Napisano 20 Grudzień 201212 l Fundacja Blendera ogłosiła wydanie aktualizacji dla programu Blender 2.65. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2724
Napisano 20 Grudzień 201212 l Ten auto rig jest fajny - nie wiem co sie dzieje - a ludek reaguje na ruchy ;)
Napisano 20 Grudzień 201212 l Eeee, no ten human meta-rig :) Nie jest taki nowy, ale pierwszy raz sie nim bawie. Nawet ladnie przypisuje grupy, wagi tez poprawnie robi, tak na moje niewprawne oko. Chociaz mam problem, bo niekiedy nie pokazuje shape (jest zaznaczone) tylko zwykle kosci, nie wiem, gdzie sie to zmienia/włącza.
Napisano 20 Grudzień 201212 l No Rigify jest już chyba od 2.5. Nożyk nadal świruje przy Zoom-ie K+C + kółko myszy = masakra chyba że to tylko ja nie łapię tego rozwiązania. Edytowane 20 Grudzień 201212 l przez stach13
Napisano 20 Grudzień 201212 l Autor @stach13 Zgłaszać bugi, a nie gadać. :) Na tej liście jest jeden błąd zgłoszony przeze mnie, został naprawiony 30 min po wysłaniu raportu :P
Napisano 20 Grudzień 201212 l @mallow jest taki dodatek do blendera Auto-rig. W szybki sposób możemy rigować samochód. Tyle że zdaje się że nie jest kompatybilny z aktualną wersją Blendera.
Napisano 20 Grudzień 201212 l Jak to zgłaszać bez gadania, zawalimy ich trefnymi bugami i rozwój zwolni. Trzeba gadać by potwierdzić a dopiero później zgłaszać, zresztą ten zoom był już zgłaszany x razy.
Napisano 20 Grudzień 201212 l Autor @stach13 Lepiej zgłosić bo od gadania nie przybywa tych raportów ;) Często kilka osób potwierdza na forum, a i tak nikt nie zgłasza. To czy bug jest repliką czasem musi zdecydować dev, jak był zgłaszany podpisz się pod tym raportem i dodaj swoje .blend'y i instrukcje, możliwe, że naprawią dla jednej sytuacji, a twoja scena która ma inne aktywne opcje dalej nie działczy ;) Od zgłaszania bugów rozwój nie zwalnia, jest wręcz przeciwnie.
Napisano 21 Grudzień 201212 l No jak to. muszą poprawiać jakieś błędy zamiast robić kolejne ficzery. :( (lol)
Napisano 21 Grudzień 201212 l Bugi sa zwykłe i paskudne. W tych paskudnych objaw może mieć przyczyny bardzo głęboko w hierarchii kodu, tego się po objawach nie da poznać. A potem na tej podstawie z wada konstrukcyjną moga zostać zbudowane ficzery, które będą fajne, tylko się pozypią przy zmianach głębiej i będzie cudowne riozmożenie bugow. Nie wiem kto z was żartował z tym opóźnianiem rozwoju, a kto mówił poważnie, ale każdy bug powinien zostać zgłoszony natychmiast (sprawdzamy, czy nie było już zgłoszony, a potem piszemy jak najdokładniej, żeby7 śledztwo było jak najprostsze). Na forum to se mozna dyskutować, ale ni powinno się liczyć, że developerzy tam będą szukać sobie roboty, skoro jest narzędzie do zgłaszania, a z mojego doświadczenia wynika, że naprawa niektórych dobrze opisanych to kwestia godzin (n-pigeonowy jeszcze szybciej)
Napisano 21 Grudzień 201212 l Ja też już o tym kilka razy pisałem, ale nie pamiętam czy również na max3d.pl. Naprawdę warto zgłaszać błędy. Potwierdzam to, co napisali przedmówcy - często naprawa bugów jest bardzo bardzo szybka. Przed wydaniem wersji 2.65 zgłosiłem pewnego wieczoru 2 błędy, po czym poszedłem spać. Rano sprawdzam maila i się okazuje, że już są naprawione. Developerzy Blendera są niesamowici. Dla porównania - zgłaszałem kiedyś błędy w Illustratorze, który jest przecież programem płatnym. Po paru miesiącach błędy są nadal. Nawet nie dostałem zgłoszenia, że się tym ktoś zajmuje/zajmie. Tymczasem do Blendera zgłaszałem sporo błędów i wszystkie były naprawiane w góra parę dni. No, z wyjątkiem jednego drobnego błędu, który wisiał na bug trackerze prawie 2 lata. Były po drodze próby jego naprawienia, ale dopiero przedwczoraj się to udało Tonowi. Trochę się rozpisałem, ale naprawdę jestem pod nieustającym wrażeniem samego programu, jak i obsługi klienta. I jak to wypada na tle obsługi klienta płatnych programów ;-)
Napisano 21 Grudzień 201212 l Dopisuje się do przedmówców. Można poczuć moc jaka drzemie w tym projekcie jak po godzinie od zgłoszenia buga dostaje na maila info z trackera że problem został naprawiony. Następnego dnia mogłem już pobrać z builder bota wersje wolną od błędu. Jest moc. Dlatego zapraszam do korzystania, testowania, zgłaszania bugów i propozycji. Ten soft będzie tym lepszy im więcej będzie miał aktywnych userów. Kula śniegowa. :)
Napisano 22 Grudzień 201212 l Witam. Czy istnieją jakieś pluginy by móc importować projekty z blender'a do CryEngine 3.4.3 lub Unity3D 4.0.0f7
Napisano 22 Grudzień 201212 l Czy istnieją jakieś pluginy by móc importować projekty z blender'a do CryEngine 3.4.3 http://www.blendernation.com/2012/05/03/cryblend-3-1-released/ lub Unity3D 4.0.0f7 http://docs.unity3d.com/Documentation/Manual/HOWTO-ImportObjectBlender.html
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto