Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 5,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi.

Napisano
  Kramon napisał:
zostały pokonane mnie dalej zastanawia jak udiabła oni zanimowali tyle ludzi.

 

Nie ma tego w Blenderze?? ...

Napisano

MPC wykorzystało inhousowe narzędzia zintegrowane w środowisku mayi - i tak do tłumów użyto ALICE w połączeniu z ragdollowym PAPI

Napisano
  SUPER_OkO napisał:
Nie ma tego w Blenderze?? ...

 

hehe nie ma, bo nie było takiej potrzeby. Od wielkich animacji i tego typu spraw jest maya. Blender specializuje się w innych dziedzinach.

widzisz problem jest taki że sam na mnie psioczysz a robisz dokładnie to samo najgorsze jest to że ludzie cie popierają. No bo w konću w obronie ukochanego maxa stajesz :>

Napisano

Sam bym chciał kiedyś wziąć w produkcji czegoś podobnego ;)

 

  SUPER_OkO napisał:
Nie ma tego w Blenderze?? ...

Po co wprowadzasz niepotrzebne napięcia do wątku, pisząc posty całkowicie nie związane z tematem? Off Top?

Napisano

Kramon ja Ciebie nie kleje:) Piszesz, ze od takich rzeczy jest Maya, a pare watkow temu szalales z misiem o imieniu Ted by pokazac, ze Blender to swietny soft do branzy filmowej, i tam powinien byc wykorzystywany gdyz nie ustepuje najwiekszym. No wez sie zdecyduj w koncu, bo stoisz w rozkroku.

 

ps. Swoja droga ciekawy moment z tymi brzozami. ;)

ps2. Nie mam nic do Blendera, soft jak soft, jednak Kramon jest mocno niezdecydowany w swych wypowiedziach.

Napisano

Nie pisałem że blender to soft mocno filmowy. Pisałem że Blendera mocną stroną jest modeling i UV maping. to też w filmie TED został wykorzystany do rozłożenia siatki miśka. Do animacji zawsze polecałem majke, to samo z symulacją wody dymu i innych takich bajerów jeśli chcesz się w to bawić tak bardziej serio to, Houndini albo mayka z pluginami.

Napisano

Musze sie pochwalic ze mialiem przyjemnosc nad tym pracowac :)

Napisano

Pracowalem jako Junior Lighting TD. Udalo mi sie kila ujec wykonczyc, lecz niestey zadnego nie ma na breakdown'ie. Jako ciekawostke moge powiedziec ze niektore z tych ujec "piramidy" to potrzebowaly 96gb ramu do renderingu :)

Napisano

Przyznaj sie, Ty zasadziles te brzozy;) Jak sie Antek dowie o tym ujeciu to bedzie dowod w sprawie :):)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności