Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ruszyliśmy trochę z projektem gry po dłuższej przerwie związanej z przeprowadzką(froda) i licznymi wyjazdami.

Dodam jeszcze, że powróciliśmy do dawnego scenariusza, gdysz raczej nie jesteśmy w stanie zrobić gry single player w tak nielicznym składzie..

 

Tytuł gry to Digital World.

Dzieje się ona w niedalekiej przyszłości.

 

Fabuła:

Wynalaziono nową konsolę do gier..

Ludzię będą podłączani do niej i przenoszeni do cyfrowego świata (DIGITAL WORLD) gdzie będą walczyć między sobą .. Czyli tak naprawde nikt sie nie zabija

 

Przy okazji warto dodać że poszukujemy:

-Grafików 3d

-Grafików 2d

-Koncept Artystów

 

A to kilka nowych i starych modeli do gry:

 

pistolet.jpg

uzi.jpg

render.jpg

fatman.jpg

flaga1.jpg

recco2.jpg

final.jpg

bronr.jpg

skrzynka.jpg

sniper.jpg

  • Odpowiedzi 37
  • Wyświetleń 4,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Modele broni śliczne- modele postaci strasznie kiepskie. Nie rozumiem jednego- nie jesteście w stanie zrobić single player a dacie radę z multiplayerem ?

Napisano

tu nie chodzi o to że nie umiemy, tylko że to by zajęło kupe czasu... Te wszystki AI, questy itp..

 

EDIT:

A postacie całe skopane, czy tylko ciała?

 

(300 postów :D)

Napisano

Wiesz- tylko moja osobista opinia ale jak dla mnie w skali 1-10 to bronie są 10 a postaci 2 (całokształt)

Napisano

JOUPEEE wrzeszcie z powrotem

 

bronie piękne ;)

 

Postacie takie dziwne jakieś ale powodzenia...

Napisano

mnie jedno martwi.. lekkie schizy przy rigu.[chodzi o ustawienie rak wzdluz]... o modelach to juz wiesz ;)... ja bym chcial to zobaczyc w silniku.

Napisano
  • Autor

ok darkelf

jak chris będie jeszcze dostępny dzisiaj to zobaczysz na silniku

Napisano

nie nabijam sie tylko sie pytam jak wy to robicie, ze jedna osoba robi glowe a druga reszte ciala :|?? to jakos popraiwa efektywnosc?

Napisano

Niee... Poprostu Zael woli robić ciało a ja głowę... To nam lepiej wychodzi :)

I tak najbardziej kocham robić bronie - mógłbym tak bez końca :)

Napisano

aaaaaaa... powiedzmy, ze rozumiem ;).

jescze jedno bo tak mi sie nudzi ;) : riggowales tych kolesi?

Napisano

NIe, riggiem zajmuje sie frodo, bo to nie ma byc rigg maxowy tylko taki jaki byl np. w Half-Life

Napisano

Dobra, kolejna broń: AK-47

 

Model i tekstura: BananMen

Ogólne poprawki: Chris (ciekawe kto to? :D)

 

ak-47.jpg

Napisano

Fakt, tyko Milkshape trzeba kochać żeby się przyzwyczaić do jego modelera- mi mimo licznych prób nigdy się nie udało.

Napisano

klicek: chyba w half lifie nie bylo silnika fizycznego wiec raczej nie potrzeba konwersji jakiegos szkieletu[chyba :P]...

Napisano

@Klicek- stary, wybacz ale ja zaczynałem od Imagine, potem truespace, amapi, przez bodaj miesiąc max (nigdy go nie lubiłem) i na koniec maya której od 4 lat jestem wierny. Po prostu akurat mi filozofia Milkshape "nie podeszła" (co nie znaczy że próbuję powiedzieć że to zły program).

Napisano

heh mi chodzilo o to, czy w Half Lifie jest w ogole przeprowadzana konwersja szkieletu czy jest cos jak w q2, q1 np. ze importowane sa tylko klatki animacji, bez szkieletu.

Napisano

Ile to AK ma poly?? Bo jak na moje to tak troche mu brakuje, model kanciaty, a texturka dobra ... tylko ze samego drewna, bo z foty. Moglbys sie troche pobawic z texturka, np czesci metalowych.A i ten odblask troche za mocny, popraw pod szopem, dopiesc.

Napisano

a po cholere ten szkielet? :P [w sensie, ze nie ma chyba jakichs silnikow fizycznych w hlu ani zbroi czy innego szeroko zakrojonego ekwipunku]

Napisano

czyli w modelu jest caly skin i animacje sa przechowywane jako ruch samych kosci? [sorki za ten offtopic :P]

Napisano

Zwykle tak jest lepiej- W ogólnym zarysie tak to wygląda: model to zapisane położenie wertexów względem siebie (bryła) i kości (informacja która kość na so i jak wpływa) a oddzielne pliki animacji przechowują informacje o przemieszczeniach kości. Dzięki temu zawierają mniejsze pliki- zamiast informacji o ruchu powiedzmy 500 vertexów tworzących rękę masz info o 2-3 przemieszczeniach punktów skrajnych kości. Komp bierze z modelu informację o tym jak vertexy są zależne od akurat przemieszczającej się kości i wylicza resztę.

Napisano

Zrozumiałe- wcześniej albo był rigid mesch albo pełny morfing w jednym pliku- mniej vertexów ale akurat HL przechowywał hierarchiczny szkielet (standardowy dla wszystkich model) i według jego zachowania deformował mescha. Nie pamiętam jak przechowywał animacje ale zasada pozostaje :P

Napisano

Witam

 

Nie znam formatu uzytego w HL, ale HL bazuje zdaje sie na Q2. Tam bylo uzywane MD2.

 

Watpie zeby w HL byl szkielet chociazby z tego powodu ze nie bylo go nawet w Q3. W Q3 bylo tak, ze siatka podzielona byla na zdaje sie 3 czesci. Kazda z tych czesci mozna bylo oddzielnie animowac (morphowac). Dzieki temu mozna bylo laczyc animacje np. biegu do tylu i strzelania (osobne animacje nog, glowy i katka+rece). Przypuszczam wiec ze w HL mogli cos podobnego zastosowac, ale mimo wszystko jest to nadal morphing i raczej z animacja szkieletowa nie ma wiele wspolnego.

 

Pozdrawiam

 

//Edit

 

Hmm przegladalem jakies dane o modelach z CS-a i sam nie wiem co o tym myslec. Te modele nie wygladaja jak morphowane.

Napisano

Chętnie o tym pogadam ale może stwórzmy nowy topic bo robimy koszmarnego offtopa ...

Napisano

ja nie wiem o czym wy tu dyskutujece ale postacie w odroznieniu od modeli broni sa tragiczne. chyba zaden engine im nie pomoze. anatomiczne przypominaja bohaterow gier na gameboya albo atari ;)

Napisano

fabula to najmniejszy problem moim zdaniem... tez bym optowal za stworzeniem watka o ktorym wspominali panowie powyzej :>.

Napisano

a ja bym proponowal rozlozenie broni na poszczegolne czesci , magazynek czesc ruchoma pistoletu podczas strzalu oraz spust, bo pozniej wyjdzie taki dziwak jak Tactical Ops gdzie bronie stoja w miejscu ale ty strzelasz :o

Napisano

Hmm, ten AK47 to jakoś dziwnie wygląda. Drewniana część z przodu zbyt kwadratowa.

Z boku widać że trochę za "płaski" tan kałach, rękojeść i kolba też. :)

Tutaj jest mnówstwo zdjęć AK47, wszystkie rodzaje:

http://gunbroker.com

Oczywiście są też inne bronie :D Myślę że to coś pomoże :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności