FRODO Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Ruszyliśmy trochę z projektem gry po dłuższej przerwie związanej z przeprowadzką(froda) i licznymi wyjazdami. Dodam jeszcze, że powróciliśmy do dawnego scenariusza, gdysz raczej nie jesteśmy w stanie zrobić gry single player w tak nielicznym składzie.. Tytuł gry to Digital World. Dzieje się ona w niedalekiej przyszłości. Fabuła: Wynalaziono nową konsolę do gier.. Ludzię będą podłączani do niej i przenoszeni do cyfrowego świata (DIGITAL WORLD) gdzie będą walczyć między sobą .. Czyli tak naprawde nikt sie nie zabija Przy okazji warto dodać że poszukujemy: -Grafików 3d -Grafików 2d -Koncept Artystów A to kilka nowych i starych modeli do gry:
SansSerif Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 chyba powinniscie jeszcze poszukac copywritera ;)
RK Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Modele broni śliczne- modele postaci strasznie kiepskie. Nie rozumiem jednego- nie jesteście w stanie zrobić single player a dacie radę z multiplayerem ?
Chris Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 tu nie chodzi o to że nie umiemy, tylko że to by zajęło kupe czasu... Te wszystki AI, questy itp.. EDIT: A postacie całe skopane, czy tylko ciała? (300 postów :D)
RK Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Wiesz- tylko moja osobista opinia ale jak dla mnie w skali 1-10 to bronie są 10 a postaci 2 (całokształt)
Max Schreck Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Ooo, i Pudzianowskiego zrobiliście ;) Tylko dlaczego sama głowa?
chveti Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 JOUPEEE wrzeszcie z powrotem bronie piękne ;) Postacie takie dziwne jakieś ale powodzenia...
darkelf Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 mnie jedno martwi.. lekkie schizy przy rigu.[chodzi o ustawienie rak wzdluz]... o modelach to juz wiesz ;)... ja bym chcial to zobaczyc w silniku.
FRODO Napisano 6 Sierpień 2004 Autor Napisano 6 Sierpień 2004 ok darkelf jak chris będie jeszcze dostępny dzisiaj to zobaczysz na silniku
Chris Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Zamiast sie nabijać też zacznij robic cos swojego :)
darkelf Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 nie nabijam sie tylko sie pytam jak wy to robicie, ze jedna osoba robi glowe a druga reszte ciala :|?? to jakos popraiwa efektywnosc?
Chris Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Niee... Poprostu Zael woli robić ciało a ja głowę... To nam lepiej wychodzi :) I tak najbardziej kocham robić bronie - mógłbym tak bez końca :)
darkelf Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 aaaaaaa... powiedzmy, ze rozumiem ;). jescze jedno bo tak mi sie nudzi ;) : riggowales tych kolesi?
Chris Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 NIe, riggiem zajmuje sie frodo, bo to nie ma byc rigg maxowy tylko taki jaki byl np. w Half-Life
Chris Napisano 6 Sierpień 2004 Napisano 6 Sierpień 2004 Dobra, kolejna broń: AK-47 Model i tekstura: BananMen Ogólne poprawki: Chris (ciekawe kto to? :D)
RK Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Fakt, tyko Milkshape trzeba kochać żeby się przyzwyczaić do jego modelera- mi mimo licznych prób nigdy się nie udało.
darkelf Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 klicek: chyba w half lifie nie bylo silnika fizycznego wiec raczej nie potrzeba konwersji jakiegos szkieletu[chyba :P]...
THE MANYSH TRAFO Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Apeluje zmiencie fabułe bo jest od jasnej cholery durnych girek chyba nie chcecie wzucac jej do tego samego kosza
RK Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 @Klicek- stary, wybacz ale ja zaczynałem od Imagine, potem truespace, amapi, przez bodaj miesiąc max (nigdy go nie lubiłem) i na koniec maya której od 4 lat jestem wierny. Po prostu akurat mi filozofia Milkshape "nie podeszła" (co nie znaczy że próbuję powiedzieć że to zły program).
darkelf Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 heh mi chodzilo o to, czy w Half Lifie jest w ogole przeprowadzana konwersja szkieletu czy jest cos jak w q2, q1 np. ze importowane sa tylko klatki animacji, bez szkieletu.
Por@szek Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Ile to AK ma poly?? Bo jak na moje to tak troche mu brakuje, model kanciaty, a texturka dobra ... tylko ze samego drewna, bo z foty. Moglbys sie troche pobawic z texturka, np czesci metalowych.A i ten odblask troche za mocny, popraw pod szopem, dopiesc.
darkelf Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 a po cholere ten szkielet? :P [w sensie, ze nie ma chyba jakichs silnikow fizycznych w hlu ani zbroi czy innego szeroko zakrojonego ekwipunku]
darkelf Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 czyli w modelu jest caly skin i animacje sa przechowywane jako ruch samych kosci? [sorki za ten offtopic :P]
RK Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 Zwykle tak jest lepiej- W ogólnym zarysie tak to wygląda: model to zapisane położenie wertexów względem siebie (bryła) i kości (informacja która kość na so i jak wpływa) a oddzielne pliki animacji przechowują informacje o przemieszczeniach kości. Dzięki temu zawierają mniejsze pliki- zamiast informacji o ruchu powiedzmy 500 vertexów tworzących rękę masz info o 2-3 przemieszczeniach punktów skrajnych kości. Komp bierze z modelu informację o tym jak vertexy są zależne od akurat przemieszczającej się kości i wylicza resztę.
KLICEK Napisano 7 Sierpień 2004 Napisano 7 Sierpień 2004 to chyba aktualnie ale nie wtedy :) ale mniej wiecej rowniez to dziala na takiej zasadzie
RK Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Zrozumiałe- wcześniej albo był rigid mesch albo pełny morfing w jednym pliku- mniej vertexów ale akurat HL przechowywał hierarchiczny szkielet (standardowy dla wszystkich model) i według jego zachowania deformował mescha. Nie pamiętam jak przechowywał animacje ale zasada pozostaje :P
RAsputin Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Witam Nie znam formatu uzytego w HL, ale HL bazuje zdaje sie na Q2. Tam bylo uzywane MD2. Watpie zeby w HL byl szkielet chociazby z tego powodu ze nie bylo go nawet w Q3. W Q3 bylo tak, ze siatka podzielona byla na zdaje sie 3 czesci. Kazda z tych czesci mozna bylo oddzielnie animowac (morphowac). Dzieki temu mozna bylo laczyc animacje np. biegu do tylu i strzelania (osobne animacje nog, glowy i katka+rece). Przypuszczam wiec ze w HL mogli cos podobnego zastosowac, ale mimo wszystko jest to nadal morphing i raczej z animacja szkieletowa nie ma wiele wspolnego. Pozdrawiam //Edit Hmm przegladalem jakies dane o modelach z CS-a i sam nie wiem co o tym myslec. Te modele nie wygladaja jak morphowane.
RK Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Chętnie o tym pogadam ale może stwórzmy nowy topic bo robimy koszmarnego offtopa ...
SansSerif Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 ja nie wiem o czym wy tu dyskutujece ale postacie w odroznieniu od modeli broni sa tragiczne. chyba zaden engine im nie pomoze. anatomiczne przypominaja bohaterow gier na gameboya albo atari ;)
THE MANYSH TRAFO Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 szeryf ale fabula to jest dopiero temat 8-)))))) ( sorki )
darkelf Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 fabula to najmniejszy problem moim zdaniem... tez bym optowal za stworzeniem watka o ktorym wspominali panowie powyzej :>.
KLICEK Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 a ja bym proponowal rozlozenie broni na poszczegolne czesci , magazynek czesc ruchoma pistoletu podczas strzalu oraz spust, bo pozniej wyjdzie taki dziwak jak Tactical Ops gdzie bronie stoja w miejscu ale ty strzelasz :o
darkelf Napisano 10 Sierpień 2004 Napisano 10 Sierpień 2004 hoho... no takie cos by bylo... jak np w americas army :>
Witcher Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Hmm, ten AK47 to jakoś dziwnie wygląda. Drewniana część z przodu zbyt kwadratowa. Z boku widać że trochę za "płaski" tan kałach, rękojeść i kolba też. :) Tutaj jest mnówstwo zdjęć AK47, wszystkie rodzaje: http://gunbroker.com Oczywiście są też inne bronie :D Myślę że to coś pomoże :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się