Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Eeee, no ten human meta-rig :) Nie jest taki nowy, ale pierwszy raz sie nim bawie. Nawet ladnie przypisuje grupy, wagi tez poprawnie robi, tak na moje niewprawne oko. Chociaz mam problem, bo niekiedy nie pokazuje shape (jest zaznaczone) tylko zwykle kosci, nie wiem, gdzie sie to zmienia/włącza.

Napisano (edytowane)

No Rigify jest już chyba od 2.5. Nożyk nadal świruje przy Zoom-ie K+C + kółko myszy = masakra chyba że to tylko ja nie łapię tego rozwiązania.

Edytowane przez stach13
Napisano

@mallow jest taki dodatek do blendera Auto-rig. W szybki sposób możemy rigować samochód. Tyle że zdaje się że nie jest kompatybilny z aktualną wersją Blendera.

Napisano

Jak to zgłaszać bez gadania, zawalimy ich trefnymi bugami i rozwój zwolni. Trzeba gadać by potwierdzić a dopiero później zgłaszać, zresztą ten zoom był już zgłaszany x razy.

Napisano

@stach13

Lepiej zgłosić bo od gadania nie przybywa tych raportów ;) Często kilka osób potwierdza na forum, a i tak nikt nie zgłasza.

To czy bug jest repliką czasem musi zdecydować dev, jak był zgłaszany podpisz się pod tym raportem i dodaj swoje .blend'y i instrukcje, możliwe, że naprawią dla jednej sytuacji, a twoja scena która ma inne aktywne opcje dalej nie działczy ;)

 

Od zgłaszania bugów rozwój nie zwalnia, jest wręcz przeciwnie.

Napisano

Bugi sa zwykłe i paskudne. W tych paskudnych objaw może mieć przyczyny bardzo głęboko w hierarchii kodu, tego się po objawach nie da poznać. A potem na tej podstawie z wada konstrukcyjną moga zostać zbudowane ficzery, które będą fajne, tylko się pozypią przy zmianach głębiej i będzie cudowne riozmożenie bugow. Nie wiem kto z was żartował z tym opóźnianiem rozwoju, a kto mówił poważnie, ale każdy bug powinien zostać zgłoszony natychmiast (sprawdzamy, czy nie było już zgłoszony, a potem piszemy jak najdokładniej, żeby7 śledztwo było jak najprostsze). Na forum to se mozna dyskutować, ale ni powinno się liczyć, że developerzy tam będą szukać sobie roboty, skoro jest narzędzie do zgłaszania, a z mojego doświadczenia wynika, że naprawa niektórych dobrze opisanych to kwestia godzin (n-pigeonowy jeszcze szybciej)

Napisano

Ja też już o tym kilka razy pisałem, ale nie pamiętam czy również na max3d.pl. Naprawdę warto zgłaszać błędy. Potwierdzam to, co napisali przedmówcy - często naprawa bugów jest bardzo bardzo szybka. Przed wydaniem wersji 2.65 zgłosiłem pewnego wieczoru 2 błędy, po czym poszedłem spać. Rano sprawdzam maila i się okazuje, że już są naprawione. Developerzy Blendera są niesamowici.

 

Dla porównania - zgłaszałem kiedyś błędy w Illustratorze, który jest przecież programem płatnym. Po paru miesiącach błędy są nadal. Nawet nie dostałem zgłoszenia, że się tym ktoś zajmuje/zajmie. Tymczasem do Blendera zgłaszałem sporo błędów i wszystkie były naprawiane w góra parę dni. No, z wyjątkiem jednego drobnego błędu, który wisiał na bug trackerze prawie 2 lata. Były po drodze próby jego naprawienia, ale dopiero przedwczoraj się to udało Tonowi.

 

Trochę się rozpisałem, ale naprawdę jestem pod nieustającym wrażeniem samego programu, jak i obsługi klienta. I jak to wypada na tle obsługi klienta płatnych programów ;-)

Napisano

Dopisuje się do przedmówców. Można poczuć moc jaka drzemie w tym projekcie jak po godzinie od zgłoszenia buga dostaje na maila info z trackera że problem został naprawiony. Następnego dnia mogłem już pobrać z builder bota wersje wolną od błędu. Jest moc. Dlatego zapraszam do korzystania, testowania, zgłaszania bugów i propozycji. Ten soft będzie tym lepszy im więcej będzie miał aktywnych userów. Kula śniegowa. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności