Skocz do zawartości

Obiekt 3d: Produkt Design - Energy Drink


Inky

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Tym razem pokusiłem się o projekt lubianego przez większość z nas energy drinku. (Nie szukać na sklepowych półkach, produkt nie istnieje).

 

Ps. Chce ktoś kupić? Haha

Pozdrawiam

 

371969_1371085877_large.jpg

Edytowane przez Inky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

fajne studio. krople fajnie wyszły ale jak napisał Temporal jest ich ciut za dużo. Napis na puszce nieczytelny (w sensie za ciemno - nie widać go), przez co trudno byłoby szukać napoju w sklepach;). Może wertykalne umieszczenie napisu byłoby lepsze, zaraz obok logo. DoF fajny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc Inky

 

Chetnie bym kupil napoj jakbym widzial sie nazywa (krople zakrywaja nazwe) :p, projekt opakowania fajny(nawet bardzo :D), jesli krople bylyby animowane to z pewnoscia bym kupil, do tv sie to nadaje, fajne i przyjemne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

ogólnie bardzo fajnie. Mam uwagę do kropel, wg mnie dziwnie wyglądają takie ich gromadki w tle, lepiej by to wyglądało jakby się ze sobą łączyły w splashe. Kropel jako tło stanowczo za dużo, a w szczególności skupiska w których ich kierunek/kształt jest podobny - wyglądają troszkę jak pattern.

 

Edit: zapomniałbym o tym, że napis nie jest czytelny, nie wiadomo za bardzo jaki to napój, popraw to i będzie git :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekstra! Świetnie oświetlone i pieknie skomponowane z tłem (kolorystycznie i z oświetleniem). Superowy model, shadery i fajny dizajn opakowania. Zastanawiam się tylko czy krople nie są zbyt jednolite w kształcie (czy niektóre nie powinny być może bardziej wydłużone), ale i tak jest super. 5*****

Pozdrawiam

Piter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Co do ilości, kształtu, rozłożenia krople zawsze można było by to lepiej zrobić, mimo to osiągnięty wówczas efekt podobał mi się więc nic dalej nie robiłem z tymi kroplami. Krople utworzyłem systemem cząsteczkowym PF a potem dodałem do nich obiekt blobmesh. Puszka posłużyła za deflektor.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutorial od VizPoeple? :) Jeśli chciałeś go skopiować, to na kroplach brakuje metaballs aby się ze sobą ładnie łączyły czy zniekształcały się i nie jestem pewien czy krople są w ruchu? Bo obrazek wydaje mi się troszkę zbyt statyczny. Ale ogólnie nie ma źle IMO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutorial od VizPoeple? :) Jeśli chciałeś go skopiować, to na kroplach brakuje metaballs aby się ze sobą ładnie łączyły czy zniekształcały się i nie jestem pewien czy krople są w ruchu? Bo obrazek wydaje mi się troszkę zbyt statyczny. Ale ogólnie nie ma źle IMO!

 

Inky przygotował dla nas ten tutorial :)

Pozdrawiam

AG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności