Pabllos Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 HEJ!!!! Witam was wszystkich:). Chcę wam przedstawić mój najnowszy concept car nad którym pracowałem nie całe trzy miesiące ale dodatkowo półtorej miesiąca go projektowałem i tworzyłem szkice i zapiski. Koncept miał być z założenia speedsterem ale w trakcie pracy uznałem ze sylwetka auta lepiej wygląda jako cabrio. Auto jest sportową dwuosobową limuzyna z miękkim rozkładanym dachem. Całe auto wraz z wnętrzem zostało zaprojektowane w 100% przeze mnie . Nie wzorowałem się na żadnym aktualnym samochodzie. Grill może trochę przypominać Audi no ale nie był to mój zamiar. Co do nazwy auta to muszę się przyznać lub pochwalić:) wymyśliła ją moja narzeczona... Kolejny koncept jaki mam w planie jet to moje własne Bugatti ale może coś się zmieni, chociaż już zacząłem szkice:) Tak wiec nie będę się rozpisywał bo wszystko macie na widoku. Życzę miłego oglądania i nieuniknionej krytyki;) PR: 3D MAX 9 REN: MENTAL RAY OBR: PHOTOSHOP POZDRAWIAM I DO ZOBACZENIA WKRÓTCE!! Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptaszek Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 super :) tyl troszke za malo masywny, ale to juz moj gust. Prezentacja bardzo ladna, moze bump troszke za mocny na oponach i w tym ostatnim nie dawalbym czerwonych "oczu" ale gleboko pomaranczowe jesli juz.. mozna to podciagnac pod kierunkowskazy wtedy :P good job :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 (edytowane) Przywodzi na myśl trochę Maserati Gran Cabrio z przodu (maska, swiatła) i Nissana Silvię (tylnie reflektory), jednak nie da się już zrobić w stu procentach czegoś czego nie było. Podziwiam za talent designerski, warsztat i wykonanie. Edit: Mam pytanie jeszcze jeżeli to nie tajemnica mógłbyś zdradzić co to za shader skóry na fotelach i ogólnie powiedzieć coś o ustwieniach (glossiness, reflectivity)? Edytowane 21 Listopad 2012 przez Pawlito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 Świetna praca we wszystkich aspektach, projekt, model, rendry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciek.m Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 wow :) 5 ujecie jak dla mnie auto wyglada najladniej i oswietlenie tez wyszlo tu super ale te podloze psuje efekt, a szkoda bo juz by bylo na tapecie :) Naprawde przod jak dla mnie genialny, za to tyl jakos za bardzo podchodzi mi pod bmw i mniej juz mi sie podoba, ale to tylko moje zdanie. Renderki wnetrza troche zle oswietlone( te w roznych wersjach kolorystycznych), za bardzo sa oswietlone przez co bardzo plaskie, nie ma zadnego cienia za kierownica itd. Ale ogolem super praca, gratuluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stachu Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 hello, mi też się podoba. trzyma wysoki poziom! jedyne do czego można sie przyczepić to tylne światła, płaskawe torche, mało wyraźny szczegół, ale to tylko taka drobnostka. najbardziej podoba mi się wnętrze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natas Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 niestety tylko 5***** ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrześDuro Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 Warsztat świetny, koncept niezwykle zaawansowany, wszystko w smaku. Jedyne czego mozna żałować to to że proporcje wzajemne elementow nie grają. Zwlaszcza kół. A co do nazwy LEGARTO... po portugalsku LAGARTO to jaszczurka wiec zmiana jednej literki tylko ale w sumie pasuje;) I zupelnie serio jeszcze dodam że gdybyś działał np w chinach to na 10000% auto weszlo by do produkcji a rezerwacje by byly na 3 lata do przodu. Po czym nastąpił by boom na zachód. Gratuluje talentu i wytrwałośći!:D Brawo!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 Poprostu cudownie mi to trochę przypomina maseratti połączony z audi i mercedesem. Świetne wykonanie i świetny render, czekam na kolejny projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 Tak z ciekawości, na co dzień zajmujesz się czymś związanym z projektowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość kakaku Napisano 21 Listopad 2012 Share Napisano 21 Listopad 2012 Spuer! Mógłbyś pokazać czysty rekder bez postprodukcji?:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 21 Listopad 2012 Autor Share Napisano 21 Listopad 2012 Hej dzięki panowie za pozytywne opinie i swoje zdanie na temat auta.ciesze się że moja skromna praca wam się podoba:)wiem że jest wiele błędów które bym teraz poprawił(tak jak zawsze heheehe) na dole odpowiedzi dla was: Kosi-materiały których używam to Arch Design gl.plastic , mat.plastic , lether itp. Cała sztuka polega na tym jakie studio masz w planie zrobić.czy będzie one ciemne czy jasne. Wtedy dobierasz materiały do oświetlenia tak aby uzyskać oczekiwany efekt, Bawisz się ustawieniami np.glossiness,reflectivity itp. Po prostu wybierasz najlepsze ustawienia do studia oraz oświetlenia. GrześDuro- dzieki za opinie:) tak przy ostatnim projekcie koledzy na forum mówili że mój poprzedni concept miał słabe proporcje i obiecałem że się poprawie i mam nadzieje że nie zawiodłem. Tym razem jeśli chodzi o proporcje to posłużyłem się moimi szkicami jako blueprint które tworzyłem ze zdjęcia aktualnego auta. wiec proporcje są poprawne to na pewno...koła są większe bo tak lubię,dodaje to uroku ale wiem że w rzeczywistości tak nie może być hehe:) pozdrawiam Natas- hehehe dzięki:) Pecet- dzięki kolego... aktualnie nie zajmuje się grafiką. Na razie tworze projekty do swojego portfolio które mam w planie zrobić. Jestem samoukiem a grafika to moje nowe hobby od czterech lat. Mam nadzieje że w niedługim czasie ktoś mnie zauważy i dostane szanse na prace. Kakaku- hej tutaj wrzucam trzy rendery bez postprodukcji ale nie wielka jest różnica bo w Photoshopie zwiększyłem lekko nasycenie, kontrast i balans kolorów reszta to czysty render:) pozdrawiam dzieki Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szlipek Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 Rewelacja. Gratuluję pomysłu. Rendery świetne. Zasiadłbym za kierownicą tego autka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 Hej swietne czym swieciles? Jakas HDRk'a do tego? Ciekawi mnie studio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 Genialne ujęcie z "czerwonymi oczami"! Nareszcie ktoś przykozaczył i obił mi twarz renderem w 'mentalu' ;). Wielki szacun! 5*****! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 22 Listopad 2012 Share Napisano 22 Listopad 2012 a byłbyś w stanie pokazać szkice? bo jestem ciekawy jak wygląda to od warsztatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 23 Listopad 2012 Autor Share Napisano 23 Listopad 2012 Dzięki panowie za pozytywne opinie . Co do studia to nie użyłem żadnego HDRI. Zastosowałem jedno światło Free Area Light(rectangle) a reszta to światła Free Direct z rectangle. Kolejna sprawa to odpowiednie ich umiejscowienie, zmiana ich intensywnosci i kształtu. Thecrev- KIedyś ktoś też mnie prosił o wystawienie szkiców ale nie zrobiłem tego ponieważ nikt by w nich się nie połapał bo jest to stos gryzmołów hehehehe:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 23 Listopad 2012 Share Napisano 23 Listopad 2012 (edytowane) Powiem Ci, że bardzo dobrze to wygląda. Jeżeli już można cokolwiek krytykować to już na takim poziomie szczegółowości, że zakrawa o czepialstwo. Widać, że to lubisz - wygląda na prawdę super. Oczywiście kwestia gustu czy ładny czy nie, ale na pewno bardzo profesjonalnie się prezentuje. Z technicznych niedociągnięć, które raczej nie są kwestią gustu to nadkole z tyłu takie wklęśnięte między oponą a przetłoczeniem linii boku, trzebaby "wyprostować". Noi jak już otwieramy drzwi to ich bok powinien trzymać mniej więcej ten sam poziom detalu - a tak odstaje od reszty. Pozostaje tylko jeszcze trochę postprodukcji - odbite światła zawsze dają minimalny glow więc warto by zarzucić jakiś z thresholdem na poziomie 200 po intensity, noi leciutka winietka, DoF, film grain oraz render w tunelu w ruchu :) ... jak to zrobisz to możesz śmiało sprzedawać :) Piękny koncept! Koniecznie idź w tym kierunku rozwoju zawodowego! acha - noi lusterko wsteczne by się przydało ... chyba ze ma jakieś wyświetlanie na szybie czy cuś :) Edytowane 23 Listopad 2012 przez beny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Mógłbyś zdradzić jak robiłeś szwy we wnętrzu auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 24 Listopad 2012 Autor Share Napisano 24 Listopad 2012 Szwy można zrobić na trzy sposoby. Wytłumaczę tobie ten sposób najlepszy którego ja już później używałem. Jak masz dany obiekt nadajesz mu modyfikator Turbo Smooth i nadajesz mu taką wartość aby jego siatka przy tym modyfikatorze miała gęstość odpowiednią do wielkości pojedynczego szwu(przeważnie ja mam ustawiony na ilość 3 lub 4). Następnie łączysz modyfikator w całość Collapse To. Po tej czynności musisz skonwertować obiekt z powrotem do Editable Poly,nastepnie wybierasz Line i zaznaczasz te linie które chcesz użyć do szwów. Jeśli już je wybrałeś to po prawej stronie w opcjach obiektu masz Create Shape From Selection i wtedy masz utworzone te linie a obiekt który użyłeś do ich stworzenia naturalnie usuwasz. Następnie mając już swoje linie wchodzisz w opcje ustawień tego obiektu i tam możesz regulować grubość tych linii oraz ilość poligonów(staraj się mieć ich nie za dużo ponieważ zeżre tobie to mnóstwo Vertexów i Polygonów). Jeśli wybrałeś ich grubość konwertujesz obiekt do Editable Poly. Wybierasz linie pomiędzy poligonami klikasz ring tak aby zaznaczyć każda linie na całej długości następnie Chamfer otwarty i tworzysz przerwy między poligonami. Wciąż mając zaznaczone linie po Chamferze trzymając Shift używasz Scale(dzięki temu Extrudujesz krawędzie do środka tak aby linie się schodziły). Masz już swoje szwy:) daj jeszcze Turb.Smooth ustawiony na wartość 1. Musisz jeszcze uważać jak Utworzysz linie i ustalisz grubość oraz przejdziesz do Edit.Poly to na zagięciach lini jest więcej poligonów wiec usuwasz zbędne poligony tak aby nie zgubić kształtu. Mam nadzieje że trochę pomogłem aczkolwiek nie jest łatwo wytłumaczyć pisemnie pewnych rzeczy. Ale może gdzieś w necie jest tut o tworzeniu szwów he:) To jest mój sposób może ktoś zna lepszy i łatwiejszy to sam bym się go nauczył:) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thecrev Napisano 24 Listopad 2012 Share Napisano 24 Listopad 2012 Eh też używam tej metody ale u ciebie szwy wyszły naprawdę fajnie więc myślałem że może coś bardziej skomplikowanego robisz. Jeszcze raz brawa za model naprawdę super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JakóbM Napisano 16 Grudzień 2012 Share Napisano 16 Grudzień 2012 Oj zdecydowanie , pomysł na auto i model genialne. Przyłączam się do prośby o jakieś szkice wstępne :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 16 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 16 Grudzień 2012 Dzięki koledzy!Ok tutaj wam wysyłam jeden mój szkic ale nie konceptu LEGARTO tylko mojego kolejnego projektu BUGATTI:) niestety na kompie mam tylko właśnie ten skan. Mam nadzieję że wystarczy Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 17 Grudzień 2012 Share Napisano 17 Grudzień 2012 O, ktoś tutaj jest niezłym wizjonerem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 17 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 17 Grudzień 2012 Pawlito dzięki za słowa uznania:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wenom Napisano 19 Grudzień 2012 Share Napisano 19 Grudzień 2012 Koncept, wykonanie, spójność stylu .. wszystko wymiata .. mistrzostwo ! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 21 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 21 Grudzień 2012 Dzięki wenom!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Homa Napisano 23 Grudzień 2012 Share Napisano 23 Grudzień 2012 Fantastyczny model i świetna prezentacja! Oryginalny i widać, że dobrze przemyślany concept. Gratuluję!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pabllos Napisano 26 Grudzień 2012 Autor Share Napisano 26 Grudzień 2012 Bardzo dziękuję Member !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi