tarnasm Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Witam. Gdy umieszczam jakiekolwiek światła z VRAY to obraz robi mi się cały biały. Wszystkie bryły i modele...Jak to załatwić? Próbka niżej. 1
Miłosz3ds Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Łoooł, ładnie. Jaki sterownik wyświetlania? I tryb? Jeżeli realistic - zmień na shaded.
stormwind Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 na szybko: wciśnij Shift + L, wyłączysz światła w viewporcie, jeżeli potrzebujesz widzieć obiekty światła możesz też ustawić opcję illuminate with default lights zamiast scene lights w ustawieniach viewportu
tarnasm Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 opcja SHIFT + L nic nie daje. Jak zmienić na Shaded? Gdzie to się ustawia? Chyba, że ja znam inna terminologię bo nie mogę znaleźć tego o czym mówisz Miłosz.
shadowsexpe Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 otwórz viewport cofiguration zakładka visual style & apperance znajdź rendering level tu możesz sobie zmienić na shaded, szybciej mozesz to osiagnac klikając prawym klawiszem na to co wyświetla ci sie w górnym lewym rogu okienka na którym pracujesz masz tam nazwe rzutu i rodzaj wyswietlania
tarnasm Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 nie mam czegoś takiego jak "visual style & apperance"...Max 9
Miłosz3ds Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 Uh, max 9 czy 2009? Jaki masz ustawiony sterownik wyświetlania, Direct czy Nitrous? Shaded wybierasz po kliknięciu na nazwę trybu wyświetlania.
shadowsexpe Napisano 28 Styczeń 2013 Napisano 28 Styczeń 2013 (edytowane) Daj zrzut z viewport cofiguration bo akurat 2009 pominąłem w swojej karierze ;)Jeśli dobrze kojarzę to tam jest od razu zakładka rendering method i zapewne masz ustawione smooth+Highlights przestaw na samo smooth Rendering levels The Rendering Level options, from slowest to fastest , include the following: Smooth+Highlights : Shows smooth surfaces with lighting highlights. Smooth : Shows smooth surfaces without any lighting effects. Facets+Highlights : Shows individual polygon faces and lighting highlights. Facets : Shows individual polygon faces without any lighting effects. Flat : Shows the entire object using a single color . Hidden Line : Shows only polygon edges facing the camera. Lit Wireframes : Shows all polygon edges with lighting effects. Wireframe : Shows all polygon edges only. Bounding Box : Shows a box that would enclose the object. Edytowane 28 Styczeń 2013 przez shadowsexpe
tarnasm Napisano 28 Styczeń 2013 Autor Napisano 28 Styczeń 2013 Działa. Dzięki:) idę dalej walczyć z VRAY-em.
gientekwl Napisano 29 Styczeń 2013 Napisano 29 Styczeń 2013 Panie... wystarczy Ctrl + L - On/Off Default Lighting :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się