Jump to content

World War Z - breakdown


adek

Recommended Posts

  • Replies 15
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nie ma tego w Blenderze?? ...

 

hehe nie ma, bo nie było takiej potrzeby. Od wielkich animacji i tego typu spraw jest maya. Blender specializuje się w innych dziedzinach.

widzisz problem jest taki że sam na mnie psioczysz a robisz dokładnie to samo najgorsze jest to że ludzie cie popierają. No bo w konću w obronie ukochanego maxa stajesz :>

Link to comment
Share on other sites

Kramon ja Ciebie nie kleje:) Piszesz, ze od takich rzeczy jest Maya, a pare watkow temu szalales z misiem o imieniu Ted by pokazac, ze Blender to swietny soft do branzy filmowej, i tam powinien byc wykorzystywany gdyz nie ustepuje najwiekszym. No wez sie zdecyduj w koncu, bo stoisz w rozkroku.

 

ps. Swoja droga ciekawy moment z tymi brzozami. ;)

ps2. Nie mam nic do Blendera, soft jak soft, jednak Kramon jest mocno niezdecydowany w swych wypowiedziach.

Link to comment
Share on other sites

Nie pisałem że blender to soft mocno filmowy. Pisałem że Blendera mocną stroną jest modeling i UV maping. to też w filmie TED został wykorzystany do rozłożenia siatki miśka. Do animacji zawsze polecałem majke, to samo z symulacją wody dymu i innych takich bajerów jeśli chcesz się w to bawić tak bardziej serio to, Houndini albo mayka z pluginami.

Link to comment
Share on other sites

Pracowalem jako Junior Lighting TD. Udalo mi sie kila ujec wykonczyc, lecz niestey zadnego nie ma na breakdown'ie. Jako ciekawostke moge powiedziec ze niektore z tych ujec "piramidy" to potrzebowaly 96gb ramu do renderingu :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy