Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 22
  • Wyświetleń 6,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@Kramon: Jest łatwo dostępny. Problem w tym, że jest drogi. Przy cenach OOB 1 arnold = 1 vray + 10 rnode.

Napisano

i wcale nie taki szybki... porównywałem z Coroną ;-)

Napisano
  beny napisał:
@Kramon: Co masz na mysli że jest ciężko dostępny?

  M@Ti napisał:
@Kramon: Jest łatwo dostępny....

 

Nie ośmieszajcie się. Łatwo dostępny to jest 3delight (1 lic za darmo).

Żeby dostać demo Arnolda trzeba przejść selekcję - to jest śmieszne.

Ale to jest sprytny marketing, zakazany owoc smakuje lepiej i jest porządany. Kto kupi kota w worze ?

Napisano
  Adam_Guzowski napisał:
pretorian> mógłbyś coś więcej napisać o tej selekcji ?

 

Zostałem poproszony o odpowiedź na kilka pytań, o mnie, o studio etc.

Szczegółów już, wybacz, nie pamiętam.

Napisano
  praetorian napisał:
Nie ośmieszajcie się. Łatwo dostępny to jest 3delight (1 lic za darmo).

Żeby dostać demo Arnolda trzeba przejść selekcję - to jest śmieszne.

Ale to jest sprytny marketing, zakazany owoc smakuje lepiej i jest porządany. Kto kupi kota w worze ?

 

Boshe.. musiało Cię to mocno dotknąć. Radzisz sobie z tym jakoś?

Na chwilę obecną większość triali wymaga podania tych informacji. Wszystkie aplikacje, które znam, a nie mają oficjalnej strony produktu, wymagają bezpośredniego kontaktu i "listu motywacyjnego", jeśli chcesz dostać wersję do testów.

Z kupieniem Arnolda nie ma problemu.

Edytowane przez User190

Napisano

praetorian> pytam gdyż, otrzymałem demo Arnolda od SolidAngle ponad 2 lata temu,i utrzymuję kontakt z kilkoma ludźmi z forum SA i jakoś nikt nie narzekał na jakąkolwiek selekcję,czy też aby pytania (które pojawiły się niedawno) komuś przeszkadzały. Dla wszystkich antagonistów polecam link http://3dcenter.ru/forum/index.php?showtopic=114517&st=60

Niestety,autor korzysta z metody exportu sceny przez .ASS,Marcos Fajardo pisał iż owa wtyczka ta,nie jest supportowana przez SolidAngle.

serdeczności

Napisano
  praetorian napisał:
Nie ośmieszajcie się. Łatwo dostępny to jest 3delight (1 lic za darmo).

Żeby dostać demo Arnolda trzeba przejść selekcję - to jest śmieszne.

Ale to jest sprytny marketing, zakazany owoc smakuje lepiej i jest porządany. Kto kupi kota w worze ?

 

To było proste pytanie o określenie "ciężkiej dostepności" - czyli czy autorowi chodziło o trudność konfiguracji, małą ilość softów supportujących ten renderer, skąpą dokumentację, czy właśnie dostępność licencji. Zapytałem, bo używamy tego renderera już od dłuższego czasu i narazie nie ma ogóle z tym problemów - bardzo dobry renderer, zwłaszcza że zaczyna być supportowany przez Hudego, a jedyny upierdliwy problem to długo generujące się swatches w Mayce.

 

Co do dostępności licencji to nie słyszałem żeby nasz IT miało z tym jakiś problem, więc to też jakieś nieuzasadnione pomówienia.

Napisano

A tak z ciekawosci, czy Arnold ma cos wyjatkowego czego nie ma w innych rendererach, np Vray,Mental?

Napisano
  Traitor napisał:
A tak z ciekawosci, czy Arnold ma cos wyjatkowego czego nie ma w innych rendererach, np Vray,Mental?

 

Tak - m.in. zarąbiście szybki displacement i współgrające wszystkie parametry ze sobą jak SSS, GI, refrakcja, volumetryki itp. Po prostu jest to spójne. Nie trzeba bujać się z fakowaniem zachowania shaderów. Po prostu ustawiasz shader w 2 ustawieniach sceny, np. tryb dzień/noc i wiesz że dobrze tez będzie wyglądał w półmroku, czy jak postać wejdzie w światło lampy. Nie ja VRay czy mental że do każdego ujęcia trzeba tweakować ustawienia SSS, bo z jednego kąta wygląda ok to jak dojdzie mgła to zapomnij, że to będzie tak samo grało ze sceną.

Napisano

i jeszcze dodam ze animacja z GI nie wymaga przeliczania prepassow, lightcache-ów itp - klikasz "render" i jest cacy - czary ! ;) do tego współpraca z majkowym Yeti - futerko z GI, ao, zetka, bez kombinowania, ustawiania zakresów - jak dla mnie nr 1

Napisano

Poki co nie ma tylko caustyki, bo nie korzysta z photonow.

 

Ale ogolnie jest wysmienity, szczegolnie dla mnie, ktoremu nigdy nie chcialo sie pieprzyc w technikalia i czekac na rendery.

 

Jak jaras - nr 1 ;)

Napisano

Reanimator - instrukcja, str 273 "You can get caustics from glossy surfaces onto diffuse surfaces. However this can be extremely noisy, so you'll

need to increase the diffuse samples a lot. Sharp caustics (e.g., spot light through a wine glass) are not

currently possible (This would require a photon mapper or Bidirectional Pathtracing).

 

i tu jeszcze - https://support.solidangle.com/dosearchsite.action?queryString=caustics

Napisano

pytania od kogos kto nie zna arnolda:

 

- czy osoby 'prywatne' też mogą dostać soft do zabawy?,

- zdaje się Adam wrzucał linka do ruskiego forum gdzie widać wersje działająca pod maxa, jeśli tak czy ktoś tutaj jej używa, czy takie coś istnieje ;) ?

Napisano
  Pionier napisał:
pytania od kogos kto nie zna arnolda:

 

- czy osoby 'prywatne' też mogą dostać soft do zabawy?,

- zdaje się Adam wrzucał linka do ruskiego forum gdzie widać wersje działająca pod maxa, jeśli tak czy ktoś tutaj jej używa, czy takie coś istnieje ;) ?

 

- Myślę, że to kwestia bardzo indywidualna, ale może być o to trudno. Za to, biorąc pod uwagę ich strategię, pewnie się nie obrażą jak sobie potestujesz wersję z innego źródła. możesz też napisać do nich wprost, że chciałbyś się pobawić, pouczyć i nie masz problemu z watermarkiem.

- Nie ma wersji oficjalnej.

 

PS. jaras, kiedy na jakiegoś browca wpadniesz do krka?

Napisano
  M@Ti napisał:
- Myślę, że to kwestia bardzo indywidualna, ale może być o to trudno. Za to, biorąc pod uwagę ich strategię, pewnie się nie obrażą jak sobie potestujesz wersję z innego źródła. możesz też napisać do nich wprost, że chciałbyś się pobawić, pouczyć i nie masz problemu z watermarkiem.

- Nie ma wersji oficjalnej.

 

PS. jaras, kiedy na jakiegoś browca wpadniesz do krka?

 

dzieki za posta Mati, napisze do nich a ostatnie poraz porozgladam sie ze wersja nieoficjalna ;)

 

jaras, dzieki rowniez i pozdrawiam :)

 

p.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności