Skocz do zawartości

Light w Viewport


tarnasm

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

otwórz viewport cofiguration zakładka visual style & apperance znajdź rendering level tu możesz sobie zmienić na shaded, szybciej mozesz to osiagnac klikając prawym klawiszem na to co wyświetla ci sie w górnym lewym rogu okienka na którym pracujesz masz tam nazwe rzutu i rodzaj wyswietlania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj zrzut z viewport cofiguration bo akurat 2009 pominąłem w swojej karierze ;)Jeśli dobrze kojarzę to tam jest od razu zakładka rendering method i zapewne masz ustawione smooth+Highlights przestaw na samo smooth

Rendering levels

 

The Rendering Level options, from slowest to fastest , include the following:

Smooth+Highlights : Shows smooth surfaces with lighting highlights.

Smooth : Shows smooth surfaces without any lighting effects.

Facets+Highlights : Shows individual polygon faces and lighting highlights.

Facets : Shows individual polygon faces without any lighting effects.

Flat : Shows the entire object using a single color .

Hidden Line : Shows only polygon edges facing the camera.

Lit Wireframes : Shows all polygon edges with lighting effects.

Wireframe : Shows all polygon edges only.

Bounding Box : Shows a box that would enclose the object.

Edytowane przez shadowsexpe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności