorem w pokoju jak patrzysz na białą kartkę to przez światło żarówkowe jest ona żółta choć mózg podpowiada "TO JEST BIAŁE!" a wcale tak nie jest ;P!

 

Pozwoliłem sobie na szybki over pracy z mechem:

http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2013/041/d/3/cmmm22_by_sebel-d5uhwas.jpg

Zmieniłem tylko kolory światła(cieple) i cienia(zimne) + zaznaczylem kilka blików.

 

I drugi overek wcześniej wspomnianej pracy zimowej:

http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/041/c/c/nowywidoczekswieta210x2_by_sebel-d5uhwb6.jpg

W PS Image->adjustment->color balance, ustawiłem na kolory zimniejsze, znowu dodałem kilka blików na okna, księżyc, ściemniłem brzegi i levels.

 

Mam nadzieje, że się przyda :)!

 

Pozdrawiam,

Sebel

Napisano

ewichan mie też nie podchodzą te dwie pierwsze :)

Swiezy dzięki

sebel masz rację dzięki za przypomnienie o tak ważnej rzeczy, zaraz do tego siadam...

może ciekawym pomysłem byłoby położenie białej kartki a na niej trzech czterech kolorowych przedmiotów...chmm...

Napisano

Studium żółwi:

gady.jpg

 

 

a co za tym idzie concept (przedłubany) żółwia-wędrowca-wojownika ? etc. od razu po poprzednich ćwiczeniach do niego siadłem (oczywiście Wip)

conceptturtlewip.jpg

 

 

 

 

no i moje "najulubieńsze" kreski

spacemarine1.jpg

 

spacemarine2.jpg

Napisano

No no bardzo fajny up! fajne poczucie przestrzeni masz, nie wiem czy zauważyłeś. ;)

Fajne te studia modeli, w nich także jest przestrzeń i bardzo plastyczne te ludziki.

Jedynie co to z kolorem jeszcze ubogo, może czas pomieszać trochę farbki na plecie i pobawić się?;)

Pozdrawiam!

Napisano

Świeży dobrze pisze z tym poczuciem przestrzeni. Ja na Twoim miejscu przysiadłbym do dinusia bo ma spory potencjał i to jak ładnie wygląda głowa/ tors nie pasuje do popuszczonego tła. Ostatni mi się bardzo podoba, jest progress tak trzymać!:)

Napisano

Dzięki wszystkim za komentarze, z kolorem walczę ale jak narazie przegrywam, :)

właśnie z tym dinusiem nie bardzo wiem jak poprawić tors... więcej zieleni na torsie ? cień rzucany przez głowę się źle zachowuje ? ni wim ;)

 

z tą draperią, na studiach było jej pełno, hehe [przez 3 lata nie było żadnych zajęć na rysunku z anatomii... takie studia :))]

Napisano (edytowane)

Zdecydowanie za mało postuję...

podziele się dzisiejszym wipem, właśnie walczę z odbitym światłem nieba po lewej stronie, postawą zaciemnionej nogi (że też nie widziałem tego w szkicu,) no i przede wszystkim "pozycjonowaniem" mecha na podłożu,

 

zauważyłem też że bardzo rzadko udaję mi się doprowadzić do końca projekt zaczęty dopracowanym szkicem, o wiele częściej skończę pracę malując nawet szkicując plamą zaraz po szybkim (thumbnailowym) szkicu (to jest wyjątek bo się mocno uparłem żeby to skończyć)

 

stillworkinngv2.jpg

 

to jest moje drugie albo nawet trzecie podejście do wyrenderowania tego szkicu:

o wiele lepiej czuje się w tworzeniu conceptu plamą sam nie wiem czemu,

albo poprostu nie potrafię dobrze narysować pomysłu i później jak przychodzi do renderowania wychodzi kiszka ...

stillworkinng.th.jpg

Edytowane przez rosikowski
Napisano

Bardzo fajny ten robot.

Właśnie mi brakuje takiego wyciągania formy. Ale już niedługo :D Teraz tylko tym się będę zajmował. Do skutku xD

Raz jeszcze dzięki za przypomnienie o Omenie :)

Napisano

Fajnie zaczyna to wyglądać, ale nie wiem czy najlepszym rozwiązaniem jest takie centralne umieszczenie horyzontu. Może poszeżyć kadr od dołu, bo taki styk końca stopy z krawędzią kadru nie spisuje sie najlepiej jak dla mnie. Brakuje mi też troche takiego odniesienia do jakiegoś innego obiektu, żeby można byłoby określić skalę tego robota,no i tło takie jakieś pustawe mi się wydaje. Ale tak to design robota jest naprawde fajny, tylko nadałbym stopom bardziej mobilnego kształtu - mniej holenderskiego :D

 

PS. mam nadzieję, że nie byłem zbyt krytyczny. Dzienie się czuję mówiąc innym co mi się w ich pracach nie podoba. :) O i fajny kosiarz z poprzedniej strony :D Też sobie chwalę markery od Fenga :)

Pozdro.

Napisano

Dobry Pasterz

Dzięki, tego mi było trzeba, wszystko co wypisałeś- zrobione

 

projekt zamknięty (nie oficjalnie)

jakbym załapał się gdzieś do pracy jako Concepciarz, art director pewnie byłby zadowolony,

ale biorąc pod uwagę czas jakiego potrzebowałem, to już dawno bym wyleciał

 

 

stillworkinngv6final.jpg

 

pozdro

Napisano

Witaj w klubie. Też szukam pracy w której mogłbym malować na tablecie cokolwiek :D ale w Łodzi nie ma pracy/wolnych wakatów dla ludzi z moimi umiejętnościami.

 

A co do robota to zdecydowanie widać poprawe :) A co do tempa pracy to przyjdzie z czasem (tak słyszałem :D). Wychodzę z założenia, że lepiej posiedzieć przy czymś chwile dłużej, ale później patrzeć z większym usmiechem na to co się zrobiło :).

Napisano

Dobrze prawicie Panowie, trzeba podchodzić do każdej pracki personalnej jakby miała być najlepsza na świecie, ludzie szczęśliwi i spełnieni się nie spieszą i w tym temacie trochę szkody robią tutoriale z nastawieniem na speed i brushwork, a przecież Ci goście też mają zawiechy. Idę o zakład, że mistrzowie typu Moulins czy JJ nie myślą o środkach, tylko o obiekcie który malują, narzędzia wynikają z toku myślenia o tym obiekcie, kompo itd. Czyli wszystkie środki prowadzą do celu, a środki nie są przecież celem IMO.

Napisano

Obawiam się, że Mullins i Jaime Jones nie są z tej planety więc Oni nie podlegają zwykłym prawom śmiertelników, a nawet jeśli to i tak używają kosmicznych sztuczek :D Wiedze o tym jakiego środka użyć aby osiągnąć zamierzony efekt napewno odkryli z czasem. Wydaje mi się, że puki się jest jeszcze zielonym to trzeba na chwile się zatrzymać podczas malowania i pomyśleć co zrobiłem przed chwilą i czy moge ten efekt osiągnąć szybciej i z lepszym rezultatem. Bo np zmiana narzędzia czy też innych ustawień nie trwa długo, a odpowiednie użycie prawidłowych metod jest chyba kluczem do tego, aby zmaksymalizować efekt zarówno pod względem estetyki jak i czasu. Oglądają np tutoriale jakichś wymiataczy nie widzę u nich niepotrzebnych czyności, nie malują czegoś raz by potem to pare razy zamalować tylko, żeby jakoś to wyglądało. U nich pociągnięcia pędzla się nie marnują. Znaczna czesć z nich coś wnosi. Kluczem jak dla mnie jest to aby ograniczyć ilość niepotrzebnych czynności, ale to mam nadzieję przychodzi razem z doświadczeniem, choć wolałbym wcześniej :D

Napisano

Dobry Pasterz- Jestem absolutnie za ekonomią doboru środków, tylko śmiem twierdzić, że dobór ten wynika z mocnego wyobrażenia co się chce zrobić, jeśli postanowisz zrobić flow trafionych pociągnięć bez tego wyobrażenia to polegniesz. Dyskusja na ten temat trwa już kilka wieków i są malarze, którzy te środki stwarzają na potrzeby danego dzieła oraz ci którzy bezmyślnie uzurpują różne style dla potrzeb przyziemnych. Dlatego np.nie da się z przyjemnością oglądać większości francuskich dzieł w Luwrze, bo to jest sztampa wytwarzana dla potrzeb ichniejszego rynku i gładząca ówczesny. obowiązujący światopogląd. I tak jest zawsze. Widziałem np. holenderski obraz barokowy, który z powodu swojego niedokończenia wyglądał jak obraz impresjonistyczny z trafionymi i ekonomicznymi ruchami brushy, koleś zawodowo sobie zaczynał obraz i ten portret wygląda nowocześnie i powala ekonomią. Jestem tego pewien, że najpierw liczy się obraz, a potem dopiero środki( które najlepiej poznajesz kiedy chcesz coś uzyskać dla obrazu) Inaczej jest to martwe. Natomiast ćwiczenia z ograniczonymi środkami jak najbardziej,choćby po to żeby poeksperymentować z danym narzędziem, kiedy masz czas na ćwiczenie. Pewnie jak zwykle tak namieszałem, że nie wiadomo o co chodzi :)))

Napisano

KaliditusZaliditey - Nic nie namieszałeś :) to raczej ja niedokładnie wyraziłem to o co mi chodziło. Oczywiście jestem jak najbardziej za tym aby troche "nabałaganić" np w fazie szkicu i ogólnie początkowych stadiach pracy. Chodziło mi raczej o to aby poprostu nie gubić się podczas pracy. Dla mnie bdb przykładem jest np step-by-step Tego artysty (wpatruje się w jego prace jak w obraki :D) LINK którego prace są bardzo dopracowane, ale nie wyglądają jak dla mnie na wymęczone. Oczywiście znajdą się lepsze przykłady ale ten jak dla mnie jest wystarczający. I chciałbym się tak "gubić" jak ten koleś :D. Oczywiście zgadzam się z Tobą co do tego, że trzeba wiedzieć co chce się narysować, bo inaczej powstaje tylko bałagan, a wiadomo, że łatwiej się brudzi, niż sprząta. Ale już nie róbmy off-topa u kolegi Rosikowskiego (sorrki :)) jak coś to możemy toczyć temat dalej np u mnie w teczce :)

Napisano

wiesz, fajnie ogarniasz perspektywę i formy mechaniczne w przestrzeni, masz ten sam problem co ja tzn kolorki, ale za badzo Ci tutaj nie doradzę, bo sam próbuję przez nie przebrnąć...

Napisano

Dobra wstawka. Widać postępy :). (x2)

Jedyne co to troche perspektywa siadła w tym naramienniku po prawej. Jogo lewa ręka zlew się z tłem, ale w sumie i tak wiadomo, że to jest ręka :D, Jego lewa noga odstaje przez brak dopracowania, dodałbym mu więcej detalu na twarzy i poprawił oczy, żeby były bardziej szkliste, i trochę bardziej bym ocieplił atmosferę na bardziej słoneczną, będzie weselej :). Tym bardziej, że masz cień ostry a w dni pochmurne nie ma takiego cienia, jest rozmyty. A tak to git :).

Napisano
wiesz, fajnie ogarniasz perspektywę i formy mechaniczne w przestrzeni, masz ten sam problem co ja tzn kolorki, ale za badzo Ci tutaj nie doradzę, bo sam próbuję przez nie przebrnąć...

 

Akurat w pracy powyżej wkradły się delikatne błędy z perspektywą w środkowej części tułowia bota.

Ale teczka super !

Bardzo podobają mi się kolorki w ostatniej pracy !

Napisano

dzięki :)

kurcze ale jestem zły na siebie za tą nogę, mogłem przysiąść jeszcze do niej ale koniecznie chciałem "odpowiednio wyważyć detal"

jak widać nie umiem zachować [równowagi]

 

dzięki za uwagę odnośnie cieni:) wbite do głowy!!

Napisano (edytowane)

Siema Siema

nie dawno byłem więc nikt nie tęsknił,

ogólnie, u mnie spoko, na bezrobociu siedzie i tworze, od wczoraj mamy niesamowity upał w Gorzowie i nic nie udało się zrobić, więc pomyślałem o up(dejcie) teczki, sporo nauki, szkiców, większość rzeczy (conceptów) prawie skończona

 

iuu4.jpg

j791.jpg

wt2i.jpg

 

734c.jpg

0vk2.jpg

 

9d2s.jpg

5oxk.jpg

 

a9sh.jpg

6hc1.jpg

dyuh.jpg

9z2j.jpg

 

 

malowe ze zdjęć z Gota

qw09.jpg

1gkw.jpg

5bne.jpg

okcv.jpg

 

 

concepcik zlepiony z kilku fotek i mocno podmalowany

86z1.jpg

Edytowane przez rosikowski
Napisano

Dziad na koniu i ostatnie najbardziej mi się podobają, fajnie czuć przestrzeń. Jeździec naprawdę fajnie namalowany. Jest progress, tak trzymać:)

Napisano

Dam ci dobra rade, sprawdza sie to prawie we wszytskim ale, do metalu bedzie jak ulal.

Zrob sobie sylwetke, i ja zaznacz, lub narysuj bezposrednio zaznaczenie i operuj w nim sporymi pedzlami.

Na koniec dodaj teksture czy to recznie, czy.....no wiesz :]

Napisano

WWWoj "denks" może ją dopiescze, ale najpewniej będę chciał do takiego stanu doprowadzić wszystkie stworki ze szkiców z porzedniego upa

 

ICE hehe :) wiem, wiem jakoś nie lubię maskować, sam nie wiem czemu, tylko na początku używam masek, późniejszy detal tylko twarde pędzle

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności