Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

skoro to działa, to czemu nie :D

ale i tak myślę, że jest prostsze rozwiązanie

  • Odpowiedzi 4,2k
  • Wyświetleń 542,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szok ludzie... ale lubicie sobie utrudniać ;).

 

Przy export naciśnij na kwadracik obok formatu do którego chcesz eksportować, zamiast skali równej 1, wpisz 10 lub 100 (zależnie od potrzeb) i będzie dobrze ;).

Napisano

na cgtalk jest genialny tutorial o boxmodelingu samochodu , poczatkowo byl on pisany na forum w postach na koniec zostal spisany w pdf'a jak jest ktos chetny to moze go poszukac na cgtalku bo linka zadzialem gdzies :X

Napisano

no raczej, ze to sylvester :) - ten krowi wzrok hehe

jest jakas nagroda? :D

Napisano
normalnie zrobiles mi bardzo naprawde bardzo duza przyjemnosc :)

nagorda jasne ze jest :

:* :* :*

 

to ja sie ciesze :) ale ...ehem... nagrody to sie moze zrzekne :D

Napisano
  • Autor

phi... to ja wezmę ;P

żart,

fajna karykaturka Klicek,ja już po pracy nad minibitwą nie mam sił robić speeda.

heeh...

może jutro będzie lepiej.

pozdro

Napisano
  • Autor

No to czas na mój dzisiejszy speed - 15 min,

WAZON MIESZKALNY z dedykacją dla architektów z minibitwy :P

Napisano
  • Autor

smoothing groups w wingsach to byłby dobry wynalazek ;]

ps. pracuję nad lepszym renderem, tym razem z dedykacją dla pioniera :)

Napisano
  • Autor

no ba ;]

już gdzieś w tym wątku pisałem komuś helpa dotyczącego edge hardness :)

 

heh, walnęło mi UV gdy wcisnąłem degmentację przez pojection, ble! Myślałem, że mi podzieli charty zamknięte, a uzyskałem UV jak z Unwrapa maxowskiego, czyli kupa.

 

ten wazonik zrobiłem by pokazać, że wazony są jednak podstawą architektury i powinny jako pierwsze pojawiać się w vizkach ;]

 

dzisiaj biorę się za moją minibitwę, więc raczej speeda nie wrzucę niestety, ale może coś wyskrobię w przerwie.

Napisano
  • Autor

heh, dobra wezmę się za to, chociaż zastanawiam sie czy nie przenieść tego do wipa jako nowa scenka, dodać jakieś płotki z garnkami na nich, poprawić bugi i dodać teksturki i na koniec wyrenderować, ale to zależy od ilości czasu i od waszego zdania na ten temat.

pozdro

Napisano
  • Autor

dobra szkoda coś takiego zamieszczać, ale to speed modelling w około 2 minuty. Macie, pastwcie się nad tym :)

Napisano
  • Autor

ehhh... moja teoria właśnie się obaliła :( sądziłem, że jak wrzucę bubel, to wątek nabierze wreszcie oglądalności :D

Napisano

Salvator powiem Ci tak : jest masa ludzi ktorzy narzekaja na poziom na forum a nic nie robia w kierunku zeby to zmienic , mysle ze ta seria speedow dala mi wiecej niz 2 letnie meczenie w zaciszu domowego pokoju , no ale jak kto woli.

Uwazam ze jezeli ktos zejdzie ponizej 3 h w modelowaniu postaci srednio detalowanej to juz jest naprawde dobrze , no ale bez pracy nic z tego nie bedzie ...

 

ps. Moze bys zmienil topic na ogolno dostepny speed ? i wrzucil bys zasady tego tupy ze podczasz wrzucania prac kazdy by musial podac :

1) program w ktorym wykonal obiekt

2) czas

3) technika itp

 

mysle ze ludzi wingsujacych jest mniej niz malo na forum wiec lepiej bedzie pomeczyc speedy nie zaleznie od softu

Napisano
  • Autor

a jednak zwiększył ;]

dobra, czas na reformę speed-modellingu, idę za radą Klicka.

 

ps. Klicek - ładny avatar ;]

Napisano
  • Autor

Oto co zostało postanowione:

-na każdym programie teraz robić speedy będziesz mógł.

-do każdego modelu siatkę dołączyć trzeba

- i czas na wykonanie jego....

Napisano

Salvator: Ladniej by brzmialo "i czas wykonania jego", bo teraz to brzmi jakby sie mialo dopiero zamiar robienia modelu:P:)

A skoro jest juz "nie" wingsowo to pewnie jutro cos wrzuce:)

 

Ps. Te postanowienia wygladaja jakby sam mistrz Yoda je dyktowal:)

 

Edit:

Przydaloby sie tez zmienic nazwe watku co by sie wieksze grono zainteresowalo.

Napisano

Klicek -> dales PUPY ;) , ta pracka stanowczo odstaje od pozostalych.

Odnosnie tego kolesia(karykatury) - to 1 skojazenie mialem z "Fallen Art - Sergent" (Ten co jest u gory - na forum)

 

Salvator -> ten watek przegladam w miare systematycznie :) (co nie przeklada sie na ilosc postow w tym miejscu - ale kto powiedzial ze musi ?? )

 

Co do pomyslu rozwiniecia speeda - to wtrace swoje 3 grosze (raczej 2).

 

1.Podzielic pracki na:

Hyperspeed - do 20 min.

Superspeed - do 40 min.

SpeeD - do 1h 30 min.

 

(oczywiscie czasy mozna by bylo innaczej ustalic - to taka szybka propozycja tylko)

 

2.Utworzyc ranking najlepszych prac z kazdego z tych dzialow.(sonda itp)

Taka konkurencja mogla by przyciagnac dodadkowych ludzi :)

Napisano

chwila wolnego czasu, noto ja tez sie dolacze, glowka z glowki (fajnie to brzmi :D )

okolo 1 h 40 min - nie liczac renderingu (troche ciemny ten render i niewiele widac ale niechcialo mi sie poprawiac :D ).

Napisano

Heh. Widze, ze sie ludzie powoli rozkrecaja. Szkoda, ze mam tak malo czasu, bo musze sie uczyc :/. Jak znajde cos czasu, to moze cos podlubie. Speedy fajne ^^

Napisano
  • Autor

deszcz postów zalał wątek ;]

narazie w rankingu zdecydowanie prowadzi logan swą twarzą - jak widzę siatkę to nie wierzę, taką twarz to tylko animować, aż powstrzymać się nie da ;]

Napisano

Aha no tak, moj blad, juz to naprawiam - buzke zrobilem w maxie 6, z boxa.

Za animacje sie nie chwytam (niestety brak czasu :(, a szkoda bo pomyslow na animacje mnustwo, dobrze ze sa speedy - to taka odskocznia od pracy :), oby watek sie trzymal jak najdluzej ). oczywiscie namawiam wszystkich do zamieszczania swoich prac :D.

Napisano

ha, a macie ;). troche kila, ale musialem... zmusila mnie do tego bardzo fajna buzka pana logana.

czas: gdzies pomiedzy 60 a 61 sekunda. :P

syfilis.gif

Napisano

Tak jak pisalem ci na gg -> bardzo ale to bardzo duzo dal ci ten watek :).Brak juz takich zgrzytow anatomicznych jak kiedys miales :) bardzo sie to chwali

 

Ostatnia pracka bardzo fajna :) taki fajny dzieciaczek z pelnymi ustami :). ciuszki jak zawsze bardzo fajnie zrobione(no prawie zawsze). Jedyne do czego sie doczepie to oczy - obroc oba oczka w przeciwne strony odrobine - bo narazie wyglada jak by patrzyl sobie na czubek nosa. Jeszcze jeden burak(moim zdaniem) troszke za bardzo wcielo mu szyje.

 

Wczesniejsza pracka (robocik) bez rewelki :) ot kolejny modelik

Napisano

Kmoj ziom :) Klicek postepy ogromne zrobiles :) mi to bardziej nie dzieciaka przypomina a karla tego co swoje zlote monety pilnowal czy jak on tam sie zwie , pracka bardzo fajna no i czas wykonania rewelecyjny :) .

Napisano

nie wiem czy ktos to zauwazyl ale ten pyzaty gagatek ma zeza :D

tylko pozazdrościć :/ :)

Napisano

ok kolejny speed , miala byc cala mysz ale moj komp tego nie wytrzymal i postanowilem wrzucic na luzak i dowalic wiecej detali nie za duzo ?

ps. nie wrzucilem oczu zeby nie bylo ze ma zeza :>

soft : wings3d :>

modeling : 1:40

mysz.jpg

Napisano

Hoho fajne. Tylko nie podoba mi sie srodkowa czesc nosa - jest za waska w porownaniu do reszty nosa. Ale ogolnie luzik :D.

Ja nie mam nawet czasu zeby cos podlubac, bo ciagle nauka, a sprawdzian sprawdzianem pogania :(. Kiedy te wakacje beda ;(?

 

O hehe - setny post mi wybil ;).

Napisano

mysza czy szczurak jest naprawde zafajnisty kruca fix niezle niezle calkiem sobie poczynasz w tym wingsie :) heh jak sie niema tego co sie chce czyli maxa to sie w wingsie cuda tworzy !!! :) tak trzymaj pozdro.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności